×
ribbon

آموزش برندسازی شخصی

پرسونال برندینگ چیست؟ بهترین راه برای رسیدن به موفقیت این است که تمرکز و توجه ویژه‌ای به برندسازی شخصی personal branding داشته باشید. در ابتدا به نظر کار دشواری است اما اگر قبل از قدم ... ادامه

ارائه دهنده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:
Karen Leland
Karen Leland
4 (4 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1:09 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:09 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 پیشرفت و ارتقا در کسب‌وکار

 افزایش محبوبیت بین مردم

 افزایش درآمد

 فرآیند و نحوه‌ی ارتقای برند خود در شبکه‌های اجتماعی

پیش‌نیاز‌ها

کلیه مطالب این دوره به‌صورت پایه‌ای بیان شده و نیاز به‌پیش نیاز خاصی نمی‌باشد.

سرفصل‌های دوره آموزش برندسازی شخصی

مقدمه

برندسازی شخصی یک نوع شیوه بازاریابی افراد و مشاغل به عنوان برند تجاری است، برای رسیدن به این هدف نیاز به توسعه، حفظ شهرت یک فرد، گروه یا سازمان است، بنابراین برای آن باید خود را به یک محصول تصور کنید و برای نام خود تبلیغ کرده و توسعه دهید.

  چه چیزی را باید بدانید!
"00:41  
  استفاده از فایل های تمرینی
"00:28  
تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر برندسازی شخصی

گسترش شبکه های اجتماعی و افزایش روز افزون کاربران این شبکه ها باعث شده تا شبکه های اجتماعی بهترین بستر برای توسعه برندها شود بنابراین این روزها هر کسب و کاری در جهت پیشبرد اهداف خود بایستی برند خود را در شبکه های اجتماعی گسترش دهد.

  ذهنیت جدید برندسازی شخصی
"03:22  
  چگونه رسانه های اجتماعی می توانند به یک برند شخصی کمک کنند؟
"03:15  
  بهترین سایت های رسانه های اجتماعی برای برندسازی شخصی
"03:19  
ساخت پروفایل جذاب برای برند شخصی خود

امروزه به دلیل وجود رسانه های انلاین داشتن پروفایل مناسب جزو واجبات است، هر کس که در سایت های اجتماعی به ویژه انواع مربوط به کسب و کار عضو است باید عکس مناسب داشته باشد و در انتخاب پروفایل دقت کافی را رعایت کند.

  یک تصویر برتر و هویت برند شما
"04:09  
  یک پروفایل رسانه اجتماعی با برند خوب
"07:05  
  پیش زمینه رسانه اجتماعی سفارشی
"03:17  
گسترش برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی مختلف

برندینگ قدمی فراتر از یک تصویر گرافیکی یا لوگو است، برند شما نشان دهنده وب سایت، تجربیات شبکه های اجتماعی، راه های ارتباطی با مشتریان، و در یک کلام هویت وجودی سازمان شماست،بنابراین گسترش برند خود در شبکه های اجتماعی می‌تواند فروش شما را بهتر و بیشتر کند.

  لینکدین برای برندسازی شخصی
"06:33  
  درخواست توصیه‌های لینکدین
"03:49  
  چگونه خود را در توییتر برند کنیم؟
"05:39  
  دسترسی توییتر خود را گسترش دهید
"05:30  
  استراتژی‌های برندسازی فیسبوک
"04:50  
  ایجاد یک رویداد مجازی در فیسبوک
"03:03  
  برندسازی شخصی در پینترست
"04:59  
  پین‌های پینترست برای ایجاد یک نام تجاری
"06:47  
رسانه‌های اجتماعی برای رهبری فکری

رهبری فکری به کسب و کار شما کمک می کند تا در بین مشتریان و بازار هدف خود اعتبار بدست بیاورید و اعتماد آن هارا جلب کنید، تبدیل شدن به رهبر فکری باعث می شود در صنعت خود پیشرفت کنید و فرصت هایی به وجود آورید که به سود کسب و کار شما است.

  رسانه های اجتماعی برای رهبری فکری
"03:11  

درباره دوره

پرسونال برندینگ چیست؟

بهترین راه برای رسیدن به موفقیت این است که تمرکز و توجه ویژه‌ای به برندسازی شخصی personal branding داشته باشید. در ابتدا به نظر کار دشواری است اما اگر قبل از قدم گذاشتن در این مسیر با فراز و نشیب‌ های راه آشنا باشید، می‌توانید از قدرت خارق‌العاده برندسازی شخصی استفاده کنید تا سریع‌ تر و راحت‌ تر به اهدافتان برسید.در این دورن قصد داریم شما را با مفهوم برندسازی شخصی و مراحل ساخت یک برند حیرت‌انگیز آشنا کنیم. برند سازی شخصی چیست و چگونه باید برند سازی کرد؟ با ما همراه باشید تا با آموزش برندسازی شخصی بیشتر آشنا شوید و پاسخ این سوالات را بدهیم.

برندسازی شخصی یا همان پرسونال برندینگ مشخص می‌کند که چه کسی هستید و چه مهارت‎هایی را به کار می‌برید، علاوه بر این به شما کمک می‌کند تا ارتباطات قدرتمندی برقرار کرده و فرصت های جدیدی را ایجاد کنید.

وقتی ایده ساخت نام تجاری در ذهنتان جرقه می‌ زند، شاید با خود بیاندیشید که ساخت یک برند شخصی ممکن است برای شما بلا استفاده باشد و فقط فرایندی هزینه بر به حساب آید. اما در نظر داشته باشید که ساخت یک برند فراتر از چیزی است که تصورش را می‌ کنید.

دقت داشته باشید چنان که شغل آزادی دارید یا نام حرفه شما در بین مشاغل فریلنسری به چشم می‌خورد، داشتن یک نام تجاری شخصی می تواند به شما کمک کند مشتریان خود را جذب کرده و درصد سود بیشتری به دست آورید. از طرفی دیگر پرسونال برندینگ personal branding به ایجاد اعتبار شما کمک کرده و برای مشتریانتان این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانند به طور کامل به شما اطمینان کنند.

راه های تقویت برند شخصی

1.خود حقیقیتان را کشف کنید.

در برندسازی شخصی محصول خود شما هستید بنابراین باید زمان بگذارید و نقاط قوت و ویژگی‌های منحصر به فردتان را بررسی و کشف کنید. برای این منظور می‌بایست از دو طریق عمل کنید. در وهله نخست باید عمیق‌تر درباره خودتان بیندیشید و خودکاوی کنید.

2. شناخت مخاطبین هدف

حال که به شناخت دقیقی از خودتان و توانایی‌های منحصر به فردتان دست یافته‌اید، باید ببینید این ویژگی‌ها برای چه کسانی جذاب و جالب است. چه کسانی می‌توانند از توانمندی شما برای بهتر شدن زندگی و کسب و کارشان بهره بگیرند. ویژگی‌های مخاطبین هدف خود را روی کاغذ بیاورید.

3. داستان برندتان را به گوش مخاطبین هدفتان برسانید.

تا این مرحله از برندسازی شخصی شما به یک ایده شفاف از خودتان و مخاطبین هدفتان رسیده‌اید. حال باید داستانی را برای مخاطبین هدفتان تعریف کنید که شما را به این نقطه رسانده، داستانی که می‌خواهید آن را زندگی کنید. همه ما عاشق داستان هستیم و هیچ چیز به اندازه یک داستان خوب و قدرتمند نمی‌تواند مسیر برند سازی شخصی را هموار کند.

استراتژی برندینگ چیست؟

استراتژی برندینگ (Branding Strategy) یک برنامه بلند مدت برای دستیابی به مجموعه اهداف بلند مدت است که در نهایت منجر به معرفی و انتخاب برند شما از سوی مصرف کنندگان خواهد شد. استراتژی‌های برندسازی اگر به درستی جرا شوند، ارزش ویژه‌ای به کسب و کار شما می‌بخشند و آن را به یک نام تجاری ماندگار تبدیل خواهند کرد. یعنی برند شما در نظر مصرف کنندگان، ارزش و معنایی فراتر از یک نام خواهد داشت و به نوعی با ذهن و قلب آنان عجین می‌شود. به طور کلی برندینگ به معنای ایجاد یک نام تجاری و یا هویت برای کسب و کارتان است و استراتژی برندینگ نیز به مجموعه اقداماتی اشاره دارد که در جهت معرفی این نام تجاری به مخاطبان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار انجام می‌شوند.

اصلی‌ترین عنصر در تدوین استراتژی برندینگ یک کسب و کار تعیین هدف آن است. شما به عنوان مدیر یک بیزینس باید بدانید که چرا اقدام به راه اندازی این یک کسب و کار کرده‌اید و قصد دارید به چه هدفی دست پیدا کنید. پیدا کردن هدف یکی از اصلی‌ترین عناصر در توسعه استراتژی موفق برندینگ محسوب می‌شود.

انواع استراتژی برندینگ

برندینگ دارای انواع مختلفی است که انتخاب هوشمندانه آنها در هنگام تدوین استراتژی، ارزش ویژه‌ای به کسب و کار شما می‌بخشد. البته توجه به فاکتورهای مهمی همچون نوع مخاطبان، حوزه فعالیت کسب و کار، میزان بودجه و کمپین‌های بازاریابی در انتخاب استراتژی‌های برندسازی شما بسیار حائز اهمیت هستند و هریک آنها می‌توانند به برند شما هویت ببخشند و آن را برجسته سازند. انواع استراتژی برندینگ عبارتند از:

برندینگ محصول (Product Branding)

برندینگ شرکتی (Corporate Branding)

برندینگ خدمات (Service Branding)

برندینگ مشارکتی (Co – Branding)

برندینگ آنلاین (Online Branding)

پرسونال برندینگ (Personal Branding)

کتاب برندسازی شخصی

دلیل خوبی وجود دارد که کتاب های آموزش برندسازی شخصی هنوز هم در حال انتشار هستند. محبوبیت کتاب های آموزش برندسازی شخصی به این علت میباشد که مدارک و اثبات ملموسی از قدرت ارائه میدهد.در ادامه چندتا از بهترین کتاب های نوشته شده در زمینه آموزش برندسازی شخصی معرفی شده:
کتاب خودتان را برند کنید نوشته جان پرکیس

کتاب برند خودت باش نوشته پیتر مونتویا

کتاب اصول پرسونال برندینگ نوشته محمدصادقی

کتاب برندسازی برای اشخاص نوشته امیراخلاصی

کتاب آیین برندسازی نوشته خلیل جعفرپیشه

کتاب برند شخصی نوشته مارک شفر

پرستیژ برند

پرستیژ به معنای قضاوت ذهنی دیگر افرادی که نظرشان حائز اهمیت است، نسبت به خوب مورد توجه قرار گرفتن سازمان و برند هاست؛ به این معنی که آن را محترم می‌شمارند، تحسین می‌کنند و به نیکی یاد می‌کنند.

ویگزون و جانسون تفاوت برندهای با پرستیژ و بی پرستیژ را در تمایز آن ها نسبت به ۵ ارزش درک شده از برند می‌دانند و چارچوب زیر که مبتنی بر ارزش‌های اجتماعی/اقتصادی است را مطرح نمودند:

۱-  ارزش افراطی/تجملی درک‌شده: مصرف برندهای باپرستیژ به عنوان نمادی از موقعیت و ثروت فرد است و مصرف آن برندهایی که قیمتی بالاتر از سطح استاندارد داشته باشند، ارزش این نمادها را افزایش می‌دهند. این مفهوم به معنای تظاهر آشکار قدرت مشتری در خرید برندهای تجملی و باپرستیژ است.

2- ارزش یگانگی درک‌شده: اگر به طور فرضی، همه افراد دارای یک برند خاص باشند آن برند بی‌پرستیژ است، به عبارتی انحصار خرید برخی برندها برای برخی افراد نشان‌دهنده پرستیژ آن برند است.

3- ارزش اجتماعی درک‌شده: مزایای اجتماعی برند باپرستیژ و درک‌ این مزایا توسط مشتری می‌تواند در تصمیم خرید وی مفید واقع شود.

4- ارزش لذت درک‌شده: برای برندی که خواسته‌های عاطفی فرد را رفع می‌کند(مانند: برند باپرستیژ) این مزایای غیرعینی و درونی کالا هستند که باعث انتخاب برند می‌شوند.

۵-ارزش کیفیت درک‌شده: پرستیژ تاحدی ناشی از برتری تکنیکی و مراقبت شدید از نحوه تولید کالاست.

جمع بندی

به یاد داشته باشید در برندسازی شخصی جلب توجه، اعتماد و حتی علاقه مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند منجر به موفقیت شما شود. بنابراین تلاش کنید برند شخص خود را اثرگذار، متفاوت و جالب توجه بسازید.

 

 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Karen Leland

کارن لیلند (Karen Leland) مدیر ارشد بازاریابی مجموعه استرلینگ است، است. کارن با مدیرعامل، مدیران اجرایی و کارآفرینان برای ایجاد برندهای شخصی، تجاری و تیمی قوی‌تر کار می‌کند و در طول 25 سال گذشته، در سراسر ایالات متحده، اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی با مشتریانی مانند Apple ،AT&T ،LinkedIn ،Twitter و Sprint همکاری داشته است. کارن از سخنرانان YPO، انجمن مدیریت آمریکا و انجمن بازاریابی آمریکا است، وی همچنین نویسنده نه عنوان کتاب پرفروش‌ است که بیش از 450000 فروش داشته و به 10 زبان دیگر ترجمه شده است. او مطالب تبلیغاتی، کاتالوگ، بازاریابی و روابط‌ عمومی زیادی را برای انواع شرکت‌های دولتی و خصوصی نوشته است. کارن علاوه بر کارش در دنیای تجارت، تعهدی مادام‌العمر به هنر دارد، او یک هنرمند فعال است که نقاشی‌ها و آثارش در موزه هنرهای زیبا در بوستون، موزه هنر تریتون در سانتا کلارا و جشنواره هنر ساوسالیتو به نمایش گذاشته شده است. علاقه او به هنر شامل تئاتر نیز می‌شود و تجربه حضور در فیلم‌های صنعتی و صداپیشگی دارد.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

چرا آموزش برندسازی شخصی مهم است؟

در واقع به چگونگی ظاهر شدنتان در دنیای بیرونی، برند شخصی گفته می‌شود. از این رو برندهای قوی تلاش می‌کنند تا به نام‌های خوبی شناخته شوند و به شهرت مناسبی برسند. هنگامی که افراد بدانند شما که هستید، کم کم به شما یک سری از صفات مشخص یا تخصصی خاص می‌دهند و شما را از این طریق می‌شناسند. پس از مدتی به این نام‌ها و القاب شهرت پیدا می‌کنید و برند شما وجه‌ی خاصی در میان مردم به‌دست می‌آورد.
حال سوال آن است که چگونه به مردم شناسایی شوید و از چه طریق این اعتبار ساخته شود. دقت کنید که برند شخصی علاوه بر افزایش فروش وظیفه آن را دارد که شما را به عنوان صاحب یک کسب‌وکار به گونه ای به مخاطبان معرفی کند و در ذهن آن‌ها حک نماید که آن‌ها به شما رجوع کنند. امروزه در عصر اینترنت و ارتباطات، برندسازی شخصی بسیار مهم شده است.
اگر به دنبال ساخت برند شخصی یا پرسونال برند (Personal Branding) خود هستید، در ادامه همراه ما باشید تا در این مطلب بدانید که چرا آموزش برندسازی شخصی مسئله‌ای حائز اهمیت است.

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ چیست؟

برندسازی شخصی به ایجاد یک برند برای یک شخص به‌جای یک نهاد تجاری گفته می‌شود. در دنیای امروز افراد به کمک برند شخصی می‌توانند با دنبال کردن روابط اجتماعی خود در ایجاد شغل بهتر، موجب فروش بیشتر محصولات و افزایش فرصت‌های بهتر در حرفه خود شوند. برندسازی شخصی یک ‌شبه اتفاق نمی‌افتد بلکه این کار نیاز به برنامه‌ریزی و ماه‌ها تلاش دارد. برخی مواقع شما احساس می‌کنید که پس از دریافت بازخورد از مشتریان، نیاز به بهبود نام تجاری شخصی خود دارید؛ در این مواقع باید شروع به ایجاد برند شخصی خود کنید.

در واقع یک برند شامل هر چیزی مانند نام شما، لحن صدای شما، شهرت شما، مانیفست شما، نمادهایی که استفاده می‌کنید و موارد دیگر که شما را از رقبای خود متمایز می‌کند است. برندسازی شخصی شما را منحصربه‌فرد می‌کند و به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که شما بسیار ارزشمند هستید. حتی اهمیتی ندارد که چند شرکت دیگر ممکن است ایده‌ها یا محصولات شما را کپی کنند! چرا که شما به کمک برندسازی شخصی توانسته‌اید به‌خوبی خود را در دید مشتریان مطرح و برجسته کنید.

اصطلاح “ برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ” سال‌ها پیش ابداع شد. ما صرف‌ نظر از اینکه در چه حوزه‌ای فعالیت داریم و یا محل زندگی‌مان کجاست، همه ما مدیرعامل برند شخصی خود هستیم. یعنی باید خود را به همان اندازه قوی کنیم و توانایی عرضه محصول یا خدمات خود را به بازار داشته باشیم.

چرا پرسونال برندینگ مهم است؟

به این دلیل گفته می‌شود برندسازی شخصی مهم است که موجب افزایش اعتبار بیشتری به فرد می‌شود. امروزه افراد زیادی برای ایجاد برند شخصی خود اقدام می‌کنند؛ در نتیجه شما باید خلاقیت بیشتری از خود نشان دهید تا با این کار، بیشتر مورد توجه قرار گیرید و موفق شوید. 

به‌کمک برندسازی شخصی، استخدام‌کنندگان می‌توانند به‌راحتی متخصصانی مانند شما را پیدا کنند. بنابراین اگر می‌خواهید موقعیت کاری خوبی داشته باشید، باید روی برندسازی شخصی خود کار کنید. از این طریق می‌توانید رزومه کاری بهتری داشته باشید. در واقع به این شکل افراد بیشتری شما را شناسایی می‌کنند و متوجه می‌شوند که شما چه کسی هستید و چگونه فعالیت می‌کنید.
به‌علاوه، برند شخصی موجب دستیابی به فرصت‌های جدید مانند معاملات تجاری یا مشارکت‌های بازاریابی شود. در صورتی که قبلا ممکن بود سابقه انجام این موارد نداشته بوده باشید. نام تجاری شخصی موجب اعتماد و اعتبار در شما و دانش و توانایی‌های شما شود. در نتیجه شرکت‌ها به این پی می‌برند که همکاری با شما، اعتبار برند تجاری آن‌ها را نیز افزایش خواهد داد. برندسازی شخصی یا همان پرسونال برندینگ روشی است معتبر که با نشان دادن شخصیت فرد، موجب متمایز ساختن او از دیگران در زمینه فعالیت خود و توسعه توانایی‌ها و شهرت او می‌شود.

دوره برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ برای چه کسانی مناسب است؟

تاکنون متوجه شدید که برندینگ شخصی چیست. اکنون سوال این است که چه افرادی از دوره آموزشی آن می‌توانند استفاده کنند. این دوره برای افراد بسیاری قابل استفاده و تاثیرگذار است از جمله:

  •  افرادی که از وضعیت کنونی خود راضی نیستند
  • هرکسی که به هر نحوی کار خدماتی می‌کند
  • کوچ‌ها، منتورها و انواع مربیان شخصی و شرکتی
  • مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل
  • وکلا
  • فروشندگان و فروشگاه‌داران انواع صنوف
  • مشاوران مالی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری
  • کارمندان سازمان‌هایی که در آن‌ها امکان رسیدن به جایگاه‌های بالاتر وجود دارد
  • مدیران میانی شرکت‌‌های خصوصی و سازمان‌های تجاری
  • مدرسان و سخنرانان در تمامی حوزه‌ها
  • معماران و طراحان ساختمان، دیزاینر‌های لباس، پیمانکاران و مالکان آژانس‌های تبلیغاتی
  • فرینسرها
  • دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت، از پزشکان گرفته تا پیراپزشکان
  • تمام فعالان عرصه تجارت آنلاین
  • و غیره

مزایای شرکت در دوره آموزشی برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ

آموزش برندسازی شخصی و شرکت در دوره‌های آن فواید بسیاری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جایگاه برجسته و مشهور

با داشتن برندینگ شخصی، از جایگاه بسیار خاص‌تر و بالاتری نسبت به رقبای خود در بازار برخوردار خواهید بود. در حقیقت با این کار علاوه بر خودتان، افراد بسیار دیگری که ممکن است حتی شما آن‌ها را نشناسید، شما را در حضور و عدم حضور خودتان مورد حمایت قرار می‌دهند.

مورد توجه قرار گرفتن

پرسونال برندینگ کمک می‌کند تا شما در مرکز توجه قرار بگیرید. از خانواده و همکاران گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و در سطوح بالاتر از برندسازی شخصی توجه زیادی به شما خواهد شد. پس تاثیر آن را دست کم نگیرید.

نفوذ و تاثیرگذاری روی دیگران

از مزایای دیگر آموزش برندینگ شخصی این است که مردم احترام بیشتری برای شما قائل خواهند بود. چرا که معمولا افراد به چهره‌های با نفوذ و قدرتمند بها و ارزش می‌دهند. با برندسازی شخصی، دیگر مقاومتی از سوی مردم در مقابل نظرات و استدلال‌های شما وجود ندارد.

مزیت رقابتی

برندسازی شخصی موجب مزیت رقابتی نیز خواهد شد. به این معنا که با این کار افراد حاضر خواهند شد تا هزینه‌ برندسازی شما را پرداخت ‌کنند؛ زیرا شما دارای مزیت رقابتی هستید و خودتان مبلغ ارائه خدمات خود را مشخص می‌کنید و نه مشتریان.

 برتری استراتژیک

یکی از مهم‌ترین تاثیرات برندسازی شخصی این است که موجب برتری و افزایش تعاملات شما می‌شود. وقتی شما فرد شناخته شده‌ای باشید، مردم برای شراکت با شما تلاش بیشتری می‌کنند و علاقه زیادی به این کار دارند. افراد و سازمان‌ها به دنبال ایده‌ها، قدرت، نفوذ و تأیید شما خواهند بود و تمایل به همکاری با شما خواهند داشت. با این کار فرصت‌های جدیدی برای شما ایجاد می‌شود و امکان همکاری با مخاطبین بیشتری را خواهید داشت.

 محبوبیت زیاد

آموزش برند سازی شخصی موجب محبوبیت زیاد شما و به‌دست آوردن طرفداران بسیاری می‌شود. به‌طوری که در هر مکانی قبل از آنکه حرفی بزنید، مورد تایید قرار می‌گیرید.

موفقیت زیاد در مذاکرات کاری و شغلی

افراد شناخته شده و دارای اعتبار در مصاحبات شغلی از شانس موفقیت و قبولی بیشتری برخورداراند. در واقع کار آن‌ها در چنین موقعیت‌هایی بسیار راحت‌تر است. حتی شاید بتوان گفت که در اکثر اوقات نیز نیازی به مصاحبه ندارند!

افزایش رضایت از زندگی

همانطور که گفتیم، پرسونال برندینگ موجب شناخته شدن فرد خواهد شد و به دنبال آن حس خوبی به فرد می‌دهد. چرا که برقراری ارتباط با دیگران و بازخوردهای خوبی که از مخاطبین خود می‌گیرند باعث احساس رضایت زیادی در آن‌ها می‌شود. البته دقت کنید که اگر برندسازی شخصی به خوبی انجام نشود امکان دارد نتیجه عکس داشته باشد. پس باید اصول برندینگ شخصی را به خوبی بیاموزید.

داشتن فرصت‌های بهتر

با برندسازی شخصی، بازاریابی کردن و تبلیغ ایده‌هایتان بسیار آسا‌ن‌تر خواهد شد و موجب می‌شود تا به طور کمتر تلاش و فعالیت‌ کنید. چرا که به دلیل پرستیژ خود، خیلی سریع مورد پذیرش قرار می‌گیرید و مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کنید. در حقیقت افراد بدون آنکه بپرسند شما چه کسی هستید از خدمات شما استفاده می‌کنند. می‌توان گفت که درهای بسته برای افراد شناخته شده باز بوده و آن‌ها هیچ‌گونه احتیاجی به اثبات خود ندارند.

این افراد با تقویت ارزش، شهرت و اعتبارشان میزان فرصت‌های خود را در آینده افزایش خواهند داد. در واقع این دوره‌ها نوعی مشاوره برندینگ هستند و با آموزش استراتژی برندینگ شخصی، شما را در جهت رسیدن به اهداف‌تان یاری می‌کنند.

حرف آخر

همانطور که مشاهده کردید، اهمیت برندسازی شخصی بسیار وسیع است. برند شخصی به معنای آن است که چگونه خود را تبلیغ می‌کنید و مهارت‌ها، تجربه و شخصیت خود را به نمایش می‌گذارید. برند شما نشان‌دهنده داستان و بازتاب رفتار، گفتار و نگرش شماست. امروزه از برند شخصی جهت به‌وجود آوردن تمایز میان خود و دیگران استفاده می‌شود. با این کار می‌توان چنان کسب‌وکار خود را گسترش داد که هیچ رقیب دیگری نتواند در آن موفق شود. از این رو آموزش برندسازی شخصی به مقوله‌ای بسیار مهم و حائز اهمیت در دنیا تبدیل شده است.

معنی برندسازی شخصی در حقیقت تصویری است که مردم از شما می‌بینند و شما تصمیم گرفته‌اید که آن را به نمایش مردم بگذارید. امروزه پرسونال برندینگ را می‌توان ترکیبی از نوع دید افراد به شما در زندگی واقعی، روش ظاهر شدن شما در رسانه‌ها و برداشتی تعریف کرد که افراد از شما دارند و مشاهده می‌کنند.

poster
  
برگزار کننده:  LinkedIn
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  1:09 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:09 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)