دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 30 دانشجو
مسعود عبادی
22 روز پیش
دوره خوبیه. تقریبا بخش عمده ای از چیزهایی که تو تحلیل کسب و کار بهش نیاز دارید تو این دوره بهش اشاره میشه.
دانشجوی دوره
3 ماه پیش
دوره ی خوبی بود و مطالب مفید زیادی ارائه شد.خیلی ممنون و متشکر
محسن آقاجانی
5 ماه پیش
دوره خیلی خوبیه، منظم و ساده توضیح داده میشه، ترجمه جا داشت خیلی بهتر باشه، فکر میکنم دوره اصلی تمریناتی داره که اینجا قرار نگرفته، گویا این مجموعه یک دوره پیشرفته هم داخل کورسرا داره که اگر قرارش بدین ممنون میشم زیرنویس انگلیسی اگر قرار بگیره خوبه، فهم رو از ترجمه های ضعیف راحت تر میکنه
فاطمه ثنایی
5 ماه پیش
واقعا اموزشهای جزیی و خییلی خوبی هست هر کدوم رو یاد میگیرم لذت میبرم و میگم عهههه اگر این رو بلد بودم چقدر فلان کارم اسون تر میشد چقدر خوبه که متوجه میشم چنین قابلیت هایی وجود داره و میتونم به موقع ازش استفاده کنم
نایب حسین زاده
6 ماه پیش
با سپاس فراوان خیلی مفید و کاربردی بود
سعید عبدالهی
8 ماه پیش
باتشکر از تمامی دوستان و عزیزان












