×
ribbon

تصحیح اسپیکینگ آیلتس (3 تایی)

آیا به دنبال شخصی هستید که بتواند مثل یک ممتحن آیلتس، مهارت اسپیکینگ شما را بررسی کند و به تصحیح اسپیکینگ آیلتس شما بپردازد؟ یا شخصی که بتواند نقاط ضعف شما را نشان دهد و ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1:00 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
course-feature   پروژه محور course-feature   تالار گفتگو

سرفصل‌های دوره تصحیح اسپیکینگ آیلتس (3 تایی)

نمونه تصحیح اسپیکینگ
  نمونه کاربر- 1
"00:00  
  بازخورد مصحح- 1
"00:00  
  نمونه کاربر- 2
"00:00  
  بازخورد مصحح- 2
"00:00  
  نمونه کاربر- 3
"00:00  
  بازخورد مصحح- 3
"00:00  
تصحیح اسپیکینگ آیلتس

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

آیا به دنبال شخصی هستید که بتواند مثل یک ممتحن آیلتس، مهارت اسپیکینگ شما را بررسی کند و به تصحیح اسپیکینگ آیلتس شما بپردازد؟ یا شخصی که بتواند نقاط ضعف شما را نشان دهد و در جهت بهبود آن شما را راهنمایی کند؟

 

بهبود مهارت اسپیکینگ به تنهایی و بدون راهنمایی افراد باتجربه بسیار دشوار است. کمک گرفتن از یک شخص با تجربه و متخصص که شناخت کافی از آزمون آیلتس دارد، می‌تواند نمره‌ی شما را به مقدار قابل توجهی بهبود ببخشد. در این مجموعه شما فرصتی می‌یابید تا بتوانید قبل از آزمون اصلی، خود را به چالش بکشید و مهارت خود را بهبود ببخشید.

 

بیشتر متقاضیان آیلتس متوجه اشتباهات خود نمی‌شوند و بازخورد مناسبی دریافت نمی‌کنند تا بتوانند از تکرار اشتباهات خود بپرهیزند. شاید شما نیز در این آزمون شرکت کرده باشید و با اینکه تمام تلاش خود را کرده‌ اید نمره‌ی دلخواه خود را کسب ننموده‌اید. مجموعه تصحیح اسپیکینگ آیلتس برای مشخص کردن و برطرف کردن این مشکلات تهیه شده است.

بخش اسپیکینگ آیلتس (IELTS Speaking) به طور کل شامل یک مصاحبه‌ی حضوری است که بین ۱۱ الی ۱۴ دقیقه به طول می‌انجامد و ممتحن صدای متقاضی را ضبط می‌کند و در طول مصاحبه، زمان تحت کنترل دقیق ممتحن است.

 

اسپیکینگ آیلتس شامل ۳ قسمت است:


۱- قسمت اول: Introduction حدود ۴ الی ۵ دقیقه پرسش و پاسخ در خصوص موضوعاتی عمومی (اصطلاحا Familiar) انجام می‌شود. مانند: شغل، تحصیلات، سرگرمی‌ها، محل زندگی، علایق، آب و هوا و... 

۲- قسمت دوم: (Cue Card) در این قسمت یک Task Card توسط ممتحن به متقاضی داده می‌شود. روی این Card موضوعی نوشته شده که با تعدادی سوال تحت عنوان Follow-up Questions همراه است و متقاضی می‌بایست پس از ۱ دقیقه آماده‌سازی، پاسخ خود را در قالب یک Short Presentation که طول آن حداقل ۱ دقیقه و حداکثر ۲ دقیقه است به ممتحن ارائه کند.

۳- قسمت سوم تحت عنوان Discussion: این قسمت بین ۴ الی ۵ دقیقه زمان می‌برد. ممتحن سوالاتی را بر پایه‌ی موضوع بخش قبلی مطرح می‌کند و متقاضی می‌بایست پاسخ‌های جامع و متقاعدکننده‌ای برای هریک از این سوالات داشته باشد.

 

در مجموعه تصحیح اسپیکینک آیلتس فایل ضبط شده شما به همین شکل و در همین چارچوب در اختیار مدرسان ما قرار می‌گیرد و تصحیح می‌گردد.

مجموعه 3تایی تصحیح اسپیکینگ آیلتس شامل یک فایل صوتی Part 1, یک فایل صوتی Cue Card و یک فایل صوتی Part 3 است. توجه داشته باشید که مطابق با استاندارد آزمون اسپیکینگ آیلتس هر یک از 3 قسمت آزمون دارای محدودیت زمانی است.

به عبارت دیگر، هر فایل صوتی Part 1 باید حداکثر ۶۰ ثانیه، هر فایل صوتی Cue Card بین ۱ الی ۲ دقیقه و هر فایل صوتی از Part 3 باید طول حداکثر ۲ دقیقه‌ای داشته باشد. درصورتی که فایل صوتی فرستاده شده طولانی‌تر از حد تعیین شده باشد، مقدار مازاد آن تصحیح نخواهد شد.

کسانی که به دنبال تمرین بیشتر در این خصوص هستند می‌توانند از مجموعه‌های 7تایی و یا 15تایی استفاده کنند. این دوره‌ها در پایین صفحه در قسمت دوره‌های پیشنهادی قابل مشاهده هستند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محسن خاکی

محسن خاکی کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی و مدرس حرفه‌ای دوره‌های آیلتس و کارگاه‌های تخصصی each skill شامل Speaking, Writing, Listening, Reading در بالاترین سطح است.
ایشان بیش از ۱۹ سال سابقه‌ی تدریس حرفه‌ای را در سطوح آزمون‌های بین‌المللی شامل IELTS ,TOEFL,GRE و دوره‌های Business English در موسسات، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در کارنامه‌ی خود دارد.

بخشی از فعالیت‌های ایشان در طول این ۱۹ سال:
موسسه شکوه (مدرس دوره ی IELTS,TOEFL,GRE)

موسسه آموزش عالی آزاد هرمزان (مدیر آموزش و مدرس دوره‌های IELTS , TOEFL)

موسسه ایران کانادا (مدیر آموزش و مدرس دوره‌های IELTS , TOEFL)

IELTS Coach و مدرس Workshopهای تخصصی در هر چهار skill

و نیز سوابق همکاری با:

شرکت همراه اول (تدریس IELTS و Business English) در سطح مدیرعامل و هیأت مدیره

دانشگاه علوم پزشکی تهران (تدریس IELTS) در سطح اساتید هیأت علمی دانشگاه

سازمان بیمه خدمات درمانی (تدریس Business English) در سطح مدیرعامل و هیأت مدیره

شرکت بورس تهران (تدریس Business English) در سطح کارشناسان ارشد

و برگزاری دوره‌های آموزشی برای:

شرکت نفت فلات قاره ایران (در سطح دفترمدیرعامل)
مجتمع گازی پارس جنوبی (عسلویه)

مرکز آموزش مدیریت دولتی (سازمان مدیریت و برنامه ریزی- معاونت ریاست جمهوری)

شرکت ملی گاز ایران
شرکت ملی نفت ایران
مرکز مطالعات انرژی وزارت نفت
و...

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

کدام قسمت از همه مهم‌تر است؟


آیا در محاسبه‌ی نمره نهایی اسپیکینگ، هر یک از این ۳ قسمت امتیازهای جداگانه و البته برابر با همدیگر دارند یا یک قسمت خاص از بقیه مهم‌تر است؟

 

قسمت‌های مختلف آزمون اسپیکینگ به صورت جداگانه نمره‌دهی نمی‌شوند بلکه عملکرد کلی شماست که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اما می‌توان این چنین گفت:

۱- قسمت اول (Part 1) را می‌توان آسان‌ترین بخش این آزمون دانست، بنابراین اگر شما صرفا در این قسمت عملکرد عالی داشته باشید، تضمینی برای کسب نمره‌ی بالا وجود ندارد.

۲- قسمت Cue Card میدانی برای محک زدن دانش اسپیکینگ متقاضی است. این بخش می‌تواند تصویر کلی از نمره‌ی احتمالی متقاضی را در ذهن ممتحن شکل دهد.

۳- قسمت سوم (Discussion) جاییست که ممتحن تصمیم نهایی خود را درباره‌ی عملکرد متقاضی اتخاذ می‌کند.

ممتحن به دنبال چیست؟


اگر متقاضیان بدانند که چه مواردی برای ممتحن حائز اهمیت است، می‌توانند شانس موفقیت خود را افزایش دهند. این موارد عبارت‌اند از:

۱- صحبت کردن بدون مکث‌های طولانی

۲- درک سوالی که ممتحن پرسیده‌است و ارائه پاسخ مرتبط

۳- استفاده‌ی هوشمندانه از واژگان مناسب و مرتبط

۴- استفاده‌ی صحیح از همه‌ی زمان‌های گرامر زبان انگلیسی

۵- تلفظ صحیح کلمات (لهجه هیچ گونه تاثیری در ارزشیابی توسط ممتحن ندارد)

 

 

در مجموعه تصحیح اسپیکینگ آیلتس تحلیلی جامع و کامل از اسپیکینگ شما انجام می‌شود. این تحلیل براساس شاخص‌های نمره‌‌دهی رسمی آیلتس است.

 

۴ شاخص نمره‌دهی بر اساس Band Descriptors به شرح زیر هستند:

 

 

1- روانی و انسجام کلام
(Fluency and Coherence)

2- دامنه واژگان (Lexical Resource)

3- طیف صحیح، گسترده و متنوع از ساختارهای گرامری
(Grammatical Range and Accuracy)

4- تلفظ صحیح
(Pronunciation)

 

ممتحن هریک از شاخص‌های فوق را از نمره‌ی ۲ ( کمترین) تا نمره‌ی ۹ (بیشترین) ارزیابی می‌کند، لذا نمره‌ی نهایی متقاضی حاصل برآیند (Average) این ۴ شاخص و از ۹ می‌باشد.
با درک درستی از سیستم ارزیابی بخش اسپیکینگ آیلتس، شما قادر خواهید بود پاسخ‌های بهتری بدهید و بنابراین به هدف خود برای گرفتن آیلتس 7 یا بالاتر برسید. 

در این مجموعه به  اشتباهات و یا مشکلاتی که در هر یک از شاخص‌ها دارید، پرداخته می‌شود و توصیه‌های کاربردی نیز در این زمینه ارائه می‌گردد. با شرکت در این مجموعه شما به شناخت بهتری از مهارت خود می‌رسید. در نتیجه می‌فهمید که مشکلات شما دقیقا در چه موضوعی است تا تمرکز خود را بر آن بگذارید و بیشتربه تمرین و تلاش در آن زمینه بپردازید.

از بزرگ‌ترین موانع بر سر راه شما، یادگیری گرامر و رعایت نکات مربوط به آن است. در این مجموعه اشتباهات گرامری نیز به شما یادآوری می‌شود و نمونه اصلاح شده‌ی آن در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید از بروز مجدد این اشتباهات جلوگیری کنید.

 

ویژگی‌های بسته‌های تصحیح اسپیکینگ آیلتس:

 

- تصحیح هر اسپیکینگ در مدت ۳ الی ۴ روز کاری (در پاره‌ای از موارد ممکن است به علت تعدد تمرینات ارسال شده، تصحیح اسپیکینگ تا 7 روز کاری زمان ببرد).
- ارائه نمره همراه با بازخورد، تحلیل موشکافانه و راه‌حل‌های کاربردی از طریق پنل کاربری
- تصحیح توسط تیم حرفه‌ای ممتحنین اسپیکینگ با نظارت و سرپرستی استاد محسن خاکی

 

 

این مجموعه برای چه کسانی مناسب است؟    

 

- افرادی که دارای نمره‌ی حداقل ۵ در اسپیکینگ باشند.

- افرادی که دوره‌های حضوری و یا دوره‌های آنلاین را گذرانده‌اند ولی نیاز به تمرین بیشتر جهت آماده‌سازی برای آزمون دارند.

- افرادی که می‌خواهند سطح واقعی خود را پیش از آزمون اصلی ارزیابی کنند.

poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1:00 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  ساعت ویدئو - 1 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
course-feature   پروژه محور course-feature   تالار گفتگو