آموزش به حداکثر رساندن روابط با مشتری

ایجاد و به حداکثر رساندن روابط با مشتری مفهوم مهمی است که باید در دنیای تجارت به آن تسلط یافت. ایجاد ارتباط با مشتریان در روندهای فعلی بازار مهمترین جنبه ای است که یک سازمان ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
2.5 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  11 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:13 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 نیاز به ارتباط با مشتریان

 نحوه ایجاد روابط برای وفاداری

 دلایل کاهش مشارکت مشتری

 اصول ارتباط با مشتری

سرفصل‌های دوره آموزش به حداکثر رساندن روابط با مشتری

به حداکثر رساندن روابط با مشتری
  مقدمه به حداکثر رساندن ارتباط با مشتری
"03:23  
  نیاز به ارتباط با مشتری
"05:31  
  نحوه ایجاد روابط برای وفاداری
"11:07  
  دلایل کاهش مشارکت مشتری
"09:14  
  اصول ارتباط با مشتری
"02:16  
  اهمیت شناخت مصرف کنندگان خود
"05:42  
  اهمیت ارزش در روابط
"02:05  
  چالش‌های ایجاد رابطه
"02:05  
  استراتژی‌های ایجاد رابطه
"10:23  
  عوامل تعیین کننده ارتباط با مشتری
"15:14  
  فهرست مشکلاتی که برای ارتباط با مشتری باید از آن‌ها اجتناب کنید
"06:12  

درباره دوره

ایجاد و به حداکثر رساندن روابط با مشتری مفهوم مهمی است که باید در دنیای تجارت به آن تسلط یافت.

ایجاد ارتباط با مشتریان در روندهای فعلی بازار مهمترین جنبه ای است که یک سازمان باید برای جلب رضایت مشتری روی آن تمرکز کند. از آنجایی که مشتری برای مدت طولانی با یک شرکت معامله می کند، شرکت تمایل دارد بینش بهتری از نیازها و انتظارات مشتری توضیح دهد. از این طریق می توان یک رابطه عالی بین آن ها ایجاد کرد. این موضوع منجر به فروش محصولات بیشتر و حفظ تجارت با مشتریان می شود که در نهایت منجر به کسب و کار سودآور می شود.

رضایت مشتری معیاری است که نشان می‌ دهد چگونه نیازها و پاسخ‌ها با یکدیگر همکاری می‌ کنند و انتقال داده می شوند تا انتظارات مشتری را افزایش دهند. تنها در صورتی می توان به آن دست یافت که مشتری به طور کلی رابطه خوبی با شرکت داشته باشد. در بازار رقابتی کسب و کار امروز، رضایت مشتری یک بخش مهمی از  عملکرد و یک عامل تمایز اساسی استراتژی های کسب و کار است. از این رو هر چقدر رضایت مشتری بیشتر باشد، تجارت و پیوند با مشتری بیشتر است.

وفاداری مشتری، تمایل مشتری به ادامه تجارت با یک شرکت خاص و خرید منظم محصولات است. این معمولا زمانی دیده می‌ شود که مشتری بسیار از طرف تامین‌کننده راضی است و مجددا به تشکیلات برای معاملات تجاری مراجعه می‌ کند، یا زمانی که تمایل دارد محصول یا نام تجاری خاصی را طی مدت زمانی از آن شرکت دوباره بخرد. برای تداوم وفاداری مشتری، مهمترین جنبه ای که یک تشکیلات باید بر آن تمرکز کند، رضایت مشتری است، از این رو می توان گفت که وفاداری مشتری نیز نتیجه یک رابطه خوب است.

حفظ مشتری یک فرآیند استراتژیک برای حفظ مشتریان موجود و عدم جدایی یا مراجعه آن ها به برندها یا سازمان های دیگر برای کسب و کار است و این تنها زمانی امکان پذیر است که بین مشتری و برند رابطه با کیفیتی وجود داشته باشد. معمولا یک مشتری وفادار تمایل دارد تا زمانی که نیازهای اساسی او به درستی برآورده شود، به یک برند یا محصول خاص پایبند باشد. او برای خرید محصول جدید ریسک نمی کند. هر چقدر امکان حفظ مشتریان بیشتر باشد، احتمال رشد خالص کسب و کار بیشتر می شود.

حمایت توسط مشتریان برای معرفی یک شرکت در زمانی که احساس رضایت و دلگرمی می کنند و زمانی که رابطه سالمی با مشتریان دارند، بدون هزینه می باشد. این معرفی یا ارجاع مشتری به سایر مشتریان به آسانی آب خوردن برای یک شرکت عمل می کند زیرا هیچ هزینه و مشقتی در این موضوع وجود ندارد. این می تواند به عنوان بهترین نتیجه یک رابطه با کیفیت برای یک شرکت تلقی شود.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • خرده فروشان
  • کسانی که در بخش های خدماتی هستند.
  • متخصصان بازاریابی
  • کارمندان
  • سرپرستان و مدیران
  • کارآفرینان
  • مدیران پشتیبانی مشتری

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Management Study Guide

Management Study Guide یک آموزش کامل برای دانشجویان رشته مدیریت است که در آن دانشجویان می توانند اصول اولیه و همچنین مفاهیم پیشرفته مرتبط با مدیریت و موضوعات مرتبط با آن را بیاموزند. مفاهیم و مهارت‌های مدیریت را به سرعت با ماژول‌های یادگیری آسان و ارائه‌های پاورپوینت بیاموزید. یک روش یادگیری جذاب و متمرکز بر کاربرد ارائه می‌دهد که مقاومت یادگیری را کاهش داده و جذب سریع دانش و مهارت‌ها را امکان پذیر می‌کند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
amir Mohammadi 1402-10-13
عالی

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
برگزار کننده:  Udemy
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  11 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:13 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)