آموزش استعدادیابی برای منابع انسانی

ساختن یک مخزن قوی از کاندیداهای واجد شرایط، کلید موفقیت در استخدام است. دوره استعدادیابی به شما می‌آموزد تا با تسلط بر روش‌ها و کانال‌های مختلف جذب نیرو و همچنین تکنیک‌های جستجوی حرفه‌ای، بهترین افراد ... ادامه

17 دانشجو
مقدماتی
AIHR
AIHR
Jesper Larsen
Neelie Verlinden

Jesper Larsen

+ 1 مدرس دیگر

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

استفاده از کانال‌های مختلف جذب نیرو

یادگیری جستجوی بولی

ایجاد پیام‌های تعاملی

ارزیابی و غربالگری کاندیداها

محتوای دوره

3 فصل 6 جلسه 1:28 ساعت ویدیو
استعدادیابی: از استراتژی تا اجرا
تسلط بر جستجوی بولی
استراتژی‌های توسعه موثر

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

ساختن یک مخزن قوی از کاندیداهای واجد شرایط، کلید موفقیت در استخدام است. دوره استعدادیابی به شما می‌آموزد تا با تسلط بر روش‌ها و کانال‌های مختلف جذب نیرو و همچنین تکنیک‌های جستجوی حرفه‌ای، بهترین افراد را برای مشاغل چالش‌برانگیز پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

در این دوره، با نحوه استفاده از کانال‌های مختلف جذب نیرو از جمله لینکدین ریکروتر، وب‌سایت‌های کاریابی و شبکه‌های اجتماعی برای شناسایی بهترین کاندیداها و ساختن یک مخزن قوی از استعدادها آشنا خواهید شد. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه پیام‌های تعاملی تأثیرگذاری برای برقراری ارتباط با کاندیداهای بالقوه خود طراحی و اجرا کنید. در پایان دوره، شما قادر خواهید بود با ایجاد یک فرآیند استعدادیابی کارآمد و مؤثر، قیف جذب نیروی خود را تقویت کنید.

با شرکت در این دوره قادر خواهید بود:

  • با اصول اولیه‌ی استعدادیابی مؤثر و پیش‌دستانه آشنا شوید.
  • جستجوی بولی را برای یافتن کاندیدا در موتورهای جستجوی مختلف به طور حرفه‌ای اجرا کنید.
  • از روش‌های جستجوی جایگزین برای بهبود نتایج استعدادیابی خود استفاده کنید.
  • پیام‌های تعاملی و جذاب با محوریت کاندیدا طراحی کنید تا نرخ پاسخگویی آن‌ها را افزایش دهید.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • متخصصان جذب نیرو که به دنبال یافتن بهترین استعدادها برای سازمان خود هستند.
  • مدیران منابع انسانی که می‌خواهند فرآیند جذب نیروی خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند.
  • هرکسی که به دنبال یادگیری بهترین روش‌ها برای یافتن و جذب استعدادهای برتر است.

با شرکت در دوره استعدادیابی، دیگر نگران یافتن نیروی کار مناسب نباشید!

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Jesper Larsen
3 دوره
30 دانشجو
Jesper بیش از یک دهه تجربه در زمینه استخدام و تامین نیرو دارد و تیم‌هایی را در سازمان‌های بزرگ مانند Atlassian و همچنین استارتاپ‌ها و شرکت‌های در حال رشد کوچک رهبری کرده است. او معتقد است که تامین نیرو فقط یک حوزه فنی نیست، بلکه پر از فرصت‌ها و فضای خلاقیت و موفقیت است. او بنیان‌گذار Recruit'em است و در آنجا به کسب و کارها کمک می‌کند تا با تجهیز استخدام‌کنندگان و مدیران استخدام به مهارت‌های حیاتی تامین نیرو، رشد کنند و موفق شوند.

اطلاعات بیشتر

Neelie Verlinden
4 دوره
68 دانشجو
Neelie Verlinden به عنوان یک رهبر فکری، سخنران و کارآفرین برجسته در حوزه منابع انسانی دیجیتال و فناوری‌های نوین منابع انسانی (HR Tech) شناخته می‌شود. او یکی از بنیانگذاران فناوری منابع انسانی دیجیتال است که تجارب و تخصص خود را در زمینه‌های مختلف منابع انسانی به اشتراک می‌گذارد و به سازمان‌ها در ارتقای سطح منابع انسانی و استفاده از فناوری‌های نوین در این حوزه مشاوره ارائه می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.