آموزش جامع پایتون

poster
پیش‌نمایش دوره

پایتون (به انگلیسی: Python) یک‌زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا، و همه‌منظوره است که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده است، و اولین‌بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
5 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  21 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  21 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با زبان برنامه نویسی پایتون

 یادگیری ماشین با پایتون

 آشنایی با هوش مصنوعی

 طراحی سایت با جنگو

پیش‌نیاز‌ها

این دوره هیچ پیش‌نیازی ندارد و تمامی علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی می‌توانند از آن استفاده کنند.

سرفصل‌های دوره آموزش جامع پایتون

مقدمه و معرفی

در این فصل به سراغ معرفی سرفصل‌های دوره و نصب تمامی نرم‌افزارهای موردنیاز برای دوره از جمله نصب پایتون بر روی دو سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس، نصب و کانفیگ نرم‌افزار Vs code در دو سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس برای کدزنی که تمامی دوره با این کد ادیتور تولید شده، معرفی انواع کد ادیتورهای مختلف و کار با آن‌ها، نصب نرم‌افزار Cmder در جهت کار با دستورات لینوکس در ویندوز، و معرفی کد ادیتورهای پیش‌فرضی که در لینوکس برای کدزنی هستند می‌رویم.

  معرفی
مشاهده
"07:25  
  نصب پایتون روی ویندوز
مشاهده
"03:25  
  کار با Idle پایتون
"06:35  
  نصب Vs Code روی ویندوز
"16:31  
  کانفیگ Vs Code
"08:55  
  نصب پایتون و Vs Code در سیستم عامل لینوکس
"05:57  
  کار با دستورات کاربردی Cmd ویندوز و Terminal لینوکس
"11:40  
  کار با Pycharm
"04:47  
  کار با Jupyter
"07:50  
  نصب و کار با Cmder
"10:17  
داده‌ها و اشیا در پایتون

در این فصل به سراغ کار با داده‌ها و اشیا در پایتون می‌رویم. انواع متغیرها در پایتون، کار با اعداد در پایتون، اپراتورها و کار با آن‌ها، کار با رشته‌ها، لیست‌ها، دیکشنری، تاپل‌ها، آرایه‌ها و ست‌ها در پایتون از مباحثی هستند که در این فصل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  نوشتن اولین برنامه پایتونی
مشاهده
"09:46  
  متغیرها در پایتون
"10:17  
  datatype های مختلف در پایتون
"11:13  
  اپراتورهای ریاضی در پایتون
"05:10  
  اپراتور مقایسه در پایتون
"08:40  
  اپراتورهای تخصیص و منطقی در پایتون
"05:35  
  اپراتورهای عضویت و هویت در پایتون
"06:30  
  کار با String‌ها در پایتون - بخش اول
"09:40  
  کار با String‌ها در پایتون - بخش دوم
"06:17  
  کار با String‌ها در پایتون - بخش سوم
"09:10  
  کار با String‌ها در پایتون - بخش چهارم
"08:10  
  کار با String‌ها در پایتون - بخش پنجم
"04:55  
  کار با String‌ها در پایتون - بخش ششم
"04:19  
  کار با String‌ها در پایتون - بخش هفتم
"07:22  
  کار با String‌ها در پایتون - بخش هشتم
"07:50  
  کار با List‌ها در پایتون - بخش اول
"06:09  
  کار با List‌ها در پایتون - بخش دوم
"04:49  
  کار با List‌ها در پایتون - بخش سوم
"06:41  
  آرایه‌ها در پایتون
"01:32  
  کار با تاپل‌ها در پایتون - بخش اول
"03:58  
  کار با تاپل‌ها در پایتون - بخش دوم
"07:27  
  کار با دیکشنری ها در پایتون - بخش اول
"08:25  
  کار با دیکشنری ها در پایتون - بخش دوم
"10:13  
  کار با ست ها در پایتون - بخش اول
"05:44  
  کار با ست ها در پایتون - بخش دوم
"08:25  
شرط‌ها و حلقه‌های تکرار در پایتون

در این فصل مبحث شرط‌ها و حلقه‌های تکرار در پایتون مورد بررسی قرار می‌گیرند. مباحث آن عبارت‌اند از کنترل کار کدها با دستورات شرطی If / Elif / Else ، کار با حلقه‌های While و For  ، نحوه نوشتن حلقه‌های تودرتو در پایتون و مثال آن.

  شرط ها در پایتون - بخش اول
مشاهده
"12:22  
  شرط ها در پایتون - بخش دوم
"13:15  
  شرط ها در پایتون - بخش سوم
"08:02  
  شرط ها در پایتون - بخش چهارم
"10:21  
  شرط ها در پایتون - بخش پنجم
"08:40  
  کار با حلقه های For در پایتون - بخش اول
"11:24  
  کار با حلقه های For در پایتون - بخش دوم
"13:00  
  کار با حلقه های While در پایتون
"09:49  
توابع در پایتون

در این فصل به سراغ توابع در پایتون می‌رویم. نحوه کار با توابع، شیوه نوشتن تابع، آرگومان‌های ضروری، آرگومان‌های کلمه کلیدی، متغیرهای لوکال و گلوبال، آرگومان‌های پیش‌فرض، آرگومان‌های دلخواه، معرفی و استفاده از لامبدا و کار با توابع بازگشتی در پایتون از مواردی هستند که در این فصل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  توابع در پایتون -بخش اول
مشاهده
"09:10  
  توابع در پایتون - بخش دوم
"07:27  
  توابع در پایتون - بخش سوم
"07:59  
  توابع در پایتون - بخش چهارم
"05:50  
  توابع در پایتون - بخش پنجم
"11:49  
  توابع در پایتون - بخش ششم
"05:31  
  توابع در پایتون - بخش هفتم
"10:11  
  توابع در پایتون - بخش هشتم
"04:13  
  توابع در پایتون - بخش نهم
"09:22  
  توابع در پایتون - بخش دهم
"04:25  
  توابع در پایتون - بخش یازدهم
"06:42  
کتابخانه‌ها و ماژول‌ها در پایتون

در این فصل به سراغ ماژول‌ها در پایتون و نحوه کار با آن‌ها می‌رویم.  در این فصل نحوه کار با ماژول‌ها، نحوه صدا زدن ماژول‌ها و نحوه نصب، حذف، آپدیت ماژول‌ها با استفاده از دستور pip ، آموزش کار با دستورات pip و نحوه نوشتن یک ماژول و استفاده از آن در کد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  کار با پکیج‌ها و ماژول‌ها در پایتون - بخش اول
مشاهده
"10:05  
  کار با پکیج‌ها و ماژول‌ها در پایتون - بخش دوم
"07:18  
  کار با پکیج‌ها و ماژول‌ها در پایتون - بخش سوم
"05:25  
  کار با پکیج‌ها و ماژول‌ها در پایتون - بخش چهارم
"11:14  
  کار با پکیج‌ها و ماژول‌ها در پایتون بخش پنجم
"12:35  
  کار با پکیج‌ها و ماژول‌ها در پایتون - بخش ششم
"08:49  
تمرین اول

در این فصل به سراغ حل کردن 30 تمرین از آنچه که تا به حال درس داده شده می‌رویم.

  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش اول
مشاهده
"09:35  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش دوم
مشاهده
"08:27  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش سوم
"08:14  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش چهارم
"07:12  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش پنجم
"07:15  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش ششم
"09:50  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش هفتم
"11:08  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش هشتم
"07:12  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش نهم
"08:17  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش دهم
"10:50  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش یازدهم
"06:33  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش دوازدهم
"12:12  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش سیزدهم
"04:14  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش چهاردهم
"10:17  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش پانزدهم
"10:41  
شیءگرایی در پایتون

حال در این فصل به سراغ شیءگرایی در پایتون خواهیم رفت. از مباحث تدریس شده در این فصل می‌توان به: معرفی متدهای تعریف شده، نحوه ساختن کلاس، نمونه‌سازی از روی کلاس‌ها، نحوه کار با Class Variable ، نحوه کار با Instance Variable ، معرفی و کار با متدهای داخلی برای کلاس‌ها، ارث‌بری، ارث‌بری چندگانه، استفاده از متد Super برای Classها ، کپسوله‌سازی، معرفی و استفاده از دکوراتور Property و نحوه استفاده از آن، معرفی دکوراتورهای Getter / Setter / Deleter و نحوه کار با آن‌ها، کار با Polymorphism در شیءگرایی و کار با متدهای str و repr

  شیءگرایی در پایتون - بخش اول
"07:54  
  شیءگرایی در پایتون - بخش دوم
"09:46  
  شیءگرایی در پایتون - بخش سوم
"10:17  
  شیءگرایی در پایتون - بخش چهارم
"07:16  
  شیءگرایی در پایتون - بخش پنجم
"05:45  
  شیءگرایی در پایتون - بخش ششم
"12:13  
  شیءگرایی در پایتون - بخش هفتم
"05:15  
  شیءگرایی در پایتون - بخش هشتم
"10:25  
  شیءگرایی در پایتون - بخش نهم
"06:17  
  شیءگرایی در پایتون - بخش دهم
"08:55  
  شیءگرایی در پایتون - بخش یازدهم
"09:04  
  شیءگرایی در پایتون - بخش دوازدهم
"08:10  
  شیءگرایی در پایتون - بخش سیزدهم
"07:35  
  شیءگرایی در پایتون - بخش چهاردهم
"05:42  
  شیءگرایی در پایتون - بخش پانزدهم
"10:13  
  شیءگرایی در پایتون - بخش شانزدهم
"07:10  
  شیءگرایی در پایتون - بخش هفدهم
"08:10  
  شیءگرایی در پایتون - بخش هجدهم
"09:40  
  شیءگرایی در پایتون - بخش نوزدهم
"05:40  
  شیءگرایی در پایتون - بخش بیستم
"04:40  
  شیءگرایی در پایتون - بخش بیست و یکم
"02:40  
  شیءگرایی در پایتون بخش بیست و دوم
"07:10  
  شیءگرایی در پایتون - بخش بیست و سوم
"04:25  
کار با فایل‌ها در پایتون

در این فصل به سراغ کار با فایل‌ها خواهیم رفت نحوه ایجاد و بازکردن فایل‌ها، کارکردن با فایل‌ها، خواندن فایل، نوشتن در فایل‌ها، افزودن متن به فایل‌ها، کار با کتابخانه یا ماژول قدرتمند OS و کار با دایرکتوری‌ها در پایتون در این فصل پوشش داده شده است.

  کار با فایل‌ها در پایتون - بخش اول
"06:12  
  کار با فایل‌ها در پایتون - بخش دوم
"07:13  
  کار با فایل‌ها در پایتون - بخش سوم
"07:41  
  کار با دایرکتوری‌ها - بخش اول
"06:10  
  کار با دایرکتوری‌ها - بخش دوم
"03:50  
کنترل خطاها در پایتون

این فصل در رابطه‌ با کنترل‌ کردن خطاها در پایتون است. معرفی خطاها در پایتون و نحوه کنترل آن‌ها،  نحوه کنترل خطاها با استفاده از Try و Except ، نحوه کنترل ارزها در کدهایی که می‌نویسیم و مثال آن‌ها.

  کنترل خطاها در پایتون - بخش اول
"05:34  
  کنترل خطاها در پایتون - بخش دوم
"07:34  
  کنترل خطاها در پایتون - بخش سوم
"09:11  
کار با یونیت تست در پایتون

این فصل مباحث توضیح UnitTest و نحوه کار با آن، نوشتن یک مثال ساده از UnitTest و نوشتن UnitTestهای پیچیده‌تر پوشش می‌دهد.

  کار با یونیت تست‌ها در پایتون - بخش اول
"05:54  
  کار با یونیت تست‌ها در پایتون - بخش دوم
"08:45  
  کار با یونیت تست‌ها در پایتون - بخش سوم
"08:40  
  کار با یونیت تست‌ها در پایتون - بخش چهارم
"08:17  
  کار با یونیت تست‌ها در پایتون - بخش پنجم
"07:17  
  iterator‌ها در پایتون
"03:49  
  generator‌ها در پایتون
"03:11  
  دکوراتورها در پایتون - بخش اول
"05:25  
  دکوراتورها در پایتون - بخش دوم
"06:54  
  دکوراتورها در پایتون - بخش سوم
"04:24  
  دکوراتورها در پایتون - بخش چهارم
"05:40  
  دکوراتورها در پایتون - بخش پنجم
"07:12  
  دکوراتورها در پایتون - بخش ششم
"07:11  
کار با دیتابیس در پایتون

 کار با دیتابیس Sqlite 3 در پایتون و همچنین نحوه نصب و کار با دیتابیس Mysql در سیستم‌عامل لینوکس از مباحث این فصل هستند.

  کار با دیتابیس sqlite3 در پایتون - بخش اول
"08:10  
  کار با دیتابیس sqlite3 در پایتون - بخش دوم
"07:17  
  کار با دیتابیس sqlite3 در پایتون - بخش سوم
"07:55  
  کار با دیتابیس mysql - بخش اول
"07:49  
  کار با دیتابیس mysql - بخش دوم
"14:11  
  کار با دیتابیس mysql - بخش سوم
"11:10  
  کار با دیتابیس mysql - بخش چهارم
"05:40  
محیط گرافیکی و Api در پایتون

در این فصل به سراغ کار مقدماتی در مباحث ساخت محیط گرافیکی با استفاده از ماژول Tkinter و رسم نمودار با پایتون و کار با Apiها در پایتون می‌رویم.

  کار با محیط گرافیکی در پایتون - بخش اول
"06:50  
  کار با محیط گرافیکی در پایتون - بخش دوم
"06:22  
  کار با محیط گرافیکی در پایتون - بخش سوم
"06:40  
  کار با نمودارها در پایتون - بخش اول
"09:50  
  کار با نمودارها در پایتون - بخش دوم
"06:09  
  کار با نمودارها در پایتون - بخش سوم
"08:46  
  کار با نمودارها در پایتون - بخش چهارم
"09:00  
  کار با api در پایتون - بخش اول
"10:50  
  کار با api در پایتون - بخش دوم
"10:25  
  کار با api در پایتون - بخش سوم
"10:46  
  کار با api در پایتون - بخش چهارم
"06:40  
تمرین دوم

در این فصل به حل 17مثال از مباحث تدریس شده می‌پردازیم . 

  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش اول
"09:10  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش دوم
"10:25  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش سوم
"03:17  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش چهارم
"03:40  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش پنجم
"08:50  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش ششم
"05:15  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش هفتم
"10:25  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش هشتم
"08:17  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش نهم
"12:42  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش دهم
"09:35  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش یازدهم
"04:10  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش دوازدهم
"07:17  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش سیزدهم
"12:15  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش چهاردهم
"07:26  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش پانزدهم
"12:50  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش شانزدهم
"06:05  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش هفدهم
"17:06  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش هجدهم
"05:05  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش نوزدهم
"14:11  
  حل مثال‌ها و تمرینات - بخش بیستم
"08:00  
صحبت‌های پایانی

در فصل پایانی به سراغ معرفی سایت برای تمرین کدزنی، آموزش حل مشکلات مانند رفع‌کردن ارزها و تبدیل فایل پایتونی py به فایل اجرایی exe و صحبت‌های پایانی می‌رویم.

  تبدیل فایل پایتونی (py) به فایل اجرایی (exe)
"04:05  
  معرفی چند سایت برای تمرین و رفع خطا و مشکل
"04:35  
  صحبت پایانی
"02:00  

درباره دوره

پایتون (به انگلیسی: Python) یک‌زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا، و همه‌منظوره است که خیدو فان روسوم آن را طراحی کرده است، و اولین‌بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است.

در این دوره هدف این است که زبان برنامه نویسی پایتون رو به شکل کامل یاد بگیریم.

پایتون دارای دو نسخه ۲ و ۳ است ، نسخه‌ی ۲ در دهه‌ی ۲۰۰۰ محبوبیت زیادی داشت، اما حالا بهترین نسخه برای استفاده، نسخه‌ی سوم است؛ چراکه خود زبان و کتابخانه‌ها فقط در نسخه‌ی سوم به‌روز می‌شوند ، تمامی دوره نیز با پایتون نسخه 3 ضبط شده است . 

پایتون هم‌چنین به عنوان یک زبان همه‌کاره که در زمینه‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، علم داده و توسعه وب استفاده می‌شود، به‌راحتی در فهرست پردرآمدترین زبان‌های برنامه‌نویسی ۲۰۲۳ قرار می‌گیرد. 

چرا باید از پایتون استفاده کنیم؟

1: هوش مصنوعی و یادگیری ماشین:  پایتون به دلیل ماهیت پایدار، انعطاف ‌پذیر بودن، به‌ طور گسترده در زمینه‌ های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی استفاده می‌ شود. 

2: تجزیه و تحلیل داده ها و علم داده: در حال حاضر یعنی زمانی که ما هر روز داده‌های بیشتری تولید می ‌کنیم، پلتفرم‌ های کارآمد مانند پایتون برای تجزیه و تحلیل، دستکاری و مدیریت داده‌ها تقاضای زیادی دارند. 

3: سازگاری با تمام سیستم عامل ها:  پایتون از تمامی سیستم عامل های محبوب یعنی Linux ، Windows ، Mac پشتیبانی می کند. پس همان کدها می توانند بدون کامپایل مجدد روی پلتفرم های مختلف اجرا شوند.

4: System administrator: کسانی که با اسکریپت نویسی آشنا هستند، عمیقا پایتون را درک می کنند. پایتون می تواند ثابت کند که در فرآیندها خودکارسازی وظایف، خسته کننده یا خیلی پیچیده نیست.

5: پایتون به‌دلیل اسپانسرهای بزرگ و انجمن فعال، دارای کتابخانه‌های متنوع و بی‌نظیری است که استفاده از آن‌ها در وقت برنامه‌نویسان صرفه‌جویی می‌کند. سرویس‌های چندرسانه‌ای ابری بسیاری وجود دارد که از طریق ابزارهای کتابخانه‌ای، از برنامه‌نویسان پایتون در پلتفرم‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند. 

6:ابزارها و ماژول‌های فراوانی که پایتون در اختیار توسعه‌دهنده قرار می‌دهد، فرایند خودکارسازی یا اتوماسیون تسک‌های تکراری و خسته‌کننده را بسیار آسان کرده و در وقت صرفه‌جویی می‌کند. در ضمن، تعداد خطوط کد پایتون برای توسعه‌ی ابزار اتوماسیون آنقدر کم است که برنامه‌نویس را شگفت‌زده می‌کند. 

7: قابلیت خودکارسازی : ابزارها و ماژول‌های فراوانی که پایتون در اختیار توسعه‌دهنده قرار می‌دهد، فرایند خودکارسازی یا اتوماسیون تسک‌های تکراری و خسته‌کننده را بسیار آسان کرده و در وقت صرفه‌جویی می‌کند. در ضمن، تعداد خطوط کد پایتون برای توسعه‌ی ابزار اتوماسیون آنقدر کم است که برنامه‌نویس را شگفت‌زده می‌کند. 

کدام شرکت ها از پایتون استفاده می کنند ؟

1: Google

گوگل با سهم ۹۳ درصدی از بازار، پراستفاده‌ترین موتور جست‌وجو در دنیا است. گوگل از همان ابتدا از طرف‌داران پایتون بوده و بنیان‌گذاران آن تصمیم گرفتند «هرجا می‌شد از پایتون استفاده کنند و هرجا که باید از ++C.» در سهولت استفاده از پایتون همین بس که اولین خزنده‌ی وب گوگل که با جاوا نوشته شده بود، کمی بعد به زبان پایتون بازنویسی شد تا استفاده از آن راحت‌تر شود.

2: Instagram

اینستاگرام، بزرگ‌ترین اپلیکیشن اشتراک عکس در دنیا با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال روزانه، برای بک‌اند خود از فریم‌ورک جنگو که به زبان پایتون است، استفاده می‌کند و دلیل این کار را سادگی و محبوبیت پایتون عنوان می‌کند.

3: Reddit

وب‌سایت ردیت ماهانه بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و در سال ۲۰۲۳، دهمین وب‌سایت پربازدید در دنیاست. ردیت ابتدا از Lisp استفاده می‌کرد، اما شش ماه بعد از عرضه، با پایتون بازنویسی شد. علت این تغییر هم دسترسی پایتون به کتابخانه‌های متنوع‌تر و انعطاف‌پذیری آن از نظر توسعه بود. ردیت هنگام استخدام برنامه‌نویس به آن‌ها می‌گوید هرچه می‌نویسند باید به زبان پایتون باشد تا خوانش آن آسان‌تر باشد و بشود به‌راحتی فهمید آیا کدی که نوشتند خوب است یا بد. 

4: Spotify

اسپاتیفای، پلتفرم پخش موسیقی و پادکست در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و تا امروز بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. درحالی‌که وب‌سایت اسپاتیفای از وردپرس استفاده می‌کند، اپلیکیشن آن با پایتون ساخته شده است. ۸۰ درصد سرویس‌های اسپاتیفای مبتنی بر پایتون و باقی مبتنی بر زبان‌های دیگری چون جاوا، سی و ++C هستند. اسپاتیفای همچنین از پایتون برای آنالیز داده و خدمات بک‌اند استفاده می‌کند. 

5: نتفلیکس

نتفلیکس با بیش از ۲۰۰ میلیون عضو، بزرگ‌ترین شبکهٔ تلویزیونی اینترنتی در دنیاست. نتفلیکس مانند اسپاتیفای از پایتون برای آنالیز داده استفاده می‌کند. علاوه بر این، به مهندسان نرم‌افزار خود اجازه می‌دهد با هر زبانی که راحت‌ترند کدنویسی کنند و  اغلب برنامه‌نویسان نتفلیکس، زبان پایتون را ترجیح داده‌اند. از نظر مهندسان نتفلیکس، کتابخانه‌ی استاندارد پایتون، انجمن بسیار فعال و روبه‌رشد آن و تنوع زیاد در کتابخانه‌های موجود، حل هر مشکلی را برای توسعه‌دهندگان امکان‌پذیر کرده است. 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher معین حشمتی

معین حشمتی دانشجوی مهندسی کامپیوتر کرمانشاه است. ایشان برنامه نویس پایتون و دانشجوی شبکه و امنیت و طراحی سایت هستند. شروع کارشان با یادگیری برنامه‌نویسی پایتون، در ادامه شروع کار با لینوکس و ورود به دنیای شبکه و امنیت است. معین حشمتی مسلط به دوره‌های Network+ و لینوکس تا سطح Lpic1 و CEH و Wordpress است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
محمد شهرابی 1402-09-04
من ده ویدئو از این دوره را مشاهده کردم تا اینجا انصافا لذت بردم خیلی جامع و کاربردی است و نکات خیلی خوبی استاد میگه که فقط در طی تجربه به دست می آید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  21 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  21 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)