آموزش رایگان مکالمه حرفه‌ای بازاریابی و فروش تلفنی

poster
پیش‌نمایش دوره

دوره بازاریابی و فروش تلفنی، شامل ساختار مکالمه حرفه‌ای و نکات مورد نیاز برای مکالمه تلفنی با مشتری احتمالی است. در این دوره ابتدا مفاهیم اصطلاحات پرکاربرد فروش را یاد می‌گیرید سپس با روش‌های درک ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:

برگزارکننده:

مکتب‌خونه
4.5 (11 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 نمونه مکالمه موفق و استاندارد فروش تلفنی

 آشنایی با روش‌های شناخت نیاز مشتری

 دسته‌بندی انواع مشتری در فروش تلفنی

 نکات مهم در بازاریابی و فروش تلفنی

 یادگیری تهیه اسکریپت تخصصی فروش (دیالوگ فروش)

 رفتاری شناسی مشتری در مکالمه فروش تلفنی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره بازاریابی و فروش تلفنی، شامل ساختار مکالمه حرفه‌ای و نکات مورد نیاز برای مکالمه تلفنی با مشتری احتمالی است. در این دوره ابتدا مفاهیم اصطلاحات پرکاربرد فروش را یاد می‌گیرید سپس با روش‌های درک عمیق از نیاز واقعی مشتری در حین مکالمه تلفنی آشنا خواهیم شد و در انتها ساختار دیالوگ بازاریابی و فروش تلفنی را از لحظه تماس با مشتری تا انتهای دیالوگ و پیگیری پس از آن را توضیح خواهیم داد و نمونه دیالوگ تلفنی رو با هم پیش خواهیم برد.

در هر سازمانی فروش به عنوان یک فرایند بسیار مهم شامل: ارتباط با مشتریان، تعامل با آنها، ایجاد روابط دوستانه و انجام مذاکرات برای فروش محصولات و خدمات است. کارشناسان فروش باید با استفاده از تکنیک‌های فروش و مهارت‌های ارتباطی، محصولات و خدمات را به مشتریان معرفی کنند و آنها را قانع کنند که این محصولات و خدمات برای آنها مناسب هستند.
 دوره مکالمه حرفه‌ای بازاریابی و فروش تلفنی، شامل ساختار مکالمه حرفه‌ای و نکات مورد نیاز برای مکالمه تلفنی با مشتری احتمالی است. در این دوره ابتدا مفاهیم اصطلاحات پرکاربرد فروش را یاد می‌گیرید تا بتوانید در قالب یک کارشناس فروش حرفه‌ای با همکاران و

فضای کسب‌وکار خود تعامل ایجاد کنید.
 در بخش دوم شما را با روش‌های درک عمیق از نیاز واقعی مشتری آشنا خواهیم کرد و در جلسات سوم تا ششم نیز ساختار دیالوگ فروش تلفنی از لحظه تماس با مشتری تا انتهای دیالوگ و پیگیری پس از آن را توضیح خواهیم داد و نمونه دیالوگ تلفنی رو با هم پیش خواهیم برد.
 
 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher سعید علیا

سعید علیا بیش از 9 سال تجربه در موقعیت‌های مدیریت تیم‌های فروش B2C، B2B و مدیریت توسعه کسب‌وکارهای مختلف را دارد و بیشتر تجربیات ایشان در حوزه راه‌اندازی خط‌های تجاری جدید، ایجاد کانال‌های عرضه کالا بر اساس تقاضا، ایجاد محصول مشاوره، ایجاد چندین تیم فروش و کانال‌های تولید سرنخ است. سعید علیا سابقه فعالیت در شرکت‌هایی همچون ترب، ماموت خودرو، همراه مکانیک و ... را دارد و همچنین به عنوان مشاور فروش و توسعه کسب‌وکار با برخی شرکت‌ها همکاری می‌کند و به برگزاری دوره و کارگاه‌های مرتبط با فروش و توسعه کسب و کار می‎پردازد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
1403-01-15
دوره عالی و جمع و جور بود در می نیمم زمان ماکزیمم مطالب را بیان کرد
1402-11-14
خیلی عالی بود
1403-01-05
خوب بود با تشکر
محمدمهدی خباز 1402-10-28
یه دوره شسته رُفته، ساختارمند، و کاربردی برای شروع کار. مفید بود، سپاس.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.