آموزش انیمیشن دو بعدی؛ راه رفتن حیوانات توی این فیلم به شما نشون میدم که چجوری موجودات چارپا رو به همون ترتیب طبیعی که راه میرن، یورتمه میرن و میدون، متحرک کنین. ما آناتومی حیوونا ...
آشنایی با آناتومی حیوانها و مقایسه با آناتومی انسان
چگونگی قراردادن موقعیت پاهای جلو و عقب
ایجاد یک دویدن کارتونی بامزه
آشنایی با اصول راه رفتن و دویدن
این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به سادهترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند بهسادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیشنیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات میتوانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.
توی این فیلم به شما نشون میدم که چجوری موجودات چارپا رو به همون ترتیب طبیعی که راه میرن، یورتمه میرن و میدون، متحرک کنین. ما آناتومی حیوونا و مقایسه اونا با انسان رو خواهیم دید.
اطلاعات بیشتر
از مجموع 2 امتیاز
1 نظرDermot O'Connor سابقه ساخت انیمیشن دستی و دیجیتال را در Don Bluth دیزنی و Warner Bros دارد. اوکانر در سال ۱۹۸۸ وارد صنعت انیمیشن شد و به مدت یک سال برای استودیو Don Bluth در ایرلند کار میکرد، در طول این مدت او انیمیشن دستی سنتی را فرا گرفت، در اواسط دهه ۹۰ او چند دوره آموزشی تعاملی را برای استودیوهای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive کارگردانی کرد و روی پروژههایی نظیر ۱۰۱ سگ خالدار و تیمون و پومبا کارکرد. او در سال ۲۰۰۰ با نرمافزار Flash آشنا شد و شروع به انیمیشنسازی برای Warner Bros و دیزنی در لسآنجلس و FatKat animation در کانادا کرد در حال حاضر او اکنون مشغول کاملکردن فیلم کوتاه ۳۰ دقیقهای خود است که کاملاً با Flash انیمیت شده است.
اطلاعات بیشتر