در این دوره آموزشی به شما نشان میدهیم که چگونه با استفاده از متریالها، تکسچرها و نورها، به اشیا سه بعدی رنگ، شفافیت و زندگی ببخشید. این دوره آموزش سینما فوردی، یک مقدمه تدریجی برای ...
بهروزرسانی: ۱۴۰۳/۱۱/۱۷
طراحی رنگها و بافتها با متریالها در Cinema 4D
نوردهی اشیا و صحنهها در Cinema 4D
بافتدهی توسط BodyPaint در Cinema 4D
آمادگی برای ورود به بازار کار سینما فوردی پس از گذراندن ادامه این سری دورهها
این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به سادهترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند بهسادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیشنیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات میتوانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.
در این دوره آموزشی به شما نشان میدهیم که چگونه با استفاده از متریالها، تکسچرها و نورها، به اشیا سه بعدی رنگ، شفافیت و زندگی ببخشید. این دوره آموزش سینما فوردی، یک مقدمه تدریجی برای این برنامه پیچیده مدل سازی سه بعدی، رندرینگ و انیمیشن است که در قالب بخشهایی طراحی شده که میتوان آن ها را در کمتر از ۲ ساعت به پایان رساند.
این دوره نشان میدهد که چگونه با استفاده از متریالها، تکسچرها و نورها، به اشیاء سه بعدی رنگ، شفافیت و حیات بدهید. توضیح میدهیم که چگونه انواع مختلفی از تکسچرهای سطحی را ایجاد کنید، از بافتهای صاف و بازتاب دهنده گرفته تا برجسته و مات. همچنین، نحوه افزودن عمق و سایههای دراماتیک به صحنههای خود در سینما فوردی با انواع مختلف نور را یاد خواهید گرفت. فصل نهایی به تکسچردهی سه بعدی با ماژول BodyPaint اختصاص داده شده است که میتواند به پنهان کردن درزهای UV نیز کمک کند.
- درک کانالهای متریال
- اعمال متریال با استفاده از پروجکشن
- محدود کردن متریال با تگهای انتخاب
- تکسچر دادن به متن
- استفاده از Falloff برای محدود کردن اثر نورها
- کار با نور مرئی یا حجمی
- نقاشی روی آبجکتها و تکسچرها با قلم مو در BodyPaint
- پنهان کردن درزها با نقاشی پروجکشن
اطلاعات بیشتر
Rob Garrott یک هنرمند، مربی و مدیر محتوای ویدیو و حرکت گرافیکی در LinkedIn Learning است. راب قبلاً به عنوان مدیر هنری ، انیماتور و ویراستار آژانس های تبلیغاتی و شبکه های تلویزیونی کار می کرد و سالها تجربه عملی در صنعت چاپ و پخش را به دست آورده است. او با استفاده از CINEMA 4D، افتر افکت و Final Cut Pro روی خلاقیت ، طراحی، ویرایش و انیمیشن تمرکز کرد. او پروژه های پخش را برای بسیاری از مارک های برتر طراحی و تولید کرده است، از تبلیغات TV Guide گرفته تا بسته های گرافیکی شبکه روی هوا، تبلیغات، نمایش های تلویزیونی و نوارهای فروش، همه چیز را ایجاد کرده است. علاوه بر این ، راب در دانشکده طراحی مرکز هنر در پاسادنا، کالیفرنیا، مربی بود و در آنجا به تدریس حرکت های سه بعدی گرافیک، آهنگ سازی و طراحی حرکت پرداخت.
اطلاعات بیشتر