بازی‌سازی با اسکرچ

poster
پیش‌نمایش دوره

اسکرچ بهترین نرم‌افزار برنامه‌نویسی آموزشی موجود برای کودکان است. با اسکرچ می‌توانید بازی‌ها و پروژه‌های هنری تعاملی ایجاد کنید و درعین‌حال سرگرم شوید! این دوره شما را به یک مهندس نرم‌افزار یا توسعه‌دهنده اپلیکیشن تبدیل ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
5 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  7 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  7 ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   تمرین و آزمون course-feature   زیرنویس فارسی

پیش‌نیاز‌ها

برای آشنایی مقدماتی‌تر با زبان اسکرچ می‌توانید ابتدا دوره‌ی آموزش اسکرچ را بگذرانید.

سرفصل‌های دوره بازی‌سازی با اسکرچ

فصل 1: مقدمه

در این فصل زبان اسکرچ و ادیتور (ویرایشگر) آن معرفی می‌شود و آموزش کلی‌ای از نحوه‌ی استفاده از بلاک‌های اسکرچ داده می‌شود.

  وب‌سایت اسکرچ و ادیتور
مشاهده
"05:07  
  کوییز 1
 50%    
"04:00  
  ادیتور اسکرچ و استفاده از بلاک‌های کد
مشاهده
"09:34  
  کوییز 2
 50%    
"04:00  
فصل 2: پروژه رنگین‌کمان

در این فصل، اولین پروژه به نام پروژه هنری رنگین‌کمان آموزش داده خواهد شد تا دانش‌آموزان در قالب یک پروژه هنری بیشتر با اسکرچ آشنا شوند.

  پروژه رنگین‌کمان با اسکرچ قسمت 1
مشاهده
"13:09  
  کوییز 3
 55.6%    
"05:00  
  پروژه رنگین‌کمان با اسکرچ قسمت 2
مشاهده
"13:33  
  کوییز 4
 44.4%    
"04:00  
فصل 3: سیستم کمک اسکرچ و ادیتور پینت

دانش‌آموزان در ویدئوی اول این فصل می‌آموزند پاسخ سؤالات مربوط به اسکرچ خود را کجا بیایند. در ویدئوی دوم در مورد ادیتور رنگ توضیح داده می‌شود تا بتوانید اسپرایت‌های خود را در اسکرچ نقاشی کنید.

  کمک گرفتن در اسکرچ
مشاهده
"08:50  
  ادیتور پینت
مشاهده
"11:25  
  کوییز 5
 100%    
"04:00  
فصل 4: پروژه بازی ماز (Maze)

فصل ۴ مربوط به ساخت اولین بازی یعنی بازی ماز (هزارتو) می‌باشد. یادگیری ساخت این بازی ساده می‌تواند به یادگیری بیشتر اسکرچ کمک کند.

  بازی ماز با اسکرچ قسمت 1
مشاهده
"12:11  
  کوییز 6
 50%    
"02:00  
  بازی ماز با اسکرچ قسمت 2
مشاهده
"09:23  
  بازی ماز با اسکرچ قسمت 3
مشاهده
"11:06  
  کوییز 7
 50%    
"03:00  
فصل 5: توسعه پروژه بازی ماز (Maze)

در این فصل دانش‌آموزان یاد می‌گیرند چگونه بازی مازی که در فصل قبل ساختند را پیچیده کنند. دانش‌آموزان می‌توانند بازیکن دوم و تله به بازی اضافه و کد‌های تقلب مختلف را برنامه‌نویسی کنند.

  ساختن بازیکن دوم
مشاهده
"09:27  
  اضافه کردن تله به ماز
مشاهده
"16:32  
  اضافه کردن کد تقلب به بازی ماز
مشاهده
"10:46  
  کوییز 8
 100%    
"02:00  
فصل 6: پروژه بازی بسکتبال (Basketball)

ویدئوهای این فصل مختص کد‌نویسی بازی بسکتبال هستند. جاذبه، هیت‌باکس‌ها و توپ بسکتبال در این فصل آموزش داده می‌شوند.

  برنامه‌نویسی جاذبه
مشاهده
"17:42  
  Hitbox‌ها و برنامه‌نویسی حلقه
مشاهده
"13:33  
  برنامه‌نویسی توپ
مشاهده
"16:15  
  کوییز 9
 100%    
"03:00  
فصل 7: توسعه پروژه بازی بسکتبال (Basketball)

در فصل توسعه پروژه بازی بسکتبال، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند بازیکن دوم را به بازی‌شان اضافه کنند.

  اضافه کردن بازیکن دوم
مشاهده
"11:03  
فصل 8: پروژه بازی آجرشکن (Brick Breaker)

فصل ۸ که مربوط به پروژه بازی آجرشکن است به دانش‌آموزان می‌آموزد که چطور توپ و تخته را حرکت دهند. همچنین شبیه‌سازی (کلون کردن) و نشان‌دادن پیام روی صفحه را آموزش می‌دهد.

  برنامه‌نویسی حرکت پارو
مشاهده
"09:49  
  برنامه‌نویسی حرکت توپ
مشاهده
"08:08  
  کوییز 10
 57.1%    
"02:00  
  شبیه‌سازی
مشاهده
"13:02  
  نشان دادن پیام
مشاهده
"10:23  
  کوییز 11
 42.9%    
"03:00  
فصل 9: توسعه پروژه بازی آجرشکن (Brick Breaker)

این فصل مربوط به اضافه‌کردن انیمیشن‌ها و افکت‌های رنگارنگ به بازی آجرشکن است تا بازی هیجان‌انگیزتر شود.

  اضافه کردن پس‌زمینه رنگارنگ و افکت
مشاهده
"13:42  
  افکت دنباله و متن کارتونی
مشاهده
"15:12  
  کوییز 12
 100%    
"02:00  
فصل 10: پروژه بازی مار (Snake)

بازی مار که یک بازی کلاسیک و قدیمی است در این فصل پیاده‌سازی می‌شود. در ویدئوی اول بدن مار با استفاده از شبیه‌سازی (کلون کردن) ایجاد شده و در ویدئوی دوم کد برخورد مار با موانع و سیب‌ها نوشته می‌شود.

  برنامه‌نویسی بدن مار با شبیه‌سازی
مشاهده
"16:06  
  تشخیص برخورد برای مار
مشاهده
"12:07  
  کوییز ۱۳
 100%    
"02:00  
فصل 11: توسعه پروژه بازی مار (Snake)

فصل ۱۱ این درس مربوط به اضافه‌کردن میوه‌های جایزه و کد‌های تقلب به بازی مار است.

  اضافه کردن میوه جایزه و کد تقلب
مشاهده
"14:10  
فصل 12: پروژه بازی میوه خردکن (Fruit Ninja)

فصل ۱۲ که طولانی‌ترین فصل این درس است، یاد می‌دهد که چگونه از تمام امکانات اسکرچ که در این دوره آموختید استفاده کنید تا بازی محبوب میوه خردکن (Fruit Ninja) را پیاده‌سازی کنید. همچنین مفاهیم عمیق‌تر و پیشرفته‌تری از اسکرچ در این فصل آموزش داده خواهد شد تا پس از پایان دوره تمام ابزار‌های موردنیاز برای ساخت بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده در اسکرچ را داشته باشید.

  ساختن بازی Fruit Ninja
مشاهده
"16:12  
  ذخیره داده‌ها در لیست
مشاهده
"15:45  
  استفاده از عنوان More Blocks
مشاهده
"16:07  
  برنامه‌نویسی دکمه شروع و کشیدن میوه نصف شده
مشاهده
"09:31  
  برنامه‌نویسی پرتاب میوه
مشاهده
"15:19  
  رسیدگی به رویدادهای بازی
مشاهده
"14:28  
  پایان بازی و استفاده از متغیر‌های کلود
مشاهده
"15:38  
  کوییز 14
 100%    
"04:00  

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

اسکرچ بهترین نرم‌افزار برنامه‌نویسی آموزشی موجود برای کودکان است. با اسکرچ می‌توانید بازی‌ها و پروژه‌های هنری تعاملی ایجاد کنید و درعین‌حال سرگرم شوید! این دوره شما را به یک مهندس نرم‌افزار یا توسعه‌دهنده اپلیکیشن تبدیل نمی‌کند، اما می‌تواند فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای را برای کودکان فراهم کند و به والدین و معلمان آموزش‌های لازم را برای کمک به کودکان در یادگیری کدنویسی بدهد. در پایان این دوره، شما درک کاملی از اسکرچ خواهید داشت.

در این دوره چه چیزی خواهید آموخت؟

این دوره (و کتاب تکمیلی آن) ساخت چندین بازی کلاسیک مانند آجرشکن (Brick Breaker)، مار (Snake) و میوه‌خردکن (Fruit Ninja) را پوشش می‌دهد. به‌جای به‌خاطر سپردن لیستی از دستورات برنامه‌نویسی، شما با ساخت این بازی‌ها می‌توانید مفاهیم برنامه‌نویسی را بیاموزید. این درس‌ها 6 پروژه هنری و بازی کامپیوتری را به همراه محتوای اضافی در مورد اشکال‌زدایی (دیباگ) و آزمایش با اسکرچ دنبال می‌کنند.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

  • بچه‌های 8 تا 16 ساله که می‌خواهند پروژه‌های برنامه‌نویسی سرگرم‌کننده بسازند.
  • والدینی که می‌خواهند به فرزندان خود در یادگیری برنامه‌نویسی کمک کنند.
  • معلمانی که می‌خواهند در مدرسه کدنویسی با اسکرچ را آموزش دهند.
  • این دوره مقدمه‌ای برای تبدیل‌شدن به یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن یا مهندس نرم‌افزار حرفه‌ای نیست.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Al Sweigart

Al Sweigart یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار در سانفرانسیسکو است که در هیوستون، تگزاس به دنیا آمد و در دانشگاه تگزاس در آستین تحصیل کرده است. او چهار کتاب برنامه‌نویسی پایتون نوشته، در کنفرانس‌های پایتون سخنرانی کرده و به کودکان و بزرگسالان برنامه‌نویسی را آموزش داده است. پایتون زبان برنامه‌نویسی موردعلاقه اوست. وی توسعه‌دهنده چندین ماژول منبع‌باز برای آن است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
محبوبه کارگر برزی 1401-09-15
عالی حتما ببینیدش فوق العاده محشر

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

دوره آموزش ساخت بازی با اسکرچ 

اسکرچ، یک زبان برنامه‌نویسی برای ورود کودکان به دنیای تکنولوژی است. کودکان با شرکت در آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ توانایی حل مسئله و مهارت‌های کاربردی را در خود افزایش داده و در آینده عملکرد بهتری خواهند داشت.

اسکرچ (scratch) چیست؟

اسکرچ، نرم‎افزاری است که محیط توسعه یافته‌ای برای برنامه‌نویسی دارد. هدف اصلی برای ساخت نرم‌افزار اسکرچ این است که کودکان و نوجوانان بتوانند به‌راحتی برنامه نویسی کنند. این نرم‌افزار از روشِ بازی کودکان با لِگو الهام گرفته شده و در محیطی گرافیکی شبیه‌سازی شده است. در اسکرچ برای ساخت بازی از شکل‌های مختلفی استفاده می‌شود که نام آن‌ها قطعه یا بلوک است. کودکان و نوجوانان می‌توانند به آسانی این اشکال را متحرک کنند و با آن‌ها بازی‌‌های متفاوتی بسازند. به همین دلیل آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ برای کودکان بسیار لذت‌بخش است.

مزایای آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ

اسکرچ یک زبان برنامه‌نویسی بصری است که بیشتر برای آموزش مفاهیم اولیه برنامه‌نویسی به کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از بلوک‌های کد که به صورت تصویری نمایش داده می‌شوند، بازی‌ها و انیمیشن‌های خود را بسازند. برخی از مزایای استفاده از اسکرچ برای آموزش ساخت بازی عبارتند از:

·        درک کدگذاری مبتنی بر بلوک: اسکرچ از بلوک‌های کد پیش‌ساخته استفاده می‌کند که به کودکان کمک می‌کند تا به سرعت ارتباط بین کد و نتیجه آن را درک کنند.

·        شکلک‌ها یا (Sprites): اسکریچ امکان ایجاد و استفاده از شخصیت‌ها، حیوانات و اشیاء مختلف را در بازی‌ها فراهم می‌کند.

·        رابط کاربری آسان: اسکرچ دارای یک رابط کاربری بصری است که برای کودکان جذاب و قابل فهم است. تقویت خلاقیت: با اسکرچ، کودکان می‌توانند ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنند و بازی‌های خلاقانه خود را بسازند. 

آموزش ساخت بازی با scratch چه کمکی به کودکان می‌کند؟

ساخت بازی ساده در اسکرچ کمک می‌کند تا مهارت حل مسئله‌ در کودکان و نوجوانان تقویت شود. زیرا در زمان ساخت بازی، آن‌ها با چالش‌های بزرگ و کوچک مواجه می‌شوند که باید با تفکر و صبوری کردن، راه‌حلِ آن‌ها را پیدا کنند. به‌طور کلی می‌توان گفت آموزش ساخت بازی با اسکرچ کمک می‌کند تا کودکان و نوجوانان مهارت‌های بسیاری را در زمینه طراحی گرافیکی، مدیریت پروژه و تحلیل داده‌ها بدست آورند.

آموزش ساخت بازی با اسکرچ در گوشی امکان‌پذیر است؟

بله، امکانِ آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ در گوشی نیز وجود دارد. منابع متعددی وجود دارند که نحوه ساخت بازی با استفاده از اسکرچ را آموزش می‌دهند. دوره‌های آنلاین به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از اسکرچ، بازی‌های خود را بسازید و بر روی گوشی خود اجرا کنید. این آموزش‌ها معمولاً شامل مراحلی مانند طراحی اسپرایت‌ها، اضافه کردن پس‌زمینه، کدنویسی براساس بلوک‌ها و اضافه کردن جلوه‌های صوتی به بازی هستند. 

آموزش ساخت بازی با اسکرچ آسان است؟

سازندگان اسکرچ تمام تلاش خود را کرده‌اند تا محیطی گرافیکی و ساده‌ای متناسب با درک کودکان تولید کنند. پس می‌توانند در ساده‌ترین حالت ممکن با مفاهیمی چون شرط‌ها، حلقه‌ها و توابع آشنا شوند. کودکان و نوجوان با استفاده از این دوره به‌راحتی می‌توانند بازی‌هایی چون فوتبال، بازی ماز، بازی ریاضی، پینگ پنگ، ماشین بازی و هر نوع بازی‌ای که دوست دارند را با خلاقیتِ خود، برنامه‌نویسی و خلق کنند.

آیا آموزش ساخت بازی سه بعدی با اسکرچ وجود دارد؟

ساخت بازی سه بعدی با اسکرچ به صورت مستقیم ممکن نیست، زیرا اسکرچ برای برنامه‌نویسی دو بعدی طراحی شده است. با‌این‌حال، با استفاده از تکنیک‌های خلاقانه می‌توان تجربه‌ای شبیه به سه بعدی ایجاد کرد. آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ شامل استفاده از تغییرات موقعیت، اندازه و زاویه اسپرایت‌ها برای ایجاد اثر عمق است. با ترکیب این تکنیک‌ها، می‌توان بازی‌هایی با نمای نزدیک به سه بعدی ساخت و به کاربران امکان داد تا بازی‌های جذاب و تعاملی را تجربه کنند.

مراحل آموزش ساخت بازی فکری با اسکرچ 

یکی از کارهایی که علاو‌ه‌بر آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ می‌توان انجام داد، ساختِ بازی‌های فکری است. برای ساخت بازی فکری با اسکرچ، مراحل زیر را می‌توان دنبال کرد:

·        طوفان فکری: ابتدا باید ایده‌ای خلاقانه برای بازی فکری خود داشته باشید. این می‌تواند شامل حل معما، پازل، بازی‌های کلمات یا هر نوع چالش فکری دیگر باشد.

·        پس‌زمینه: یک پس‌زمینه مناسب برای بازی خود انتخاب کنید که به خوبی با موضوع بازی هماهنگ باشد.

·        ایجاد Visual Sprite: برای شخصیت‌ها و اشیاء بازی، اسپرایت‌هایی طراحی کنید که باید با موضوع بازی فکری شما مرتبط باشند.

·        اضافه کردن کدها و دستورالعمل‌ها: برای ایجاد تعامل در بازی، بلوک‌های کد را به اسپرایت‌ها اضافه کنید.

·        ایجاد حرکت در اسپرایت‌ها: برای اسپرایت‌ها حرکت و انیمیشن‌هایی تعریف کنید تا بازی جذاب‌تر شود. 

·        امتیاز و سطوح: برای افزایش چالش بازی، سیستم امتیازدهی و سطوح مختلف را طراحی کنید.

·        افزودن جلوه‌های صوتی: با اضافه کردن صداها و موسیقی، تجربه بازی را غنی‌تر کنید.

برای آموزش بیشتر و دسترسی به منابع مفید، می‌توانید به ویدیوهای آموزشی و مقالات موجود در مکتب خونه مراجعه کنید. این دوره‌ها و مقالات به شما در فرآیند ساخت بازی فکری با اسکرچ کمک خواهند کرد. این منابع شامل نکات و ترفندهایی هستند که می‌توانند در ساخت بازی‌های فکری موثر باشند.

آموزش کار با زبان برنامه‌نویسیِ اسکرچ چه آینده‌ای دارد؟

نوجوانان و بزرگسالانی که می‌خواهند برنامه نویسی را به ساده‌ترین شکل ممکن یاد بگیرند به سمت نرم‌افزار اسکرچ می‌روند. نوجوانان با آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ و تسلط بر این نرم‌افزار به برنامه نویس جونیور یا تازه‌کار تبدیل می‌شوند. آن‌ها با تمرین و تکرارهای فراوان مهارت‌های بسیاری در این زمینه بدست می‌آورند و به همین علت پس از گذشت مدتی به یکی از بازی‌سازان حرفه‌ای تبدیل خواهند شد و می‌توانند در پروژه‌های بزرگ شرکت کرده و بازی‌های حرفه‌ای بسازند.

هدف از برگزاری دوره آموزش ساخت بازی با اسکرچ جونیور چیست؟

دوره آموزش ساخت بازی با اسکرچ فارسی با هدف خاصی برگزار می‎شود که از مهم‌ترین اهداف آن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. ایجاد تفکر برنامه‌نویسی در کودکان: در این دوره، کودکان با طرز تفکر منطقی و حل مسئله به شیوه‌ای خلاقانه آشنا می‌شوند.

2. استفاده هدفمند از تکنولوژی: کودکان در این دوره می‌آموزند که چگونه از تکنولوژی به عنوان ابزاری برای خلق ایده‌ها و حل مشکلات استفاده کنند.

3. افزایش قدرت تحلیل و توانایی حل مسئله: با چالش‌های جذاب و سرگرم‌کننده، قدرت تحلیل و حل مسئله در کودکان تقویت می‌شود. به همین دلیل آن‌ها در آینده برای حل چالش‌های پیشِ‌ روی خود بهتر و مؤثرتر عمل خواهند کرد.

4. شکوفایی خلاقیت و تفکر منطقی: اسکرچ جونیور بستری مناسب را برای پرورش خلاقیت و تفکر منطقی در کودکان فراهم می‌کند.

5. آموزش طراحی با نرم افزارهای گرافیکی: در کنار برنامه‌نویسی، کودکان با اصول اولیه طراحی با نرم‌افزارهایی مانند پینت آشنا خواهند شد.

کودکان با شرکت در دوره آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ چه مهارت‌هایی یاد می‌گیرند؟

در این دوره از آموزش ساخت بازی سازی با اسکرج، کودکان و نوجوانان مهارت‌ها و توانایی‌های زیر را کسب خواهند کرد:

  • آشنایی با مفاهیم پایه و اولیه‌ی برنامه نویسی.
  • ساخت بازی‌های جذاب و سرگرم کننده.
  • پرورش تفکر منطقی و افزایش خلاقیت.
  • تقویت مهارت حل مسئله و تسلط بر چالش‌های پیش‌ِ رو.
  • آشنایی با اصول اولیه‌ی کار با نرم‌افزارهای گرافیکی.
  • افزایش مهارت‌های زندگی مانند خوش‌بینی، مثبت‌اندیشی، امیدواری، تلاش و پشتکار، افتخار به خود، مراقبت از خود و مرور درس‌ها.

معرفی پیش نیازهای دوره آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ

برای شرکت در این دوره از آموزش ساخت بازی با اسکرچ بهتر است ابتدا دوره‌ی آموزش اسکرچ را بگذرانید تا بیشتر با زبان اسکرچ آشنا شوید. شما برای شروع این دوره به پیش نیاز دیگری احتیاج ندارید. اگر شما بیشتر از 8 سال دارید، می‌توانید با دانلود اسکرچ آموزش فوق را آغاز کنید.

معرفی دوره آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ در مکتب خونه

مدرس دوره آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ Al Sweigart است که سال‌هاست در زمینه آموزش برنامه نویسی به کودکان و بزرگسالان فعالیت می‌کند. برگزارکننده این دوره، آکادمی Udemy است که ما برای فهم بهتر آن را ترجمه کرده و با زیرنویس فارسی در اختیار شما قرار می‌دهیم. مدت زمان دوره آموزش کار با اسکرچ 7 ساعت ویدئوی آموزشی همراه با تمرین و حل پروژه است. 

معرفی سرفصل‌های دوره آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ مکتب خونه

در دوره آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ در مدرسه آنلاین مکتب خونه سرفصل‌های زیر آموزش داده می‌شوند:

  فصل 1: مقدمه

  فصل 2: پروژه رنگین‌کمان

  فصل 3: سیستم کمک اسکرچ و ادیتور پینت

  فصل 4: پروژه بازی ماز (Maze)

  فصل 5: توسعه پروژه بازی ماز (Maze)

  فصل 6: پروژه بازی بسکتبال (Basketball)

  فصل 7: توسعه پروژه بازی بسکتبال (Basketball)

  فصل 8: پروژه بازی آجرشکن (Brick Breaker)

  فصل 9: توسعه پروژه بازی آجرشکن (Brick Breaker)

  فصل 10: پروژه بازی مار (Snake)

  فصل 11: توسعه پروژه بازی مار (Snake)

  فصل 12: پروژه بازی میوه خردکن (Fruit Ninja)

آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ در مکتب خونه

کودکان با بازی و تفریح، مهارت‌های بسیاری بدست می‌آورند. آن‌ها به ساخت بازی و خلق بازی‌های جدید علاقه‌ی زیادی دارند. به همین علت اسکرچ می‌تواند پُلی برای تقویت مهارت‌ها کاربردی و ورود آن‌ها به دنیای تکنولوژی باشد. ما در مکتب خونه یکی از بهترین دوره‌های ساخت بازی ساده در اسکرچ را برای تقویت مهارت‌آموزی و آماده‌سازی کودکان برای ورود به دنیای تکنولوژی را فراهم کرده‌ایم.

چنانچه می‌خواهید مهارت‌های خود و فرزندتان را افزایش دهید، همین حالا دوره آموزش ساخت بازی سازی با اسکرچ را خریداری کنید. همچنین در مکتب خونه انواع آموزش برنامه نویسی، آموزش اسکرچ و آموزش بازی سازی موجود است که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

صفحات پربازدید
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  Udemy
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  7 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  7 ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   تمرین و آزمون course-feature   زیرنویس فارسی