آموزش Adobe After Effects CC برای مبتدیان

poster
پیش‌نمایش دوره

به دوره "Adobe After Effects برای مبتدیان" خوش آمدید. Adobe After Effects یک برنامه دیجیتال برای جلوه‌های بصری، موشن گرافی و ترکیب تصاویر است که توسط Adobe توسعه یافته و در فرآیند پس تولید فیلم‌سازی، ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
AK Media

برگزارکننده:

Udemy
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 تایپوگرافی، VFX و انیمیشن در افتر افکت

 پنل‌ها و رابط کاربری

 فریم‌های کلیدی و نحوه استفاده از آنها

 ایجاد Shape با استفاده از ابزارهای افتر افکت

 ادیت ویدیوها با استفاده از افتر افکت

 یادگیری افکت‌های اصلی و افزودن آنها به تصاویر یا ویدیوها

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

به دوره "Adobe After Effects برای مبتدیان" خوش آمدید.

Adobe After Effects یک برنامه دیجیتال برای جلوه‌های بصری، موشن گرافی و ترکیب تصاویر است که توسط Adobe توسعه یافته و در فرآیند پس تولید فیلم‌سازی، بازی‌های ویدئویی و تولیدات تلویزیونی استفاده می‌شود.

موشن گرافی و جلوه‌های بصری در هر ویدئویی، به طور فزاینده‌ای در حال ارزشمند و مهمتر شدن است. یادگیری نحوه ایجاد این انیمیشن‌ها با استفاده از Adobe After Effects ضروری شده است. مهارت‌های ایجاد این نوع انیمیشن‌ها و جلوه‌ها بیش از پیش مورد تقاضا هستند. همچنین، این یک راه آسان برای کسب درآمد به عنوان یک فریلنسر یا فروش انیمیشن‌های شما در صدها سایت در وب است.

اگر می‌خواهید با اعمال جلوه‌های بصری، ویدئوها و انیمیشن‌های موثری بسازید، جای درستی هستید، این دوره مطابق نیاز شماست.

دوره Adobe After Effects شما را از سطح مبتدی به پیشرفته می‌برد.

اشتیاق ما این است که تجربه خود را با مثال‌های مناسب به هر کسی که در این دوره ثبت‌نام کند منتقل کنیم. در این دوره، شما گام به گام After Effects را خواهید آموخت. زیرا این دوره برای کسانی طراحی شده است که هیچ دانشی از After Effects ندارند ولی می‌خواهند After Effects را تا سطح تخصصی یاد بگیرند. بنابراین، در حالی که این دوره را تماشا می‌کنید، هیچ سوالی درباره After Effects نخواهید داشت.

درباره استاد

AK Media
آدیپ کریشنا فیلم‌سازی با بیش از ۶ سال تجربه کار در فیلم‌ها و تبلیغات است. او چندین پروژه را خودش کارگردانی و تدوین کرده و از پیش‌تولید تا پس‌تولید تخصص دارد. او عاشق سفر و ثبت لحظات از طریق دوربین خود است. یادگیری و آموزش مهارت‌هایش به دیگران به او اجازه می‌دهد که رشد کند.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.