کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ (دوره اول)

poster
پیش‌نمایش دوره

نخستین جلسه از دوره کاربردی دیجیتال مارکتینگ مرکز توانمندسازی و تهسیل‌گری کسب و کارهای نوپای فاوا در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد. با ظهور تبلیغات آنلاین، شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر تبلیغات هدفمند برای مخاطبان ... ادامه

مدرس دوره:
3.1 (11 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  7 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:53 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

درباره دوره

نخستین جلسه از دوره کاربردی دیجیتال مارکتینگ مرکز توانمندسازی و تهسیل‌گری کسب و کارهای نوپای فاوا در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد. با ظهور تبلیغات آنلاین، شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر تبلیغات هدفمند برای مخاطبان خاص، رسانه مناسبی را انتخاب کنند و با کم‌ترین هزینه ممکن علاوه بر جذب مشتری برای بهبود برند خودشان نیز تلاش کنند. نوزدهم مردادماه 95 اولین جلسه از دوره کاربردی دیجیتال مارکتینگ توسط «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» و با همکاری کانون کارآفرینی دانشگاه تهران از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در باشگاه دانشجویان این دانشگاه برگزار شد و بابک بنیادی به‌منظور رسیدن به یک زبان مشترک، اکثر زمان جلسه را به توضیحاتی در زمینه مبانی بازاریابی، برندسازی، سئو و بازاریابی دیجیتال اختصاص داد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher بابک بنیادی

بابک بنیادی پیش‌ از این در سازمان‌های مختلفی ازجمله آویژه، زورق و پین‌تاپین، تجربه بازاریابی دیجیتال را داشته است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
1401-07-03
بسیار سریع و آسان و همچنین با تسلط کامل موضوع های مختلفی در این زمینه رو بیان کردن ممنون از سایت خوبه مکتب خونه
مهران رضوانفر 1400-01-27
بسیار ممنون اطلاعات خوب و پایه ای رو به صورت خلاصه گفتن
افسانه شفیعی 1400-07-13
+سریع +مسلط به موضوع +مثال های ملموس _بخش هایی که برش خورده باعث از بین بردن انسجام و نظم مطالب شده ولی در کل مفید بود سپاس
متین مرادی 1402-06-18
مطالبی بود که تو اینترنت، هم با جمع‌بندی بهتر و هم با مثال‌های بهتر هست و واقعا هدف از این 1 ساعت رو نفهمیدم چون هیچ‌گونه مطلب مفیدی گفته نشد.(البته این که دوره رایگان هم هست، نکته قابل درکی هست که چرا انقدر ضعف وجود داره)
سید مصطفی اسدی ساروی 1402-01-14
کارگاه ضعیفیه. دوره مقدماتی نیست. در حد یه معرفیه. ادبیات اموزش بسیار ضعیف. طرح درس انجام نشده ( هر طرح درس شامل یک نقطه شروع و یک نقطه پایانه نه اطلاعات بدون ترتیب و بدون اولویت فقط و صرفا برای ارائه) کارگاه در حوزه دیجیتال مارکتینگ قرار بوده بچرخه ولی در حوزه marketing چرخیده. اندک اشاره هایی هم به مفاهیم دیجیتال شده. اگر با مفاهیم هدف گذاری بر اساس SMART و مفهوم AIDA مطلب جدیدی بهتون اضافه نمیکنه. امیدوارم مدرس کارگاه همه کارگاه هاش رو با همین کیفیت برگزار نکنه.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که همایشی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که همایش‌ها را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک همایش ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح همایش‌ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک همایش به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال همایش‌ها به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  7 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:53 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)