آموزش استراتژی کسب‌و‌کار پیشرفته

poster
پیش‌نمایش دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.* دوره "استراتژی کسب و کار پیشرفته" از دانشگاه ویرجینیا در کورسرا، برای توسعه مهارت‌های تحلیلی استراتژیک شما طراحی شده است. این ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
مدرسان دوره
سطح: متوسط
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری نحوه پویایی‌های رقابت، چرخه زندگی رقابتی، و استراتژی‌هایی برای بقا و رونق در میان اختلالات صنعت

 یادگیری استراتژی‌های بین‌المللی‌سازی، چگونگی، محل و زمان ورود به بازارهای خارجی، و سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی

 چگونگی رقابت کسب و کارها در صنایع مختلف، ارزش حضور در بازارهای مختلف، و میزان صحیح تنوع‌بخشی

 نحوه مدیریت ذینفعان و چگونگی ایجاد ارزش از طریق تعامل با ذینفعان غیر سرمایه‌ای

پیش‌نیاز‌ها

برای درک و استفاده بیشتر از اون دوره بهتر است با مقدمات استراتژی کسب‌وکارها آشنا باشید.

سرفصل‌های دوره آموزش استراتژی کسب‌و‌کار پیشرفته

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.*


دوره "استراتژی کسب و کار پیشرفته" از دانشگاه ویرجینیا در کورسرا، برای توسعه مهارت‌های تحلیلی استراتژیک شما طراحی شده است. این دوره که توسط دانشکده کسب و کار داردن ارائه می‌شود، شامل چهار بخش اصلی است: تحلیل دینامیک رقابت، استراتژی بین‌المللی، استراتژی تنوع‌سازی، و مدیریت ذی‌نفعان. شما ابزارهای لازم برای تحلیل استراتژی‌ها در زمان، صنایع مختلف، جغرافیاها، و مؤسسات غیر بازاری را فرا خواهید گرفت.

هر بخش به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مدیریتی و تفکر استراتژیک خود را تقویت کنید. موضوعاتی مانند چرخه حیات رقابتی، راهبردهای بین‌المللی و چگونگی ورود به بازارهای خارجی، دلایل مالی و عملیاتی برای تنوع‌سازی، و مدیریت ذی‌نفعان و تأثیرات تصمیمات شرکت بر آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند. این دوره همچنین شامل ابزارهای عملی مانند تحلیل چرخه حیات رقابتی و ماتریس‌های تنوع‌سازی است.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Jared Harris

Jared Harris یکی از اعضای هیئت علمی در دانشکده کسب و کار Darden دانشگاه ویرجینیا و یک همکار ارشد در مرکز اخلاق کاربردی اولسون Darden است. او استاد مشهوری است که دوره‌ها و کارگاه‌هایی درباره تفکر استراتژیک و تصمیم‌گیری اخلاقی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه کسب و کار، افسران نظامی، رهبران آموزشی، رهبران قانون‌گذاری و مدیران کسب و کار تدریس می‌کند. در برنامه درسی Darden، جرد دوره استراتژی اجباری MBA و دوره اخلاق کسب و کار اجباری MBA را تدریس می‌کند. تحقیقات هریس بر تعامل بین اخلاق و استراتژی متمرکز است و به ویژه به موضوعات حاکمیت شرکتی، اخلاق کسب و کار و اعتماد بین سازمانی می‌پردازد. کارهای او در مجلاتی مانند مجله مدیریت استراتژیک، بازبینی آکادمی مدیریت، علوم سازمانی، مجله کارآفرینی کسب و کار، مجله فصلی اخلاق کسب و کار و مجله اخلاق کسب و کار منتشر شده است و بینش‌های تحقیقاتی او در روزنامه‌های نیویورک تایمز، واشنگتن پست، و نیویورکر و همچنین دیگر رسانه‌ها در ایالات متحده، کانادا، آلمان، هند، پرتغال و بریتانیا برجسته شده است. کتاب‌های اخیر او شامل اعتماد عمومی در کسب و کار (انتشارات دانشگاه کمبریج، 2014)، جعبه ابزار استراتژیست (انتشارات کسب و کار داردن، 2013)، و اخلاق کسب و کار کانتی: دیدگاه‌های انتقادی (ادوارد الگار، 2013) می‌باشند. حرفه آکادمیک هریس پس از یک دوره کسب و کار برجسته، ابتدا در مشاوره در چندین شرکت حسابداری عمومی جهانی و سپس به عنوان مدیر مالی یک استارتاپ کوچک فناوری دنبال می‌شود.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher Michael Lenox

Michael Lenox معاون ارشد دکان و رئیس اداره استراتژی در دانشکده کسب و کار داردن دانشگاه ویرجینیا است و استاد مدیریت کسب و کار است. پیش از این، او درس استراتژی اصلی MBA داردن را تدریس کرد و به عنوان معاون ارشد و مدیر علمی انستیتو باتن داردن برای کارآفرینی و نوآوری خدمت کرد. او به بنیان گذاری و خدمت به عنوان رئیس جدید اتحادیه برای تحقیقات در مورد پایداری شرکتی از چند دانشگاه کمک کرد. قبل از پیوستن به داردن در سال 2008، مایکل به عنوان استاد در دانشکده کسب و کار فوکوا دانشگاه دیوک خدمت کرد که به عنوان هماهنگ کننده حوزه استراتژی فوکوا و مدیر علمی و بنیانگذار اینیشیتیو پایداری شرکتی دوک بود. او در سال 1999 مدرک دکترا خود را در مدیریت و سیاست فناوری از دانشگاه ماساچوست دریافت کرد و مدرک‌های لیسانس و کارشناسی ارشد خود را در مهندسی سیستم از دانشگاه ویرجینیا کسب کرد. مایکل به عنوان استادی کمکی در دانشکده کسب و کار اسکول نیویورک و به عنوان استاد مهمان در دانشگاه استنفورد، دانشگاه هاروارد، دانشگاه آکسفورد و IMD خدمت کرده است. تحقیقات مایکل در بیش از بیست و پنج نشریه علمی بازبینی شده منتشر شده است و در برخی از رسانه‌ها از جمله روزنامه نیویورک تایمز، روزنامه مالی، و اکونومیست اشاره شده است. در سال 2009، او توسط انستیتو اسپن به عنوان یکی از پیشگامان هیئت علمی شناخته شد و به عنوان برترین استاد استراتژی زیر 40 سال توسط جامعه مدیریت استراتژی شناخته شد. در سال 2011، او یکی از برترین 40 استاد کسب و کار زیر 40 سال توسط شاعران و کوانتس نامیده شد. او به تازگی به عنوان یکی از برترین 100 استاد کارآفرینی نامزد شده است. تخصص اصلی مایکل در زمینه استراتژی فناوری و سیاست است. او به طور گسترده‌ای در نقش نوآوری و کارآفرینی برای رشد اقتصادی و موفقیت رقابتی شرکت‌ها علاقه‌مند است. به ویژه، او به بررسی استراتژی کسب و کار و درایورهای سیاست عمومی جهت جهت فعالیت‌های نوآورانه می‌پردازد. مایکل همچنین علاقه‌مندی دیرینه‌داری در رابطه با رابطه استراتژی کسب و کار و سیاست عمومی را در رابطه با محیط زیست طبیعی دارد. کارهای اخیر بررسی استراتژی‌های شرکت و سیاست‌های غیر سنتی عمومی است که پتانسیل دارد تا نوآوری و کارآفرینی "سبز" را تحریک کند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.