×
ribbon

تصحیح رایتینگ آیلتس (20 تایی)

شاید از خودتان بپرسید که تصحیح رایتینگ آیلتس چیست و چرا به عنوان زبان‌آموز به آن نیاز دارید؟ جواب آن ساده است. تصحیح رایتینگ این امکان را به شما می‌دهد تا توانایی خود را بسنجید ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
تیم تصحیح مکتب‌خونه
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  10 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  ساعت ویدئو - 10 ساعت تمرین و پروژه
 (undefined)
مهلت دوره:  12 هفته
course-feature   پروژه محور course-feature   تالار گفتگو

پیش‌نیاز‌ها

سرفصل‌های دوره تصحیح رایتینگ آیلتس (20 تایی)

تصحیح رایتینگ آیلتس
  پروژه اول تسک 1 (الزامی)
 5%    
"20:00  
  پروژه دوم تسک 1 (الزامی)
 5%    
"20:00  
  پروژه سوم تسک 1 (الزامی)
 5%    
"20:00  
  پروژه چهارم تسک 1 (الزامی)
 5%    
"20:00  
  پروژه پنجم تسک 1 (الزامی)
 5%    
"20:00  
  پروژه ششم تسک 1 (الزامی)
 5%    
"20:00  
  پروژه هفتم تسک 1 (الزامی)
 5%    
"20:00  
  پروژه هشتم تسک 1 (الزامی)
 5%    
"20:00  
  پروژه نهم تسک 1 (الزامی)
 5%    
"20:00  
  پروژه دهم تسک 1 (الزامی)
 5%    
"20:00  
  پروژه اول تسک 2 (الزامی)
 5%    
"40:00  
  پروژه دوم تسک 2 (الزامی)
 5%    
"40:00  
  پروژه سوم تسک 2 (الزامی)
 5%    
"40:00  
  پروژه چهارم تسک 2 (الزامی)
 5%    
"40:00  
  پروژه پنجم تسک 2 (الزامی)
 5%    
"40:00  
  پروژه ششم تسک 2 (الزامی)
 5%    
"40:00  
  پروژه هفتم تسک 2 (الزامی)
 5%    
"40:00  
  پروژه هشتم تسک 2 (الزامی)
 5%    
"40:00  
  پروژه نهم تسک 2 (الزامی)
 5%    
"40:00  
  پروژه دهم تسک 2 (الزامی)
 5%    
"40:00  

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

شاید از خودتان بپرسید که تصحیح رایتینگ آیلتس چیست و چرا به عنوان زبان‌آموز به آن نیاز دارید؟

جواب آن ساده است. تصحیح رایتینگ این امکان را به شما می‌دهد تا توانایی خود را بسنجید و بتوانید نقاط ضعف خود را قبل از آزمون آیلتس بهبود ببخشید.

 

رایتینگ یکی از چهار بخش آزمون آیلتس است که خود به دو بخش تسک 1 و تسک 2 تقسیم می‌شود. موضوع تسک 1 در آیلتس آکادمیک با تسک 1 در آیلتس جنرال متفاوت است. در تسک 1 آکادمیک شما باید اطلاعات تصویری، مانند نمودار، را به نوشتار تبدیل کنید و حداقل 150 کلمه در تفسیر تصویر ارائه شده بنویسید. در تسک 1 جنرال موضوعی ارائه می‌شود که باید درمورد آن نامه‌ای بنویسید که حداقل 150 کلمه داشته باشد. تسک 2 در آیلتس جنرال و آکادمیک یکسان بوده و باید درخصوص موضوعی که به شما داده شده است حداقل 250 کلمه بنویسید. 

 

بیشتر آزمون‌دهنده‌ها اشتباهاتشان را در آزمون تشخیص نمی‌دهند. لازم به ذکر است که ارزیابی نوشته خود، کار بسیار دشواری است. می‌توانید نکاتی در مورد نوشتن رایتینگ مطالعه کنید ولی بهتر است تصحیح آن را به شخص دیگری واگذار کنید. سعی کنید تمام تکنیک‌هایی که آموخته‌اید را به کار ببرید ولی در نهایت شخصی را پیدا کنید که در این کار تبحر داشته باشد و تصحیح نوشته را به او بسپارید.

 

پیدا کردن معلم و یا کسی که به این مهارت‌ها تسلط داشته باشد، آسان نیست. از طرفی هرچقدر هم به توانایی‌های دوستان یا آشنایانتان در زمینه‌ی زبان انگلیسی باور داشته باشید، نمی‌توانید تصحیح رایتینگ آیلتس را به آن‌ها بسپارید. به خاطر داشته باشید که ارزیابی رایتینگ آیلتس با نوشته‌های دیگر بسیار متفاوت است و هر کسی نمی‌تواند نمره‌ دقیق و یا بازخورد مناسبی ارائه دهد.

 

باور داریم که گرفتن بازخورد به صورت منظم در مورد رایتینگ و به طور کل هر نوشته‌ای اصلی‌ترین عامل موفقیت است. بیشتر آزمون‌دهنده‌ها فکر می‌کنند که با بیشتر نوشتن می‌توان نمره‌ی بالایی کسب کرد و روزانه وقت زیادی برای نوشتن اختصاص می‌دهند. نوشتن مقاله کار اشتباهی نیست و اتفاقا برای تمرین نوشتن بسیار مفید است. با این حال همیشه شخصی باید به تصحیح رایتینگ آیلتس شما بپردازد تا با گرفتن بازخورد مناسب، نوشته‌های بعدی خود را بهبود ببخشید. 

درباره استاد

تیم تصحیح مکتب‌خونه

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

تصحیح رایتینگ آیلتس را تهیه کرده‌‌ایم تا مقالات، نامه‌ها و متونی که برای توصیف نمودارها می‌نویسید بررسی شود و بازخوردی در جهت بهبود بخشیدن به نوشتن شما ارائه ‌گردد. شما می‌توانید تسک رایتینگ خود را آپلود کنید، سپس تیمی از معلمان با تجربه آیلتس نوشته شما را بررسی می‌کنند و اشتباهات شما را گوشزد می‌کنند، همچنین نمره‌ای مشابه نمره‌ی واقعی آزمون آیلتس در اختیار شما قرار می‌گیرد تا شناختی نسبی از میزان تسلطتان به رایتینگ بدست آورید. پس از ارائه ارزیابی، با بیان نکات کلیدی، کمکتان خواهیم کرد تا نمره فعلی خود را بهبود ببخشید. باعث تعجبتان خواهد شد که چه اشتباهات ساده‌ای مرتکب می‌شدید و چطور می‌توانید به آسانی از آن‌ها پیشگیری کنید.

مجموعه تصحیح رایتینگ آیلتس هم برای کسانی مناسب است که بدون رفتن به کلاس و به تنهایی مطالعه می‌کنند، و هم برای کسانی که می‌خواهند بعد از آموزش دیدن، شخصی باتجربه در آزمون آیلتس، رایتینگشان را از جهات مختلف بررسی کند. به این ترتیب علاوه بر نمره‌ای کلی که برای نوشته‌تان دریافت می‌کنید، نوشته‌ شما بر اساس ۴ مولفه مورد ارزیابی و نمره‌دهی قرار می‌گیرد:

 

1- Task Achievement (TA)

 

2- Cohesion and Coherence (C.C)


3- Lexical Resource (LR)


4- Grammar (GRA)

 

توجه به هرکدام از این مولفه‌ها و برطرف کردن نقاط ضعف در آن‌ها می‌تواند باعث پیشرفت چشمگیری در مهارت نوشتاری زبان‌آموزان و در نتیجه بالا رفتن نمره آن‌ها در تسک‌های رایتینگ آزمون آیلتس شود. برخی از زبان‌آموزان در یکی از این مولفه‌ها از توانایی بیشتری برخوردار هستند اما این مسئله گاهی نه تنها باعث کسب نمره بهتر نمی‌شود بلکه به عنوان مثال زبان‌آموز تلاش می‌کند نمایشی بسیار چشمگیر از ساختارهای گرامری و واژگان نامتداول ارائه دهد بدون آنکه درک کاملی از نحوه‌ی پیاده‌سازی آن‌ها در رایتینگ داشته باشد و نتیجه این خواهد شد که رایتینگ‌ها تبدیل به ویترینی از LR و GRA می‌شوند که در نهایت به دلیل عدم رعایت عوامل TR و C.C نمره بالایی از مصحح native نیز نخواهند گرفت. 

بسته تصحیح رایتینگ آیلتس برای چه کسانی مناسب است؟


- افرادی که دارای نمره‌ی حداقل ۵ در رایتینگ باشند.

- افرادی که امکان حضور در دوره‌های حضوری را ندارند.

- افرادی که دوره‌های حضوری و یا دوره‌های آنلاین را گذرانده‌اند ولی نیاز به تمرین بیشتر جهت آماده‌سازی برای آزمون دارند.

- افرادی که می‌خواهند سطح واقعی خود را پیش از آزمون اصلی ارزیابی کنند.

poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  10 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  ساعت ویدئو - 10 ساعت تمرین و پروژه
 (undefined)
مهلت دوره:  12 هفته
course-feature   پروژه محور course-feature   تالار گفتگو