آموزش متنی شنیداری نرم افزار متلب

با توجه به افزایش زمینه‌های علمی بین رشته‌ای، استفاده از نرم افزارهایی که بتوانند پلی باشند بین حوزه‌های علمی متفاوت، نقش اساسی در پیشبرد اهداف این زمینه‌ها دارد و متلب یکی از بهترین گزینه‌ها برای ... ادامه

گواهینامه
3.8 (5 رای)
445 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

10 فصل 0 جلسه ساعت ویدیو
مقدمه
معرفی محیط نرم افزار و مقدمات
تولید آرایه استاندارد و دستورات آرایه‌ها
متغیرها
فضای سیمبولیک
توابع گرافیکی
عبارات منطقی و کنترل جریان
عملگرها و حل معادلات دیفرانسیل
معادلات دیفرانسیل
مقدمه‌ایی بر شبکه عصبی مصنوعی

درباره دوره

با توجه به افزایش زمینه‌های علمی بین رشته‌ای، استفاده از نرم افزارهایی که بتوانند پلی باشند بین حوزه‌های علمی متفاوت، نقش اساسی در پیشبرد اهداف این زمینه‌ها دارد و متلب یکی از بهترین گزینه‌ها برای حرکت در پروژه‌ایی است که از چند شاخه‌ی علمی مختلف تشکیل شده است!

در واقع این نرم‌افزار بیشتر شبیه یک موتور جستجوی علمی است تا فقط یک زبان برنامه نویسی! متلب فقط یک ابزار نیست بلکه یک روش یادگیری است! متلب به شما یاد می‌دهد، چطور به مسائل علمی نگاه کنید!

گسترگی جعبه ابزارهای متلب باعث شده‌است که هر کسی در هر زمینه‌ محاسباتی تقریبا با این نرم‌افزار آشنا باشد. به نوعی متلب تبدیل به یک زبان مشترک بین علوم مختلف شده‌است‌؛ از زیست‌شناسی تا علوم پایه، مهندسی، هوش مصنوعی، هوا‌فضا تا مدیریت مالی، اقتصاد و بسیاری زمینه‌های دیگر! یک جنبه‌ی مهم در نرم‌افزار متلب ساختار مناسب جعبه ابزارها است چه به لحاظ استفاده و چه به لحاظ سند! این ساختار جعبه ابزارها یک محیط تعاملی با کاربر ایجاد می‌کند که باعث می‌شود کاربر بتواند در عین حال که با کدنویسی یک مفهوم آشنا می‌شود، با مطالب بسیار جامعی (شامل مثال‌ها، مقالات رفرنس، ویدئوهای آموزشی، وبینارهایی که شرکت در اختیار کاربران می‌گذارد و بسیاری از محتواهای آموزشی دیگر) هم در مورد اصول و الگوریتم‌های مرتبط با آن مفهوم و نیز روش‌های مشابه برای حل همان مسئله آشنا شود! 

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

3.8

از مجموع 5 امتیاز

1 نظر

3 سال پیش

تمام دوره های استاد معین سلیمی عالی و قابل استفاده می باشند. بخصوص این دوره برای جمع بندی کلی تمام مباحث کدنویسی در تمامی رشته ها قابل استفاده می باشد. با تشکر از مدیران مکتبخونه و استاد سلیمی بزرگوار

رضا عباس پور

رضا عباس پور

گواهینامه

آموزش متنی شنیداری نرم افزار متلب

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

این دوره در کدام مسیرهای یادگیری است؟

درباره استاد

معین سلیمی
معین سلیمی
6 دوره
18,360 دانشجو

مهندس معین سلیمی برنامه‌نویسی را از سال 84 آغاز کرد و تا به امروز در پروژه‌های اجرایی و تحقیقاتی مختلفی به عنوان برنامه‌نویس یا ایده پرداز فعالیت داشته است. ایشان از سال 90 به صورت تخصصی به آموزش برنامه‌نویسی مشغول است و معتقد است آموزش دادن هر مهارتی نیازمند دو مورد است: ۱- داشتن علم در زمینه مذکور، ۲-داشتن صبر و حوصله بسیار و توانایی آموزش، که چه بسا مورد دوم مهمتر از مورد اول است. عاشق یادگیری است و این موضوع هم علت و هم معلول مهارت برنامه‌نویسی در او است. گذراندن کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک با معدل برتر و نزدیک به دو دهه سابقه کار حرفه‌ای برنامه نویسی در بسیاری حوزه های مهندسی و IT، دید وسیع و یکپارچه‌ای در علوم مختلف برای او ایجاد کرده است. امروزه بیشتر وقت خود را به فعالیت در پروژه های مرتبط با علوم داده، هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ و همچنین آموزش و توسعه برنامه‌نویسی نزد نوآموزان، در معتبرترین دانشگاه‌های کشور اختصاص می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟

بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.