آموزش راهنمای جامع مایا 2024

poster
پیش‌نمایش دوره

در دوره آموزش راهنمای جامع مایا 2024 با زیرنویس اختصاصی، شما به همراه مدرس به کاوش در اعماق خط تولید (پایپ‌لاین) تولید محتوای سه‌بعدی می‌پردازید و مهارت‌های لازم برای خلق آثار بدیع و چشم‌نواز را ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:

برگزارکننده:

Udemy
سطح: مقدماتی تا پیشرفته
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری اصول و مبانی پایه‌ای خط تولید مایا

 نحوه مدل‌سازی تا نورپردازی و رندرینگ

 آشنایی با اصول پایه مدل‌سازی لوازم جانبی، شخصیت‌ها و محیط

 یادگیری نحوه بافت‌دهی، نورپردازی، انیمیشن‌سازی، ریگینگ و رندرینگ صحیح تمام این عناصر

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند. دانشجویان دوره تنها به نرم‌افزار مایا 2024 و Substance Painter نیاز دارند.

سرفصل‌های دوره آموزش راهنمای جامع مایا 2024

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

در دوره آموزش راهنمای جامع مایا 2024 با زیرنویس اختصاصی، شما به همراه مدرس به کاوش در اعماق خط تولید (پایپ‌لاین) تولید محتوای سه‌بعدی می‌پردازید و مهارت‌های لازم برای خلق آثار بدیع و چشم‌نواز را فرا می‌گیرید. این دوره، آغازگر مسیری ایده‌آل برای ورود به دنیای حرفه‌ای سه‌بعدی‌سازی خواهد بود.

در این دوره به موارد زیر می‌پردازیم:

  • مدل‌سازی
  • یووی (UVs)
  • بافت‌دهی (Texturing)
  • اسکلت‌بندی (Rigging)
  • انیمیشن‌سازی
  • جلوه‌های ویژه (FX)
  • رندرگیری

در بخش ابتدایی دوره، به بررسی و کاوش در رابط کاربری نرم‌افزار مایا پرداخته می‌شود. در این راستا، با اصول اولیه اجزاء، اشیاء و ابزارهای پایه‌ای مدل‌سازی آشنا خواهید شد. پس از تسلط بر مبانی مدل‌سازی، به مطالعه عمیق‌تر این فرآیند پرداخته و مهارت‌های لازم برای مدل‌سازی اشیاء، شخصیت‌ها و محیط را فرا می‌گیرید. در ادامه، نحوه بافت‌دهی، نورپردازی، انیمیشن‌سازی، اسکلت‌بندی و رندر تمامی عناصر مدل‌شده به شما آموزش داده می‌شود.

این دوره آموزشی برای دانشجویان مبتدی طراحی شده است، لذا هیچ پیش‌نیاز خاصی برای شرکت در آن وجود ندارد. مدرس تمامی مباحث را از پایه آموزش می‌دهد. 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Nexttut Education Pvt.Ltd

نالینی کانت جنا بنیانگذار و مدیر نکست‌تات است و از سال 2008 در صنعت بازی‌سازی به تدریس و کار مشغول بوده‌است. او از سال 2017 در یودمی تدریس می‌کند و چند دوره پرفروش ساخته‌است. آن‌ها فقط با متخصصان فوق‌العاده بااستعدادی دوره می‌سازند که حداقل 5 سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی داشته باشند. هدف Nexttut Education کمک به دانشجویان برای تبدیل شدن به هنرمندان آماده‌ی تولید و یافتن شغل در هر جایی که می‌خواهند است. آن‌ها متعهد به ساخت دوره‌های باکیفیت حرفه‌ای برای دانشجویان حوزه‌ی سه‌بعدی هستند. اگر دانشجوی یک مؤسسه‌ی محلی هستید یا یک هنرمند سه‌بعدی که به تازگی کار خود را در این صنعت آغاز کرده‌اید و یا هنرمندی با چند سال سابقه هستید، به جای درستی آمده‌اید.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.