آموزش ترفندهای دیجیتال مارکتینگ با ChatGPT

poster
پیش‌نمایش دوره

در دوره آموزش ترفندهای دیجیتال مارکتینگ با ChatGPT با دوبله اختصاصی مکتب‌خونه، شما می‌آموزید بازاریابی دیجیتال امروزه یکی از حوزه‌های پویایی است که از ابزارهای هوش مصنوعی، از جمله ChatGPT، بهره می‌برد تا به بازاریابان ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy

برگزارکننده:

Udemy
4 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با ابزار قدرتمند chatGPT

 نحوه استفاده از chatGPT

 طریقه کاهش خطا و افزایش دقت خروجی

 بهره مندی از chatGPT به جهت بهبود سئو، جذب مخاطب و افزایش فروش

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش ترفندهای دیجیتال مارکتینگ با ChatGPT

ترفندهای دیجیتال مارکتینگ با chatGPT
  بهینه‌سازی محتوا سئو شده
مشاهده
"04:32  
  محتوای شبکه اجتماعی
مشاهده
"05:03  
  موارد لازم برای کپی رایتینگ تبلیغاتی و بازاریابی
"06:10  
  پست و مقالات بلاگری
"03:55  
  چارچوب‌های پرامپت نویسی
"08:56  
  آماده سازی (طراحی و تنظیم) پرامپت
"05:20  
  تکرار به جهت اصلاح خروجی
"06:41  
  عمل به عنوان
"03:33  
  مدل زبانی کلاس چهارم chatGPT
"06:00  
  پیگیری سوالات
"04:43  
  خلاصه برداری
"09:16  
  به من یاد بده
"05:29  
  همانند من بنویس
"06:00  
  درخواست مشاوره و راهنمایی
"06:20  

ویژگی‌های دوره

دوبله فارسی
دوبله فارسی

این دوره دارای دوبله اختصاصی است.

 

درباره دوره

در دوره آموزش ترفندهای دیجیتال مارکتینگ با ChatGPT با دوبله اختصاصی مکتب‌خونه، شما می‌آموزید بازاریابی دیجیتال امروزه یکی از حوزه‌های پویایی است که از ابزارهای هوش مصنوعی، از جمله ChatGPT، بهره می‌برد تا به بازاریابان در ارائه بینش و افزایش تلاش‌هایشان کمک کند.

ChatGPT از طریق الهام‌گیری از محتوا، تحقیق کلمات کلیدی، ویرایش محتوا، ترجمه، تولید طرحواره برای سئو، و بهینه‌سازی برچسب‌های عنوان و توضیحات متا، می‌تواند در انواع فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد.

با آموزش و تنظیم ChatGPT برای استفاده در چارچوب کسب و کار، تنظیم دستورالعمل‌های سفارشی، و بهره‌گیری از پرایمینگ، می‌توان عملکرد و کیفیت بازخوردهای آن را بهبود بخشید. با استفاده مداوم و تکراری از ChatGPT، دقت و کیفیت محتوای تولیدی نیز قابل افزایش است، که در نهایت، این ابزار قدرتمند می‌تواند در تمامی زمینه‌های بازاریابی از نوشتن تبلیغات تا تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی، به بازاریابان کمک کند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher وبسایت آموزشی Robin & Jesper

وب‌سایت آموزشی Robin & Jesper، توسط دو یوتیوبر به نام‌های "رابین" و "جسپر" تاسیس شد. آن‌ها با شور و اشتیاق به آموزش و خلاقیت، این وب‌سایت را راه‌اندازی کرده‌اند تا به علاقه‌مندان در سراسر جهان کمک کنند که مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خلاقیت خود را پرورش دهند. رابین و جسپر خود مدرسین این دوره‌ها هستند و با سال‌ها تجربه و تخصص، دانش و خلاقیت خود را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.