آموزش ایجاد محیط برای شکوفایی استعداد

جذب، مشارکت و توسعه استعدادهای مناسب، رکن اصلی یک برنامه موفق مدیریت استعداد است. دوره "ایجاد محیطی برای شکوفایی استعداد" به شما راهکارهای عملی برای ایجاد تجربه‌ای مثبت برای کارکنان در کل چرخه عمر شغلی‌شان ... ادامه

11 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

ایجاد یک تجربه مثبت در طول چرخه عمر شغلی کارکنان

شناسایی و به حداقل رساندن خطر خروج کارکنان کلیدی برای حفظ استعدادهای حیاتی

تبدیل برند کارفرمایی و ارزش پیشنهادی کارفرما به یک مزیت رقابتی

تسلط بر شیوه‌های مدرن تحرک استعداد برای جلب مشارکت و حفظ کارکنان

محتوای دوره

2 فصل 6 جلسه 1:33 ساعت ویدیو
مشارکت و حفظ استعداد
مدیریت مسیر شغلی و تحرک استعداد

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

جذب، مشارکت و توسعه استعدادهای مناسب، رکن اصلی یک برنامه موفق مدیریت استعداد است. دوره "ایجاد محیطی برای شکوفایی استعداد" به شما راهکارهای عملی برای ایجاد تجربه‌ای مثبت برای کارکنان در کل چرخه عمر شغلی‌شان ارائه می‌دهد.

این دوره با آموزش ابزارهای کاربردی برای ساخت یک برند کارفرمایی و ارزش پیشنهادی کارفرما (EVP) آغاز می‌شود که از استراتژی‌های تامین استعداد شما پشتیبانی می‌کند. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با بزرگترین تهدید برای تداوم کسب و کار یعنی خطر خروج کارکنان کلیدی (flight risk) مقابله کنید و از طریق مدیریت مسیر شغلی و تحرک استعداد، انگیزه و وفاداری بلندمدت کارکنان کلیدی خود را حفظ نمایید.

با شرکت در این دوره، مهارت‌های زیر را کسب خواهید کرد:

  • ایجاد یک تجربه مثبت در طول چرخه عمر شغلی کارکنان
  • شناسایی و به حداقل رساندن خطر خروج کارکنان کلیدی برای حفظ استعدادهای حیاتی
  • تبدیل برند کارفرمایی و ارزش پیشنهادی کارفرما به یک مزیت رقابتی
  • تسلط بر شیوه‌های مدرن تحرک استعداد برای جلب مشارکت و حفظ کارکنان

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Dr. Marna van der Merwe
1 دوره
11 دانشجو

دکتر مارنا ون در مر، روانشناس سازمانی و متخصص AIHR، با سابقه‌ای پربار در حوزه منابع انسانی، اثربخشی سازمانی و مدیریت استعدادهای استراتژیک، شناخته می‌شود. او به عنوان یک محقق و نویسنده‌ی برجسته، در کنفرانس‌های متعددی در زمینه‌های مدیریت استعداد، طراحی تجربه و همچنین ماهیت متحول شغل‌ها سخنرانی کرده و تجارب و دانش خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. دکتر ون در مر، دارای مدرک دکترای روانشناسی سازمانی با تمرکز ویژه بر مدیریت استعداد و مشاغل در دنیای آینده‌ی کار است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.