دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 17 دانشجو
علیرضا اسفندفر
1 روز پیش
به نظر من دوره خیلی خوب و مفیدی بود از استاد عزیز تشکر میکنم
عماد کمیلی
10 روز پیش
عالی
حامد شیرزه حق
13 روز پیش
ممنون. بسیار مفید بود
روناک مهاجرپور
14 روز پیش
عالی بود نکات کلیدی در زمانبندی مناسب توسط مدرس محترم به فراگیر منتقل گردید بیان بسیار شیوا بود.
فاطمه ناطقیان
2 ماه پیش
استاد فن بیان بسیار بسیار خوبی داشتن و برای هر یک از موارد مثال های عملی میزدن... بنابراین صرفا دوره تئوریکی نبود!
دانشجوی دوره
4 ماه پیش
عالی. خلاصه، مختصر و بدون طول و تفسیر اضافه و بسیار کاربردی









