آموزش اصول نگارش پایان‌نامه

نگارش صحیح و اصولی پایان‌نامه یکی از موارد مهم‌ برای دانشجویان در دوره تحصیلات تکمیلی است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید طبق یک اصول و قوانین مشخص پایان نامه خود را بنویسند تا مورد قبول واقع ... ادامه

7 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

اصول نگارش فصل‌های پایان نامه

معرفی سایت‌های معتبر مقالات و پایان‌نامه‌ها

روش تحقیق

ابزارهای جمع آوری اطلاعات

روش انتخاب موضوع مناسب پژوهش

روش بیان مسئله

محتوای دوره

6 فصل 24 جلسه 3 ساعت ویدیو
مفاهیم اولیه
مقدمه یا کلیات تحقیق
مروری بر ادبیات تحقیق
روش تحقیق
تجزیه و تحلیل آماری
بحث نتیجه‌گیری و پیشنهادات

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

نگارش صحیح و اصولی پایان‌نامه یکی از موارد مهم‌ برای دانشجویان در دوره تحصیلات تکمیلی است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید طبق یک اصول و قوانین مشخص پایان نامه خود را بنویسند تا مورد قبول واقع شود. در این دوره آموزشی اصول کلی نگارش پایان نامه برای کارشناسی ارشد و حتی دکتری بیان شده و از ابتدای انتخاب موضوع پایان نامه تا فصل آخر آن آموزش داده شده است.

معرفی دوره اصول نگارش پایان نامه

این دوره از ابتدا روش های انتخاب موضوع مناسب پژوهش تدریس شده است. بعد از انتخاب موضوع روش نگارش چکیده مناسب تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است. یک پژوهش مناسب پژوهشی است که توسط خود شخص نوشته شده باشد و تمام اصول نگارش پایان نامه رعایت شده باشد. بدین منظور به سراغ نگارش اصولی فصل ها می رویم و تمام مواردی که نیاز است در فصل های پایان نامه قرار بگیرد را می آموزیم. 

هدف دوره اصول نگارش پایان نامه

هدف آماده سازی دانشجویان تحصیلات تکمیلی بخصوص ارشد برای انتخاب موضوع و نگارش پایان نامه است (دقت داشته باشید در این آموزش اصول نگارش تدریس شده و قالب تایپ پایان نامه در ورد آموزش داده نشده است).

دوره اصول نگارش پایان نامه مناسب چه کسانی است؟

دانشجویان تحصیلات تکمیلی بخصوص ارشد

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

مهدی شمشیری
مهدی شمشیری
22 دوره
3,223 دانشجو

مهندس مهدی شمشیری فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید (شکلدهی ورق) در دانشگاه شهید رجایی تهران است. ایشان اولین مقاله در زمینه شکل‌دهی غلتکی انعطاف‌پذیر گرم در ایران را ارائه کرده‌اند. ایشان در دوره کارشناسی کار با نرم‌افزار کتیا را به‌صورت حرفه‌ای آغاز و بعد از کسب مهارت کافی شروع به تدریس حضوری نرم‌افزار کتیا و تدریس به‌صورت آنلاین در سایت‌های مختلف کردند. در کنار تدریس بسیاری از پروژه‌های صنعتی شرکت‌ها توسط ایشان طراحی و اجرا شده است. در کنار نرم‌افزار کتیا، به نرم‌افزارهای  اکسل، پاورپوینت، ورد، اکسس، آباکوس، اتوکد، سالیدورکس، کیشات و ... تسلط دارند. ایشان در کنار رشته مهندسی مکانیک سابقه 6 سال فعالیت در بازارهای مالی بخصوص بازار فارکس و بورس را در کارنامه خود دارند و به صورت تخصصی به تدریس بازارهای مالی مشغول هستند.

 

 

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های مهدی شمشیری

آموزش جامع ICDL - مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر
16 دانشجو
999,000 تومانء
آموزش جامع استاتیک به زبان ساده
4 دانشجو
549,000 تومانء
آموزش جامع نقشه‌کشی صنعتی 2
29 دانشجو
479,000 تومانء
آموزش جامع نقشه خوانی صنعتی
74 دانشجو
4.2 (5)
479,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.