وبینار رایگان باورهای غلط پیرامون رایتینگ تافل (قسمت 2)

poster
پیش‌نمایش دوره

آزمون تافل یکی از معتبرترین آزمون‌های بین‌‌المللی است که توسط موسسه ETS برگزار می‌شود. در این آزمون میزان تسلط شما به زبان انگلیسی سنجیده می‌شود. از مزیت‌های این آزمون این است که شما قادر خواهید ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
 همایش
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:30 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره وبینار رایگان باورهای غلط پیرامون رایتینگ تافل (قسمت 2)

وبینار

درباره دوره

آزمون تافل یکی از معتبرترین آزمون‌های بین‌‌المللی است که توسط موسسه ETS  برگزار می‌شود. در این آزمون میزان تسلط شما به زبان انگلیسی سنجیده می‌شود. از مزیت‌های این آزمون این است که شما قادر خواهید بود با داشتن این مدرک، در بسیاری از کشورهای دنیا کار پیدا کنید و یا در دانشگاه‌های معتبر دنیا مشغول به تحصیل شوید. 

آزمون تافل شامل مهارت‌های خواندن، نوشتن، شنیداری و گفتاری است. شایان ذکر است که یکی از مهارت‌هایی که شاید اکثر افراد در آن مشکل داشته باشند بخش نوشتاری است. قاعدتا داشتن مهارت بالا در بخش رایتینگ تافل کمک بسیار زیادی در بالا بردن نمره شما خواهد کرد. 

در وبینار باورهای غلط پیرامون رایتینگ تافل قسمت 2 سعی بر آن شده است تا اشتباهات رایجی که ممکن است به سبب آن‌ها بخشی از نمره خود را از دست دهید، بیان شود. آگاهی از این اشتباهات به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد تا با جلوگیری از آن‌ها نمره رایتینگ خود را بالا ببرید.

 یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که باید در نوشتن رایتینگ رعایت کرد اصل ساده‌نویسی و دوری از تملق است. بسیاری از زبان‌آموزان تصور می‌کنند که اگر از کلمات سخت و ثقیل استفاده کنند و جملات پیچیده‌تری را به‌کار ببرند نمره بیشتری دریافت می‌کنند. در صورتی که اگر آن‌چیزی را که از شما خواسته شده است به صورت ساده هم بیان کنید باز هم نمره خوبی کسب خواهید کرد. 

نکته بعدی که باید رعایت کنید این است که مترادف کلمات مختلف را یاد بگیرید و کلمات یکسان را پی‌در‌پی استفاده نکنید. در نوشتن رایتینگ باید در انتخاب کلمات دقت بالایی داشته باشید و در کنار آن به گرامر‌ هم توجه کنید. سعی کنید آن چیزی که در ابتدا بیان کردید بسط دهید و راجب آن توضیحات کافی را ارائه کنید. 

در پایان سعی کنید نمونه‌های مختلف رایتینگ تافل را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید با موضوعات مختلف آشنا شوید و کلمات تخصصی موضوعات مختلف را تا جایی که می‌توانید یاد بگیرید.  ‌

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher مهسا شمس

مهسا شمس، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد زبان‌شناسی و کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی (دانشگاه تهران)، از سال 1388 تجربه‌ تدریس دوره‌های مکالمه، بحث آزاد، آیلتس، تافل، زبان عمومی، دورهای تلفظ و لهجه آمریکایی و همین‌طور دوره‌های تربیت مدرس در معتبر‌ترین مؤسسات آموزشی مختلف از جمله مرکز زبان دانشگاه تهران دارند.

علاوه ‌بر این ایشان سوابقی همچون تسلط به زبان فرانسه، گویندگی به زبان انگلیسی، راهنمایی تورهای گردشگری، ویراستاری متون و TESOL ... را در کارنامه کاری خود دارند.

ایشان از سال 1392 تاکنون، مدرس دوره‌های تافل مرکز زبان دکتر برزآبادی هستند و سابقه تدریس همه مهارت‌های TOEFL iBT را دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1 سخنرانی
مجموع محتوای آموزشی:  1:30 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)