دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 4 دانشجو
محسن سبعوسیان
1 سال پیش
دوره در حد بسیار مبتدی هست و برای افرادیست که از سطح بسیار پایینی میخوان آغاز کنند . به بخش محتوا هم که بنظر بخش جذابتری میرسه ، ادامه نداره ودوره تموم میشه . با تشکر از تیم مکتب خونه
دانشجوی دوره
6 ماه پیش
دوره بسیار بسیار مبتدی هستش. در حدی که اگر یکبار داخل اینستاگرام پست و استوری گذاشته باشید با حدود 90 درصد از محتوا اشنا هستید. چیز کاربردی نداره حتی برای افرادی که تا الان به صورت سرگرمی از اینستاگرام استفاده کرده باشند














