دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 30 دانشجو
علیرضا طیرانی
3 روز پیش
عالی حتما پیشنهاد میکنم این دوره رو شرکت کنید
دانشجوی دوره
19 روز پیش
کاربلد
ریحانه حمامیان
26 روز پیش
عالی
بهنام غریب نواز
1 ماه پیش
تنها در قسمت ساختارگوش وکشیدن کاش بیشتر توضیحات داده میشد ولی بطورر کلی عالی بود
مبینا اسکندری
1 ماه پیش
سلام دوره ی خوب و سریعی بود بی زحمت دوره ی آناتومی رو هم قرار بدید
دانشجوی دوره
2 ماه پیش
عالیییییییییی بووووود













