دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 16 دانشجو
سعید مسلم خانی راد
3 ماه پیش
درود. تدریس، نحوه ارائه و معلومات استاد محترم عالی بود و مطالب ارائه شده جامع، قابل فهم و مفید بودند، فیلمبرداری هم به بهترین صورت انجام گرفته بود. تشکر فراوان از همه کسانی که در تهیه این مجموعه با این کیفیت خوب همکاری داشتند.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
آموزش عالی است
دانشجوی دوره
1 سال پیش
اگر تصاویر جوری ضبط شود که نوشته های روی تخته واضح باشد بسیار عالی میشود،تدریس استاد عالی است.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
دمت گرم
دانشجوی دوره
1 سال پیش
عالی
دانشجوی دوره
2 سال پیش
از رشته ادبیات برای ارشد هوافضا اقدام کردم و تدریس ایشان برای من بسیار خوب و قابل فهم بود.









