آموزش خدمات مشتری: برخورد با مشتریان پرخاشگر

poster
پیش‌نمایش دوره

چگونه بهترین برخورد را با مشتری‌ای داشته باشیم که وارد «حریم خطر» می‌شود؟ چه راهبردهایی برای آرام کردن و هدایت مجدد یک تعامل بد وجود دارد و چه زمانی باید از ادامه‌ی آن صرف نظر ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:

برگزارکننده:

LinkedIn
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری مدیریت مشتریان پرخاشگر

 نحوه کاهش تنش و هدایت تعامل

 تکنیک‌های مذاکره و حل مسئله برای یافتن راه‌حلی رضایت‌بخش برای مشتری

 راهکارهای عملی برای حفظ آرامش و خونسردی در شرایط دشوار

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

چگونه بهترین برخورد را با مشتری‌ای داشته باشیم که وارد «حریم خطر» می‌شود؟ چه راهبردهایی برای آرام کردن و هدایت مجدد یک تعامل بد وجود دارد و چه زمانی باید از ادامه‌ی آن صرف نظر کرد؟

در این دوره، همراه با دیوید براونلی، متخصص خدمات مشتری و نویسنده‌ی کتاب «خدمات مشتری به سبک راک‌استار» باشید. او با به اشتراک گذاشتن نمونه‌های واقعی و راهکارهای عملی، به شما کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر با مشتریان پرخاشگر در موقعیت‌های مختلف برخورد کنید.

پس از گذراندن این دوره، دانش لازم برای تدوین یک برنامه‌ی عملیاتی و مدیریت حرفه‌ای و خونسردانه‌ی تعاملات دشوار با مشتریان را به دست خواهید آورد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher David Brownlee

David Brownlee بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «Pure Customer Service» است.

دیوید علاوه بر تألیف کتاب «خدمات مشتری سطح بالا»، یکی از پرمخاطب‌ترین مدرسان حوزه‌ی خدمات مشتری در طول تاریخ است. او از طریق دوره‌های آموزشی آنلاین، رویدادهای زنده و برنامه‌های کوچینگ، به بیش از نیم میلیون کسب‌وکار و فرد در سراسر جهان در زمینه خدمات مشتری آموزش داده است.

دیوید با برگزاری بیش از ۲۵۰۰ جلسه کوچینگِ تک‌به‌تک، یک سیستم آموزشی برای ارتقای سطح خدمات مشتریان شما از وضعیت فعلی به جایگاه مطلوبتان طراحی کرده است.

ایشان در طول ۲۰ سال گذشته، به‌عنوان کارآفرینی شیفته‌ی ارائه‌ی خدمات مشتری در سطح جهانی به مشتریان خود در صنایع مختلف بوده است. او هزاران ساعت را صرف تحقیق در مورد بهترین شیوه‌ها و مستندسازیِ عملکرد شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی خلق تجربیات فوق‌العاده برای مشتریان کرده است.

برخی از مشتریان پیشین او شامل Paramount Pictures، McDonald's، Nike و ... هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.