×
ribbon

آموزش خلق و مدیریت برند

آیا تاکنون به تفاوت میزان رغبت از خرید خود از محصولی با برند مورد علاقه خود و برندی دیگر توجه کرده‌اید؟برند، هویت محصول و یا خدمات شما و کسب‌وکارها را به‌صورت کاملاً تیزبینانه به مشتریانتان ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
3 (3 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  5 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
مهلت دوره:  6 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

سرفصل‌های دوره آموزش خلق و مدیریت برند

برند چیست؟

          

  برندسازی
"09:13  
  چرا برندسازی؟
"08:59  
  ابزارهای برندسازی
"07:18  
  ارزش ویژه برند
"11:15  
  تبلیغات
"11:14  
  بهترین تبلیغ قرن 20 ام
"16:48  
  فایل آموزشی دوره آموزش خلق و مدیریت برند
"00:06  
ارتباطات بازاریابی

                 

  بازاریابی مستقیم
"12:51  
  روابط عمومی
"14:31  
  پیشبرد فروش
"12:15  
  فروش شخصی
"10:23  
  بسته بندی
"13:01  
  اسپانسرشیپ
"13:20  
  مدیریت اسپانسرشیپ
"07:50  
  باشگاه مشتریان - خدمات مشتریان
"14:34  
  آزمون میانی دوره خلق و مدیریت برند
 100%    
"07:00  
فرایند برندسازی

                       

  برندسازی
"12:35  
  برندسازی چیست؟
"11:22  
  قول برند
"11:29  
  مراحل برندسازی
"08:49  
  موقعیت یابی بخش اول
"13:39  
  موقعیت یابی ذهنی
"16:21  
  موقعیت یابی بخش دوم
"12:10  
  هویت برند
"16:12  
  تصویرسازی برند
"06:14  
  خلق ذهنیت و ادراک مشتری
"14:02  
  برندسازی چندلایه
"11:01  
  اهرم برند
"12:32  
  آزمون پایانی دوره خلق و مدیریت برند
 100%    
"11:00  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

آیا تاکنون به تفاوت میزان رغبت از خرید خود از محصولی با برند مورد علاقه خود و برندی دیگر توجه کرده‌اید؟
برند، هویت محصول و یا خدمات شما و کسب‌وکارها را به‌صورت کاملاً تیزبینانه به مشتریانتان بازگو می‌کند. خلق برند مانند ایجاد یک طرح جدید در ذهن افرادی است که شما را می‌شناسند و این بار شما را با محصولاتتان می‌شناسند، برای همین، خلق برند و مدیریت برند بسیار مهم است؛ اما چگونه یک برند خوب خلق کنیم که نشان‌دهنده‌ی ارزش برند محصول ما باشد؟ این سؤال مهمی است، بنابراین برای پاسخ به این سؤال، روش‌های خلق برند و مدیریت برند را باید بشناسیم و پس از شناخت درست این روش‌ها، آنان را به کار بریم.
لازم نیست که از کیفیت محصول و یا ویژگی‌های آن برای مشتریان خود بازگو کنید، برند سازی و خلق برند این امکان را فراهم می‌کند تا برند شما پیش از شما هویت محصول شما را در میان رقبای خود در بازار بیان کند. مدیریت برند نیز کمک می‌کند تا جایگاه محصول و برند شما به خطر نیفتد.
برند سازی و خلق برند به معنای ایجاد تمایز و اعلان منحصربه‌فرد بودن محصول و یا خدمت شما است که برای مشتریان، کارکنان و مدیران سازمان اهمیت زیادی دارد. اهمیت خلق برند برای مشتریان، متمایز شدن است و برای کارکنان، کار کردن در جایی که برند معتبرتری است و برای مدیران سازمان مهم است خلق برند چون آن‌ها را برای رسیدن به هدفشان از کسب‌وکار کمک می‌کند، پس خلق برند قدرتمند و مدیریت برند سبب می‌شود هزینه‌های سازمانی نیز به‌واسطه جلوگیری از سرمایه‌گذاری‌های نامناسب و بی‌هدف به‌طور کاملاً محسوسی کاهش پیدا کنند. هزینه‌ی خلق برند اشتباه گزاف است پس باید اصولی تهیه شود.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher امیر اخلاصی

دکتر امیر اخلاصی مدرک MBA از دانشگاه صنعتی شریف دارد و دکترای خود را در گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران دریافت کرده است. ایشان در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هستند و علاوه بر تدریس در دانشگاه‌ها و موسسات به تالیف کتب و مشاوره تخصصی در حوزه برندسازی می‌پردازند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
مصطفی قدمیاری 1399-01-22
از لحاظ محتوا کامل هست اما پاسخگوی سوالات نیستند.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟
بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

برند سازی و خلق برند برای مشتری به‌واسطه‌ی دانش مشتری از برند ایجاد می‌شود که به‌واسطه تعدادی از عوامل ناشی می‌شود، عواملی مانند عمق برند که اولویت ذهنی مشتریان را در انتخاب برند در میان سایر نمانام‌های مشابه نشان می‌دهد و همچنین گستردگی برند که تنوع تعاملات برند را در ذهن مخاطبان مورد هدف قرار می‌دهد.
دوره آموزش برند سازی و خلق برند نیز با تکیه بر تجربیات اساتید حوزه خلق برند و برند سازی ابتدا با شناساندن مفهوم برند و ویژگی‌های یک برند موفق به نکات کلیدی در خلق برند اشاره‌کرده و سپس با ارائه مراحل خلق برند و معرفی آن به بررسی راهکارهای خلق برند قوی اشاره کند، همچنین در این دوره آموزش خلق برند و مدیریت برند به کاربرد تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در قدرتمندسازی برند اشاره‌شده و اجزای لازم برای خلق برند را نیز با یکدیگر بررسی می‌کنیم، در مسیر برند سازی و خلق برند، پیامی که برند شما به مخاطبان خود می‌رساند و تجربه‌ای که مشتریان شما از برند خواهند داشت نیز از مسائلی است که به مطالعه خواهیم پرداخت. مدیریت برند اگر به‌صورت درست نباشد مسائل و مشکلات زیادی همراه دارد، اعتماد مشتری به شما کم می‌شود، مشتریان گذشته خود را هم از دست می‌دهید. پس برای مدیریت برند نباید به سراغ متخصصان اشتباه و کم‌تجربه رفت، برای همین، در دوره آموزش خلق و مدیریت برند، اصول درست خلق برند و مدیریت برند آموزش داده می‌شود.
در این دوره مباحثی نظیر شناخت برند، مطرح می‌شود، مبحثی که در ابتدا می‌کوشد تا چرایی برندسازی و خلق برند را بازگو کند، سپس ابزارهای برندسازی را معرفی نماید، در روزهای اخیر، معرفی و رونمایی از اپلیکیشن هایی نظیر پریسکوپ (Periscope) و میرکات (Meerkat) به موضوع داغ بحث‌های برندسازی تبدیل‌شده است. شرکت‌های بزرگی نظیر جنرال الکتریک، مانتین دیو (mountain dew) از این زیرساخت به عنوان راهی برای ایجاد تعامل و پاداش دادن به دنبال کنندگان خود در توییتر برای خلق برند و مدیریت برند خود استفاده کرده‌اند.
استراتژی مدیریت برند به شما این امکان را می‌دهد تا درباره‌ی "آنچه مردم باید درباره‌ی محصول و خدمات شما بدانند" را هم‌زمان با آنچه "باید برای آنان باورپذیر شود" مدیریت کنید. مدیریت برند، افزایش تمایز شما را در طول مدت‌زمان رشد برند شما مدیریت می‌کند و برای جذب مشتری، به‌جای عملکرد مبتنی بر product me too و محصول کپی‌برداری شده، به ایجاد تصویری متمایز و دل‌نشین از برند شما روی می‌آورد.
مدیریت برند، سعی می‌کند تا پس از خلق برند برای شما، رویکردی مبنی برای نگهداشت مشتریان گذشته‌ی شما، ایجاد وفاداری در آنان و نیز سازمان‌دهی این موارد کوشا باشد.
شما می‌توانید با یادگیری مدیریت برند، کارکنان خود را نیز در رشد و توسعه برند خود سهیم کرده و رضایت شغلی آنان را نیز افزایش دهید. در این دوره پس از ارائه‌ی مباحث چرایی برند به بررسی ارزش برند می‌پردازیم و سپس ارتباطات بازاریابی یا همان PR را بر مبنای موارد زیر یاد خواهیم گرفت.
دنیای امروز، دنیای ارتباطات و فناوری است، خلق برند بدون بررسی ارتباطات ممکن برای بازاریابی، غیرممکن است!
هریک از مدیران برند، امروزه به تعاملات و بازاریابی از طرقی همچون بازاریابی مستقیم، استفاده از روش‌های پیشبرد فروش، بررسی چگونگی تولید محصولی با پکینگ و بسته‌بندی بهتر و کاهش هزینه‌های خود از طریق اسپانسرشیپ روی آورده‌اند. ما نیز در این دوره، مباحث ارتباطات بازاریابی را به‌صورت گسترده پی می‌گیریم.
این در حالی است که پس از بررسی تمامی این موارد، خلق برند شما به‌وسیله وعده‌ی برند و ارزش‌های شما تعیین‌شده و سپس موقعیت‌یابی و تصویرسازی از برند آسان‌تر خواهد شد.
با ما همراه باشید.

صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  5 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  5 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
مهلت دوره:  6 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام