آموزش انگلیسی کاربردی درمورد بیماری و سلامت

poster
پیش‌نمایش دوره

در دنیایی که به سرعت در حال پیشرفت است یادگیری زبان‌ انگلیسی بسیار حائز اهمیت است. برای مثال چنانچه بتوانید به زبان‌انگلیسی صحبت کنید قادر خواهید بود در کشورهای بی‌شماری با دیگران ارتباط برقرار کنید ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه

برگزارکننده:

مکتب‌خونه
سطح: مقدماتی
 پلاس

سرفصل‌های دوره آموزش انگلیسی کاربردی درمورد بیماری و سلامت

انگلیسی کاربردی در مورد بیماری و سلامت
  پیش نمایش
مشاهده
"01:08  
  علائم و بیماری ها - 1
"08:45  
  علائم و بیماری ها - 2
"09:51  
  علائم و بیماری ها - 3
"11:36  
  علائم و بیماری ها - 4
"07:56  
  علائم و بیماری ها - 5
"10:29  
  علائم و بیماری ها- 6
"08:59  
  اصطاحات کاربردی - 1
"09:30  
  اصطلاحات کاربردی - 2
"09:32  
  اصطلاحات کابردی - 3
"08:15  
  اصطلاحات کاربردی - 4
"08:16  
  مکالمه - نوبت گرفتن - 1
"02:35  
  مکالمه - نوبت گرفتن - 2
مشاهده
"01:36  
  مکالمه - گوش درد
"01:56  
  مکالمه - حالت تهوع
"01:10  
  مکالمه - تصادف
"01:49  
  مکالمه - نوبت گرفتن - 3
"01:44  
  مکالمه - آلرژی
"01:43  
  مکالمه - علائم
"01:24  
  مکالمه - دندان درد
"01:03  
  جمع بندی
"00:50  

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

در دنیایی که به سرعت در حال پیشرفت است یادگیری زبان‌ انگلیسی بسیار حائز اهمیت است. برای مثال چنانچه بتوانید به زبان‌انگلیسی صحبت کنید قادر خواهید بود در کشورهای بی‌شماری با دیگران ارتباط برقرار کنید و این امر باعث می‌شود در کشورهایی که در آن‌ها جویای کار هستید و یا به عنوان توریست به آن‌ها سفر می‌کنید فرصت‌های طلایی زیادی به دست آورید. با یادگیری این زبان دیگر نگران سفر کردن به کشورهای دیگر نخواهید بود زیرا به راحتی خواهید توانست با دیگران ارتباط برقرار کنید و یا بدون نیاز به فردی دیگر نیازهای خود مثل خرید کردن و یا رستوران رفتن را برطرف کنید. حال این سوال پیش می‌آید که ما چگونه این زبان را بیاموزیم؟ یادگیری اصولی و دقیق زبان انگلیسی بسیار مهم است زیرا اگر روش یادگیری شما روش درست و جذابی نباشد شما در نیمه راه خسته و دلزده خواهید شد. بدون شک روان بودن در زبان ‌انگلیسی نشان دهنده اراده قوی و انتخاب شیوه درست آموزش است. این دوره شامل ویدیوهایی است که این امکان را به شما می‌دهد که لغات و اصطلاحات مورد نیاز در مورد بیماری و سلامت را به طور کامل و دسته‌بندی شده فرابگیرید و در مورد اینکه چگونه وقتی بیمار هستید و نیاز به درمان دارید، به پزشک و یا بیمارستان مراجعه کنید نگرانی نداشته باشید. در دوره بیماری و سلامت شما قادر خواهید بود مطالبی را در مورد علائم و بیماری‌ها و چگونگی نوبت گرفتن و مراجعه به بیمارستان و غیره فرا بگیرید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher پرهام خدابخش مقدم

پرهام خدابخش مقدم، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و دارنده مدرک dip TESOL از LTTC  (London Teacher Training College) هستند. ایشان تدریس دوره‌های زبان عمومی، IELTS ،FCE ،CAE را در شركت‌ها و مؤسسات مختلف مانند شکوه، ایران استرالیا، آفرینش و ... در کارنامه کاری خود دارند. از دیگر سوابق ایشان می‌توان به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و بخش زبان انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اشاره كرد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher سمیرا پیام‌وش

سرکار خانم سمیرا پیام‌وش مدرس زبان انگلیسی با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تدریس در سطوح مختلف، برگزارکننده‌ی دوره‌های مکالمه، Free Discussion، FCE، CAE و آیلتس در مؤسسات آموزشی مختلف مانند شکوه و غیره هستند. ایشان بیش از هفت سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی در خارج از کشور را در کارنامه‌ی خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی