×
ribbon

آموزش نرم‌افزار مارولوس دیزاینر کاربردی (طراحی لباس با درآمد دلاری)

مارولوس دیزاینر بهترین گزینه را برای هنرمندان گرافیک کامپیوتری فراهم می‌کند تا به‌طور حرفه‌ای لباس سه‌بعدی زیبا خلق کنند. با رویکرد مبتنی بر الگو برای مدل‌سازی، کاربران قادر به ایجاد و شبیه‌سازی پوشاک هستند که ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
3 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  7 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  7 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری به روزترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار طراحی لباس

 روش کسب درآمد دلاری از طراحی لباس وفعالیت در عرصه بین‌المللی

 یادگیری طراحی لباس بدون نیاز به هزینه‌های اقتصادی بالا فقط با داشتن لپ‌تاپ

 یادگیری سریع‌ترین وآسان‌ترین روش طراحی بدون داشتن هیچ پیش‌نیازی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش نرم‌افزار مارولوس دیزاینر کاربردی (طراحی لباس با درآمد دلاری)

نصب نرم‌افزار مارولوس دیزاینر

نصب نرم‌افزار مارولوس دیزاینر 12 آموزش داده می‌شود.

  نصب نرم‌افزار مارولوس دیزاینر
"06:03  
معرفی آیکون‌های نرم‌افزار
  معرفی لایبراری نرم‌افزار
"11:24  
  ثبت‌نام در سایت مارولوس دیزاینر و معرفی آن
"14:12  
  معرفی نرم‌افزار - بخش اول
"15:16  
  معرفی نرم‌افزار - بخش دوم
"18:17  
  معرفی نرم افزار - بخش سوم
"17:28  
  معرفی نرم‌افزار - بخش چهارم
"13:43  
  معرفی نرم‌افزار - بخش پنجم
"15:49  
  معرفی نرم افزار ابزار چرخ خیاطی
"16:22  
  معرفی نرم افزار تنظیمات دوخت
"18:23  
طراحی لباس ساحلی
  نحوه رسم الگو در نرم‌افزار
"14:01  
  نحوه جاگذاری و دوخت الگو در قسمت سه‌بعدی
"16:17  
  متریال پردازی
"15:06  
  ادامه متریال پردازی
"18:01  
  دادن تکسچر به لباس
"16:11  
طراحی تیشرت طرح‌دار
  طراحی الگو پایه تیشرت و آستین آن
"15:36  
  طراحی لبه دوخت
"12:37  
  طراحی طرح بر روی تیشرت
"15:01  
طراحی کلاه بافت
  کلاه بافت
"16:44  
طراحی نیم‌تنه و لگ ورزشی
  دوخت زیپ و نیم تنه
"17:05  
  ویرایش زیپ و دوخت لگ
"17:38  
  متریال پردازی به لباس و گذاشتن بک گراند
"15:50  
طراحی کت
  آموزش تکنیک روبری
"16:20  
  دوخت کت
"17:43  
  آموزش دوخت دکمه
"20:17  
  آموزش نوار ابزار
"18:43  
درآمد دلاری با فروش لباس در سایت
  قسمت گالری
"11:10  
  قسمت فروشگاه
"25:06  

درباره دوره

مارولوس دیزاینر بهترین گزینه را برای هنرمندان گرافیک کامپیوتری فراهم می‌کند تا به‌طور حرفه‌ای لباس سه‌بعدی زیبا خلق کنند. با رویکرد مبتنی بر الگو برای مدل‌سازی، کاربران قادر به ایجاد و شبیه‌سازی پوشاک هستند که با محصولات نرم‌افزاری موجود شما سازگار است. همچنین از این نرم‌افزار برای ایجاد الگوهای 3 بعدی برای بازی و انیمیشن‌ها 3D نیز استفاده می‌شود. دوره آموزش مارولوس دیزاینر با هدف آموزش این نرم افزار محبوب تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

دوره آموزش مارولوس دیزاینر

دوره آموزش مارولوس دیزاینر یکی از بهترین دوره‌های آموزش این نرم افزار به زبان فارسی است که در ٧ فصل به صورت کامل نحوه کار با این نرم افزار را به کاربران آموزش می‌دهد. دوره نام برده کاملاً پروژه محور بوده و کاربران پس از پایان دوره به این نرم افزار مسلط خواهند شد.

در دوره آموزش مارولوس دیزاینر چه مباحثی آموزش داده خواهد شد؟

سرفصل‌های دوره آموزش مارولوس دیزاینر به صورت فهرست زیر هستند:

1. نصب نرم‌افزار مارولوس دیزاینر

2. معرفی آیکون‌های نرم‌افزار طراحی

3. لباس ساحلی

4. طراحی تی‌شرت طرح‌دار

5. طراحی کلاه بافت

6. طراحی نیم‌تنه و لگ ورزشی

7. درآمد دلاری با فروش لباس در سایت

دوره آموزش مارولوس دیزاینر برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزش مارولوس دیزاینر مکتب خونه برای تمامی افرادی که به کارهای طراحی مبنی بر رایانه علاقه‌مند هستند و به‌خصوص طراحان مد و لباس بسیار دوره مناسبی و خوبی خواهد بود.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher زینب اسدی پور

زینب اسدی‌پور، دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی نساجی از دانشگاه یزد است و در زمینه طراحی لباس و به‌خصوص طراحی روی پارچه و رنگرزی پارچه نیز کارکرده‌اند. ایشان در چندین کارخانه برتر ایرانی در زمینه نساجی مشغول به کار بوده و در حال حاضر به‌صورت تخصصی در زمینه طراحی لباس‌های دیجیتالی، لباس‌های هوشمند فعالیت می‌کنند. وی در زمینه طراحی دیجیتال لباس دوره‌های متعدد ایرانی و بین‌المللی را طی نموده‌اند. زینب اسدی‌پور به مدت دو سال سابقه فعالیت در کمپانی‌های گیم، سایت‌های بین‌المللی و همچنین متاورس دارند. ایشان مسلط به دو زبان عربی و انگلیسی بوده و همچنین در زمینه تکنولوژی‌های جدید پوشاک و هوشمندسازی منسوجات به تحقیق مشغول‌اند.

 
مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

مارولوس دیزاینر (MARVELOUS DESIGNER) چیست؟

مارولوس دیزاینر (Marvelous Designer)، یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای گرافیکی سه‌بعدی به شمار می‌رود و برای طراحی لباس در فیلم، تلویزیون، بازی و طراحی داخلی، مورداستفاده قرار می‌گیرد. مارولوس دیزاینر، سرعت و کیفیتِ کارتان را افزایش می‌دهد. این نرم افزار طراحی به شما اجازه می‌دهد هرآن چه را طراحی کرده‌اید به صورت سه‌بعدی و در فضای واقعی مشاهده کنید و همۀ اشکالاتش را برطرف سازید.

ویژگی‌های نرم افزار مارولوس دیزاینر

هر لباسی که بخواهید می‌توانید در فضای مارولوس دیزاینر طراحی کنید، از لباس‌های پلیسه و چین‌دار گرفته تا لباس‌های رسمی واداری. در این نرم افزار حتی می‌توانید بافتِ پارچه و اکسسوری‌‌هایی را که می‌خواهید در لباس استفاده شود نیز مشخص کنید. مارولوس دیزاینر، خلقِ تصاویر واقع‌گرایانه را میسر ساخته است. آنچه گفتیم، فقط بخشی از ویژگی‌ها و مزایای مارولوس دیزاینر است. در ادامه، به‌تفصیل خواهیم گفت که مارولوس دیزاینر چیست و یادگیری و استفاده از آن چه مزایایی دارد.

کاربردهای مارولوس دیزاینر

 از مهم‌ترین کاربردهای مارولوس دیزاینر می‌توان به فهرست موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی لباس
  • بازی سازی
  • معماری
  • طراحی پارچه
  • طراحی کیف و کفش و کلاه

پیش‌نیازهای ورود به دنیای طراحی لباس 3 بعدی چیست؟

برخی از افراد وقتی کلمه “خیاطی” و “الگوهای” را می‌شنوند، وحشت دارند. حقیقت این است که شما به هیچ آموزش رسمی (مانند مدرسه) و یا هرگونه اطلاع از خیاطی برای ایجاد لباس در (حتی با خطوط ارتباطی ترسناک) نیاز ندارید. البته داشتن یک دانش خیاطی ابتدایی می‌تواند به شما کمک کند، اما لازم نیست.

تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که یاد بگیرید چطور از ابزار مارولوس دیزاینر استفاده کنید و چطور تمام انواع مختلف لباس‌های پایه را خلق کنید. زمانی که اصول اولیه را بدانید، می‌توانید دیوانه‌وار شروع به کار کرده و هر نوع لباس فانتزی را که می‌خواهید ایجاد کنید.

چطور در نرم افزار مارولوس دیزاینر لباس طراحی می‌کنند؟

درست مانند دنیای واقعی، هر مورد پوشاک در مارولوس دیزاینر از الگوهای مختلفی تشکیل شده است که به هم دوخته شده‌اند و شبیه‌سازی شده‌اند. برای ایجاد لباس‌های سه‌بعدی در MD، باید اصول طراحی الگوها را درک کنید، آن‌ها را به درستی باهم بدوزد و تنظیمات پارچه درست را ایجاد کند تا لباس‌ها را به شکل قابل‌باور و یک ظاهر واقع‌گرایانه (در شبیه‌سازی و انیمیشن) دربیاورید.

هر الگوی لباس، چه یک پیراهن، آستین، شلوار، یک پیراهن، یا یک دامن، بر اساس یکی از انواع الگوهای اصلی لباس طراحی‌شده ‌است. انواع مختلفی از الگوها برای انواع لباس وجود دارد. برای مثال بیش از ۱۲ نوع آستین‌ها، آستین پف‌کرده، آستین بالا، آستین‌کوتاه و غیره وجود دارد.

زمانی که الگوهای اولیه را می‌دانید، می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید یا بافت بیشتری به آن اضافه کنید و غیره همه‌چیز با یک الگوی اولیه شروع می‌شود.

مزایا و کاربردهای مارولوس دیزاینر

مارولوس دیزاینر، نرم‌افزاری منحصربه‌فرد است که هم به شما اجازه می‌دهد آنچه را که دوست دارید طراحی کنید و هم بتوانید آن را به شکل سه‌بعدی و واقعی مشاهده و ایرادهایش را برطرف کنید. نرم افزارِ پرکاربرد مارولوس دیزاینر، مزایا و کاربردهای زیادی دارد و همین باعث محبوبیتِ آن شده است. در ادامه، برخی از مزایای این نرم افزار را بدخواهیم شمرد:

نرم‌افزاری مؤثر و کارآمد

استفاده از مارولوس دیزاینر هیچ محدودیتی ندارد. فضای نرم‌افزار مارولوس دیزاینر، فقط به طراحی لباس برای اشخاص لاغر و باریک‌اندام محدود نمی‌شود، بلکه می‌توانیدمی‌توانمی‌توانید لباس‌هایی برای انواع اندام‌ها و سایزهای مختلف طراحی کنید.

شبیه‌سازی

یکی از مزایای منحصربه‌فرد و فوق‌العادۀ نرم افزار مارولوس دیزاینر، فراهم کردنِ امکانِ شبیه‌سازی است. در نرم افزار مارولوس دیزاینر، امکان شبیه‌سازی انواع پارچه‌ها وجود دارد؛ درنتیجه، می‌توانمی‌توان فرمِ واقعی لباس را مشاهده کرد.

در این نرم افزار می‌توان مشاهده کرد که هر مدل با هر جنس پارچه، چه ظاهری خواهد داشت؛ به‌عنوان‌مثال، می‌توانید ببینید مدل موردنظرتان با پارچۀ کتان، چرمی یا حریر، چگونه خواهد بود و درنهایت، ایرادهای کار را با توجه به جنس پارچه تغییر دهید. با آموزش کامل نرم افزار مارولوس دیزاینر می‌توانید شبیه‌سازی را به سهولت انجام دهید.

آسان و سریع

نرم افزار مارولوس دیزاینر، سرعت و کیفیتِ کارتان را افزایش می‌دهد. همان‌طور که گفتیم، نرم افزارِ مارولوس دیزاینر، چین‌خوردگی‌های روی لباس را خودبه‌خود مشخص می‌کند؛ در نتیجه، کار راحت‌تر می‌شود و سرعتِ آن نیز افزایش پیدا می‌کند. این ویژگیِ مارولوس دیزاینر، کار را برای مبتدیان بسیار آسان کرده است. شما می‌توانید با فراگیری آموزش تصویری نرم افزار مارولوس دیزاینر، به سرعت فعالیت خود را پیش ببرید.

مشخص کردن و اصلاحِ خط دوخت

در نرم افزارِ مارولوس دیزاینر می‌توان به جزئی‌ترین قسمت‌ها پرداخت و آن‌ها را اصلاح کرد. در فضای این نرم افزار، حتی امکان تعیین، تغییر و اصلاحِ خط دوخت نیز وجود دارد.

ترسیم الگو و ویرایش

در نرم افزارِ مارولوس دیزاینر، امکانِ ترسیمِ و ویرایشِ هرگونه شکل و الگو وجود دارد؛ به‌عبارت‌دیگر، مارولوس دیزاینر، مبتنی بر رویکردی الگو محور است. این نرم افزار، کاربر را در فضای دوبعدی و سه‌بعدی قرار می‌دهد. فضای دوبعدی برای طراحی، بُرش، ویرایش و شکل‌دهی الگوهای دوبعدیدوبعدی استفاده می‌شود. در این فضا می‌توانید انواع شکل‌های هندسی، مستطیل، دایره یا هر شکلِ چند گوشۀ دیگری را ترسیم کنید. در فضای سه‌بعدی هم می‌توانید شکلِ واقعی لباس را با همۀ جزئیاتش مشاهده کنید. در فضای سه‌بعدی می‌توان اشکال‌های کار را مشاهده و به سرعت با بازگشت به فضای دوبعدی، آن را برطرف کرد.

خلاقیت

دقت و کیفیتِ این نرم افزار بسیار بالاست و designer می‌تواند با آموزش صفرتا صد مارولوس دیزاینر به جای اینکه وقت و انرژی‌اش را صرف ترسیمِ کار کند، روی ابعادِ خلاقانه تمرکز و خلاقیت و انرژی‌اش را صرفِ انجام کارهای جدید و متفاوت کند. مارولوس دیزاینر به‌قدری دقیق است که خودش چین‌‌ها و افتادگی‌های لباس را کاملاً پیش‌بینی و آن‌ها را روی لباس مشخص می‌کند.

سخن نهایی

در این مطلب به عنوان مکمل دوره آموزش مارولوس دیزاینر توضیحی درباره نحوه آموزش مارولوس دیزاینر  و نحوه نصب آن پرداختیم. درصورتی‌که علاقه‌مند به طراحی با این نرم افزار هستید؛ می‌توانید با آموزش طراحی لباس با نرم افزار مارولوس دیزاینر وارد بازار کار شوید.

poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  7 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  7 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)