دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 26 دانشجو
دانشجوی دوره
21 روز پیش
خوب بود
ریحانه خالقی
29 روز پیش
خوب بود
ندا نخعی پور خلیل آباد
2 ماه پیش
واقعا دوره جامع و کاملی بود نیازی نبود که شما حتما پیش نیاز کاملی داشته باشید بیان استاد عالی بود و مثال های قابل فهمی میزدند
شایان صادقی
1 سال پیش
دوره خوبی بود برای من که می خواستم توی شرکت به همکارانم، مقدمات اینکه نوشتن فرایند چرا لازمه رو نشون بدم. بیان استاد شیوا بود. البته مقدماتی هست و ویزیو فقط بخش فرایندتدریس شده که همین رو می خواستم. با تشکر از مکتبخونه
محسن نظریان
13 روز پیش
مفید و کاربردی
ابراهیم خواجوی
11 روز پیش
مفید بود ولی مناسب با کار من و نیاز من نبود














