آموزش بازار فارکس و تحلیل تکنیکال

poster
پیش‌نمایش دوره

دوره بازار فارکس و تحلیل تکنیکال، از پرمخاطب ترین و کاربردی ترین مباحث دنیای مالی و فایننس در سراسر دنیا می باشد. قطعا شنیده اید که بازار فارکس کارا ترین و لیکویید ترین بازار دنیاست ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
2.7 (3 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  29 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو - 24 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با نمودارها و الگوها

 بررسی شاخص‌های فنی

 آموزش خطوط روند

 آمادگی حضور در بازار فارکس

پیش‌نیاز‌ها

در این دوره تمام مباحث به صورت کامل و از ابتدا تدریس شده است و برای گذراندن این دوره نیاز به پیش‌نیاز نیست.

سرفصل‌های دوره آموزش بازار فارکس و تحلیل تکنیکال

آموزش بازار فارکس و تحلیل تکنیکال
  مقدمه
مشاهده
"02:07  
  تحلیل تکنیکال چیست؟
مشاهده
"08:26  
  فارکس چیست؟
مشاهده
"15:16  
  چگونه لوریج شما را ثروتمند می‌کند؟
"06:37  
  کالاهای معاملاتی در بازار فارکس
"13:25  
  بازار دو سویه
"08:22  
  الگوهای کندل استیک
"10:04  
  الگوهای شمعی
"02:34  
  الگوهای مارابوزو
مشاهده
"08:35  
  جدول کامل الگوهای شمعی
"12:11  
  نکات فنی معامله
"09:28  
  سطوح مقاومت و حمایت
"14:21  
  معامله‌گیری بر روی سطوح مقاومت
"06:35  
  اعتبار خطوط حمایت و مقاومت
"05:33  
  انواع بازارهای رنج و ترند
"08:18  
  بازارهای رنج
"08:12  
  الگوی دوقلو
"10:33  
  الگوی مثلث و الگوی پرچم
"06:42  
  جمع‌بندی الگوهای چارت
"04:57  
  اندیکاتورها
"10:17  
  انواع اندیکاتورها
"09:38  
  اندیکاتورهایLeading و Lagging
"03:01  
  اندیکاتورها Moving Average
"15:52  
  اندیکاتور باند بولینگر
"14:40  
  اندیکاتور RSI
"12:06  
  اندیکاتور استوکاستیک
"09:09  
  اندیکاتور MACD
"11:18  
  سایر اندیکاتورها
"15:55  
  تئوری فیبوناچی
"14:56  
  تئوری الیوت ویوز
"07:46  
  قسمت پایانی
"03:25  
  کوییز نهایی
 20%    
"15:00  
  پروژه نهایی (الزامی)
 80%    
"1440:00  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

دوره بازار فارکس و تحلیل تکنیکال، از پرمخاطب ترین و کاربردی ترین مباحث دنیای مالی و فایننس در سراسر دنیا می باشد. قطعا شنیده اید که بازار فارکس کارا ترین و لیکویید ترین بازار دنیاست و کار کردن در ان به علمی نیاز دارد که بتوان با استفاده از ان علم و مهارت های مرتبط با ان علم، به درامد ارزی صرفا با داشتن یک دستگاه و اتصال به اینترنت، دست پیدا کرد.

 بازار فارکس (Foreign Exchange) یا همان بازار ارز بیرونی، بازاری است که در آن ارزهای مختلف کشورها به صورت همزمان و مبادله می‌شوند. در این بازار، تجارت به تبادل ارزهای ملی با یکدیگر براساس نرخ تبادل ارز انجام می‌شود.بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان به شمار می‌آید و روزانه معاملات به ارزش تریلیون‌ها دلار در آن انجام می‌شود. اصلی‌ترین شرکت‌کنندگان در این بازار شامل بانک‌ها، شرکت‌های چندملتی، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و دولت‌ها هستند.

معامله‌گران در بازار فارکس به صورت زنده ارزها را خرید و فروش می‌کنند و تلاش می‌کنند از نوسانات نرخ ارزها سود ببرند. این بازار 24 ساعته و در طول هفته فعال است، با توجه به مختلف مناطق زمانی در جهان.

از طرف دیگر، علم تحلیل تکنیکال، خود از پرمخاطب ترین دوره های تخصصی برای کسب درامد ارزی است. از حدود دو‌دهه قبل، از زمانی که جایزه نوبل اقتصاد به فردی داده شد که دانشمند اقتصاد رفتاری بود، و اقتصاد رفتاری به طور طبیعی، تحلیل تکنیکال را توضیح می دهد، عملا پای علم و تخصص، به دنیای تحلیل تکنیکال باز شد و مسیر رشد این علم، بسیار سریعتر از گذشته، هموار شد. تحلیل تکنیکال یک روش مورد استفاده در بازارهای مالی است که برای پیش‌بینی جهت حرکت قیمت دارایی‌ها مانند سهام، ارزها و سایر ابزارهای مالی، از الگوها، نمودارها و شاخص‌های فنی استفاده می‌کند. این روش بر این فرضیه تمرکز دارد که تاریخچه قیمت‌ها و حجم معاملات یک دارایی، الگوها و اطلاعات مفیدی را درباره نوسانات آینده آن ارائه می‌دهد.

تحلیل تکنیکال شامل موارد زیر می‌شود:

1. نمودارها و الگوها: در این روش، نمودارهای مختلف مانند نمودارهای خطی، شمعی و... برای نشان دادن تاریخچه قیمت‌ها و تشخیص الگوهای مشترک استفاده می‌شوند. این الگوها می‌توانند نشانگر نوسانات ممکن در آینده باشند.

2. شاخص‌های فنی: این شاخص‌ها مشخصه‌هایی از تاریخچه قیمت‌ها و حجم معاملات هستند که به تحلیل و پیش‌بینی نوسانات کمک می‌کنند. مثال‌هایی از این شاخص‌ها شامل متوسط‌های متحرک، شاخص قوت نسبی (RSI) و میانگین متحرک ترازویی (MACD) است.

3. خطوط روند: از خطوط مختلفی مانند خطوط روند و خطوط پشتیبانی و مقاومت برای نشان دادن نوسانات قیمت‌ها و تعیین موقعیت بازار استفاده می‌شود.

تحلیل تکنیکال یکی از دستورالعمل‌هایی است که توسط تریدرها و سرمایه‌گذاران برای تصمیم‌گیری در مورد معاملاتشان به کار می‌برند. با این حال، باید توجه داشته باشید که این روش نیاز به مهارت، تجربه و دقت دارد و نتایج آن نمی‌تواند 100٪ قطعی باشد.دوره بازار فارکس و تحلیل تکنیکال، بی شک از پرکاربرد ترین موضوعات برای عموم مردم است، به این دلیل که منتهی به درامد ارزی می گردد و همچنین با استمرار بر یادگیری این علم، مراحل پیشرفت، نمایان می گردد. در مجموع، دوره بازار فارکس و تحلیل تکنیکال، ترکیب جذاب و سود سازیست از تخصص و اشتیاق به کسب ثروت.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محسن بهرام‌گیری

دکتر محسن بهرام‌گیری، استاد فایننس، و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف و فارغ التحصیل دکتری از دانشگاه MIT ایالات متحده و برنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضیات در سال 1997 است. ایشان دارای سابقه فعالیت به عنوان تحلیلگر محاسبات مالی در بازار مالی وال استریت (نیویورک و بوستون) در امریکا و بیش از یک دهه فعالیت در صنعت مالی در ایران، از جمله مشاور در تامین مالی بین‌المللی و مشاور در تحلیل بازارهای جهانی نفت و گاز است. ایشان برای بیش از ۱۰ سال، در دانشگاه صنعتی شریف دروس متعدد در حوزه مالی و کریپتو (رمز ارزها) از جمله مدیریت مالی بنگاه‌ها، مدیریت سرمایه‌گذاری، سمینار مالی، مدیریت کسب و کار بلاکچین و رمزارزها و ... را تدریس نموده است. ایشان بیش از ۱۶ سال سابقه تخصصی اجرایی در حوزه مالی را دارند.

  • کار تخصصی در هج فاندهایی در بوستون و نیویورک (Wall Street Hedge Funds)
  • مشاور در تأمین مالی بین‌المللی
  • تحلیلگر بازارهای جهانی حوزه انرژی
  • مدیر سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها و فاندهای متعدد
  • مشاور امور مالی شرکتی در کسب‌و‌کارها

صفحه LinkedIn دکتر بهرام‌گیری

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
ایلیا 1402-07-28
در حد آشنایی با فارکس مناسب هست. خیلی انتظار بالایی نداشته باشید با دیدن این دوره به درامد برسید.
امیر 1402-07-10
کاشکی مثال و اندیکاتور بیشتر بررسی میکردید. این مطالب در همه جا وجود دارد و کمی متفاوت تر تدریس بشه بهتره. مطالب و زمان آموزش کم بود

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

تحلیل تکنیکال فارکس چیست و چگونه باید آن را یاد بگیریم؟ در بازار فارکس (forex) همانطور که پیدا کردن بروکر‌های معتبر مثل exness، آمار کتس، لایت فارکس و غیره بسیار مهم است، چگونگی تحلیل تکنیکال نقش بسزایی در موفقیت تریدر دارد. تحلیل تکنیکال یا تجزیه‌و‌تحلیلِ فنی، مهارتی است که با آن می‌توانیم بازار فارکس و دیگر بازارهای مالی را بهتر بفهمیم و از آن سود ببریم. تحلیل تکنیکال از داده‌های قبلیِ قیمت به‌عنوان منبع اصلی استفاده می‌کند و با روش‌های مختلف، الگوها، روندها و غیره؛ فرصت‌های تجاری را شناسایی می‌کند.

آموزش تحلیل تکنیکال فارکس

برای یادگیری تحلیل تکنیکال فارکس، از ابزارها و شاخص‌های خاصی که در تحلیل تکنیکال معروف هستند، استفاده می‌شود. برخی از این ابزارها عبارتند از: خطوط حمایت و مقاومت، نمودارهای شمعی، نقاط پیوت، میانگین‌های متحرک، نوسانات قیمت و غیره. در این مقاله، به شما نشان می‌دهیم که چگونه با استفاده از این ابزارها، می‌توانید مهارت تحلیل تکنیکال خود را بهبود بخشید و تصمیمات تجاری بهتری بگیرید. پس با آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال فارکس، همراه ما باشید.

مرحله ۱. درک اصول اولیه

در مرحله اول از آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال فارکس باید بگوییم که قبل از شروع به تحلیل تکنیکال، درک اصول اساسی آن بسیار مهم است و‌ باید با آن‌ها آشنا شوید. بازار فارکس تحت‌تاثیر عرضه و تقاضا است و قیمت‌ها بر اساس رفتار خریداران و فروشندگان دائماً تغییر می‌کنند. تحلیل تکنیکال بر این اصل استوار است که الگوها و روندهای قیمت که در گذشته رخ داده‌اند، احتمالا در آینده هم تکرار شوند و به معامله‌گران کمک می‌کنند که حرکت‌های آیندۀ قیمت را پیش‌بینی کنند.

در این مرحله، تریدر باید آموزش ببینید که چگونه با استفاده از داده‌های قبلی قیمت، الگوها و روندهای مختلف را شناسایی کند و از آن‌ها برای ‌تصمیم‌گیری منطقی در بازار فارکس بهره ببرد.

مرحله ۲. آموزش الگوهای کندل استیک در تحلیل تکنیکال فارکس

الگوهای کندل (شمعی) یکی از مهم‌ترین ابزارها در تحلیل تکنیکال است. این الگوها نشان می‌دهند که بازار در چه وضعیتی قرار دارد و به ما کمک می‌کنند که نقاط کلیدی و تغییرات مهم را تشخیص دهیم. در میان الگوهای شمعیِ زیادی که وجود دارد، برخی از آن‌ها برای تحلیل تکنیکال کارآمدتر هستند؛ از جمله: دوجی (doji)، چکش (hammer)، پوششی (engulfing) و ستاره دنباله‌دار (shooting star). هر الگو معنای خاص دارد و می‌تواند به ما بگوید که بازار در حال صعود است یا نزول یا در حال تغییر جهت.

 آموزش تحلیل در فارکس، به چگونگی شناسایی و تفسیر این الگوها پرداخته می‌شود و اینکه چگونه با استفاده از آن‌ها، مهارت تحلیل تکنیکال خود را افزایش دهید و فرصت‌های تجاری مناسب پیدا کنید.

مرحله ۳. استفاده از سطوح پشتیبانی و مقاومت در فارکس

ترازهای پشتیبانی (Support) و مقاومت (Resistance)، نقاطی کلیدی و بسیار مهم در نمودار قیمت هستند.‌ در این تراز‌ها تقاضای خرید یا فروش به حدی می‌رسد که باعث تغییر قابل ملاحظه در قیمت می‌شود. این نقاط نشان‌دهندۀ حدِ قیمتی است که، نمی‌توان از آن عبور کرد و مانند یک مانع عمل می‌کنند. در سطح حمایتی، کفِ قیمت (مانعی برای کاهش قیمت و در نتیجه افزایش تقاضا) و در سطح مقاومتی سقفِ قیمت (مانعی برای افزایش قیمت و در نتیجه کاهش عرضه) مشخص می‌شود.‌ با شناسایی این سطوح، معامله‌گران می‌توانند نقاط مناسب برای خرید و فروش را شناسایی کنند که از مهم‌ترین مراحل آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال فارکس است.

مرحله ۴. استفاده از تحلیل روند ذقشغ تحلیل تکنیکال فارکس

یکی از ابزار‌های اساسی که در آموزش تحلیل بازار فارکس باید با آن آشنا شوید، روند است. روندها نشان‌دهندۀ جهت حرکت قیمت‌ها در بازارهای مالی و بورس هستند. معامله‌گران با بررسی الگوهای قبلیِ قیمت، سعی می‌کنند روندهای بازار را شناسایی کرده و معاملات خود را با آن‌ها تطبیق دهند. بسته به شکل حرکت قیمت‌ها، سه نوع روند وجود دارد: روند صعودی، روند نزولی و روند افقی. (که به‌عنوان محدوده بازه نیز شناخته می‌شود.)

معامله‌گران بازار فارکس و ارز دیجیتال برای بصری‌سازی و تفسیر روندها از دو ابزار پرکاربرد استفاده می‌کنند: خطوطِ روند (Trend Line) و ميانگين‌های متحرک (MA)؛ و اساسا عملکردی شبیه به سطوح حمایت و مقاومت دارند. خطوط روند خطوطی هستند که با رسم يک خط روی نقاطِ قیمتی که در آن‌ها تغيير جهت رخ داده، ايجاد می‌شوند. ميانگين‌های متحرک نمودارهایی هستند که با محاسبۀ میانگین قیمت‌های گذشته در بازۀ زمانی خاص، نشان داده می‌شوند. درک نحوۀ شکل‌گیری و تغییر روند بازار برای معاملاتِ سودآور ضروری است، زیرا معامله کردن برخلافِ روندِ بازار، خطر بالایی دارد.

مرحله ۵. استفاده از اندیکاتورها (شاخص‌ها)

در مرحله پنجم از آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال فارکس با مفهوم اندیکاتور آشنا می‌شوید. اندیکاتور فنی، فرمول‌های ریاضی هستند که با استفاده از داده‌های قیمت و حجمِ معاملات، اطلاعات مفیدی را به شما می‌دهند. با کمک این شاخص‌ها، می‌توانید روند بازار و بورس فاركس را تشخیص دهید. بفهمید که چه زمانی قیمت خیلی بالا یا خیلی پایین رفته و نقطه‌های مناسب برای ورود و خروج را پیدا کنید. برخی از شاخص‌های معروف، مانند MACD، RSI و نوسانگر تصادفی هستند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ شاخصی کاملاً دقیق نیست. بنابراین برای افزایش احتمالِ موفقیت بهتر است از چند شاخص مختلف برای تایید سیگنال‌ها استفاده کنید.

مرحله ۶. چیدن و انتخاب یک استراتژی معاملاتی فارکس

وقتی که با انواع نرم افزار خرید و فروش فارکس آشنا شدید، حالا می‌توانید چند نمونه استراتژی معاملاتی در فارکس (مثلا معامله بر اساس پرایس اکشن) بسازید. یک استراتژی معاملاتی، قواعد و شرایط ورود و خروج از معاملات را بر اساس تحلیل شما تعیین می‌کند. استراتژی شما باید شامل نکاتی مثل مدیریت ریسک، دستورات توقف ضرر و اندازه حجم معاملات باشد. به‌عنوان مثال دستور توقف ضرر به شما اجازه می‌دهد که حداکثر مقدار زیان قابل قبول خود را در هر معامله تعیین کنید. اندازه حجم معاملات نشان می‌دهد که در هر معامله چقدر سهام یا واحد ارز خرید یا فروش می‌کنید. این عامل به شما کمک می‌کند که سطح خطر و بازده خود را در هر معامله کنترل کنید.

اما قبل از اینکه سهام و پول واقعی خود را به خطر بیندازید، باید روش معاملۀ خود را بر روی داده‌های گذشته آزمایش کنید تا ببینید چقدر موثر است. به این فرآیند  بک‌تستینگ گفته می‌شود. بک‌تستینگ به شما اجازه می‌دهد که عملکرد استراتژی خود را در شرایط مختلفِ بازار بسنجید و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کنید. بک‌تستینگ می‌تواند به شما اعتماد‌به‌نفس بیشتری بدهد و به شما کمک کند که روش معاملۀ خود را بهبود بخشید.

مرحله ۷. یادگیری و بهبود مستمر

به آخرین مرحلۀ آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال فارکس رسیدیم. متوجه شدیم که تحلیل تکنیکال یک هنر است که نیاز به یادگیری و تکامل دائمی دارد. بازارها هر لحظه در حال تغییر هستند و الگوها و روندهای جدیدی در طول زمان ایجاد می‌شوند. برای موفقیت در این بازار، باید با نوآوری‌های جدید در تحلیل تکنیکال آشنا شد و ابزارها و روش‌های جدید را آزمایش کرد. از آموزش‌های پیشرفته فارکس و نرم‌الزارهای مربوط به آن مثل متاتریدر غافل نمانید و دائما در حال به‌روز کردن اطلاعات خود باشید. با عضویت در انجمن‌ها و گروه‌های آنلاین، از تجربه و دانش معامله‌گران حرفه‌ای بهره ببرید و نکات و فرصت‌های ارزشمندی را برای بهبود مهارت‌های خود کسب کنید.

آموزش تحلیل فنی در فارکس

در توضیحات بالا از آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال فارکس گفتیم که تسلط بر تحلیل تکنیکال در معاملات فارکس یک فرایند تدریجی است. آموزش تحلیل در فارکس به صورت اصولی و پشتکار و تمرین لازمۀ موفقیتِ تریدرها است. قطعا آموزش تحلیل تکنیکال باید به صورت عملی و تصویری آموزش داده شود تا بتوان،‌ یک تریدر موفق شد. در این راستا سایت‌های آموزشی معتبر دنیا مثل: یودمی، اینوستوپدیا، تریدینگ ویو، دیلی فارکس، مکتب خونه، ارزشمندترین آموزش تحلیل تکنیکال فارکس رایگان و غیر‌رایگان را در اختیارتان قرار داده‌اند. به‌عنوان نکته پایانی باید بدانید که تحلیل تکنیکال فقط بخشی از معاملات فارکس است و باید آن را با تحلیل بنیادی و مدیریت ریسک ترکیب کنید تا بازار فارکس در بلند‌مدت برایتان سود‌آور باشد.

آموزش فارکس

اگر به فکر یادگیری اصولی تحلیل تکنیکال و اصول پایه فارکس هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از دوره‌های آموزشی فارکس در پلتفرم آموزشی مکتب خونه است. برای این هدف در مکتب خونه انواع دوره آموزش تحلیل تکنیکال فارکس از صفرتا صد به صورت عملی موجود است و جنبه‌های مختلفی از فارکس را پوشش می‌دهند. از آموزش مقدماتی فارکس گرفته تا آموزش تحلیل تکنیکال و جوانب حرفه‌ای آن، در مکتب خونه دوره موجود است که هم اکنون از طریق صفحه آموزش فارکس می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  29 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو - 24 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام