آموزش کاربرد بالینی لیزر در پزشکی

این دوره کاملا منحصربفرد اجرا می‌شود؛ تلفیق علم لیزر با پزشکی به صورت بالینی دلیل منحصربفرد بودن این دوره است. این‌که تجربه ۱۵ ساله پزشکان مجرب ایران که با انواع لیزر کار کرده‌اند با اصول ... ادامه

گواهینامه
4.6 (55 رای)
846 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آخرین تغییرات


1398/03/31

انتشار اولیه

1401/08/30

افزودن ویدیو «پاسخ به سوالات پرتکرار (FAQ) کاربران» در فصل به‌روزرسانی

محتوای دوره

7 فصل 24 جلسه 9 ساعت ویدیو
فصل اول:‌ معرفی فیزیک لیزر
فصل دوم: اندر کنش لیزر با بافت
فصل سوم: کاربرد لیزر در پوست
فصل چهارم: کاربرد لیزر در جراحی
فصل پنجم: لیزرهای کم‌توان
فصل ششم: تجهیز و نگهداری دستگاه
به‌روزرسانی

پیش‌نیاز‌ها

از آن‌جا که هدف این دوره کاربرد بالینی لیزرهای پزشکی تعریف شده است، لذا مخاطبان اصلی ما در وهله اول پزشکان پوست و جراحان می‌باشند و در وهله دوم اپراتورهایی هستند که زیر نظر یک پزشک مشغول به کار بالیزر خواهند شد. از طرفی همانطور که قبلا ذکر شد به دلیل این‌که مبحث لیزر تا بحال در کوریکولوم درسی گنجانده نشده لذا هیچ پیش نیازی جهت حضور در این دوره در نظر گرفته نشده است و صرفا پزشک بودن یا زیرنظر پزشک کار کردن کفایت می‌کند.

درباره دوره

این دوره کاملا منحصربفرد اجرا می‌شود؛ تلفیق علم لیزر با پزشکی به صورت بالینی دلیل منحصربفرد بودن این دوره است.
این‌که تجربه ۱۵ ساله پزشکان مجرب ایران که با انواع لیزر کار کرده‌اند با اصول علمی و پایه‌ای لیزر ترکیب و مقایسه شود و به یک پروتکل درمانی مبتنی بر علم و تجربه برسیم، شیرازه وجودی این دوره را تشکیل می‌دهد.
به جرأت می‌توان گفت این دوره برای اولین بار در ایران با چنین سبکی توسط متخصصین لیزر بیان می‌شود. به عبارت دیگر هرچند به ظاهر این دوره تنها از زبان مدرس آن بیان می‌شود اما پشتوانه تمام این مطالب گردآوری شده از فیدبک‌های موفق متخصصین پزشکی در زمینه‌های مختلف و مقایسه آن با اصول فیزیکی موجود در تکست‌های معتبر دنیاست.
لذا پس از برگزاری چندین دوره حضوری موفق کاربرد بالینی لیزرهای پزشکی در دانشگاه صنعتی شریف توسط دانش‌آموخته همین دانشگاه بر آن شدیم که با همکاری دانشگاه شریف و مکتب‌خونه دوره مجازی آن را نیز برگزار کنیم.
بزرگترین ایرادی که دوره‌های حضوری داشتند نداشتن فرصت کافی برای شرکت‌کنندگان جهت حضور در کلاس‌ها در دو یا سه روز آن هم در محل دانشگاه بود. بدیهی است که پزشکان محترم بخصوص آن‌هایی که مسافت زیادی تا تهران دارند از حضور در این کلاس‌ها منصرف می‌شدند که با فراهم شدن این بستر بصورت مجازی تنها ایراد آن دوره‌ها نیز رفع شد و یقین داریم که همه پزشکان محترم با برخورداری از این امکانات می‌توانند به آن‌چه در مورد لیزر نیاز دارند برسند و جواب تمام سوالات و ابهامات اصولی کار با لیزر را با حضور در این دوره خواهند یافت.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

4.6

از مجموع 55 امتیاز

6 نظر

7 ماه پیش

لطفا مطالب لیزر با توجه به دستگاههای جدید در چند سال گذشته بروز شود.بخصوص در مورد هیررمووال های الکس کمپانیهای مختلف و سه طول موجهایی که اخیرا فراگیر شده است. ضمنا اگر سوالات آزمون از نظر درستی و اهمیت بازنگری شوند، شایسته است

علیرضا سعیدی بروجنی

علیرضا سعیدی بروجنی

2 سال پیش

سوالات خیلی سخت بودن

آناهیتا سرهنگی

آناهیتا سرهنگی

3 سال پیش

سلام .ممنون از دوره خوب و کاربردی شما و همچنین استاد محترم که انصافا عالی مطالب رو بیان فرمودند . من به عنوان یک پزشک متخصص خیلی از موضوع لیزر اصلاعات کسب کردم . یک سوال هم از خدمتتون داشتم و اینکه آیا امکان شرکت مجدد در امتحان پایانی وجود داره ؟ البته من در امتحان پایانی دچار مشکل شده بودم و نتوانستم بعضی از پاسخها رو درست ثبت کنم . اگه لطف بفرمایید امکان شرکت مجدد در دوره را فراهم بفرمایید .سپاسگزارم .

حامد خدابخش

حامد خدابخش

8 ماه پیش

عالی بود

نسیم سرمست

نسیم سرمست

5 ماه پیش

باسلام ممنون از دوره من امتحان را با ۱۰۰ پاس کردم الان ۶ ۷ ماه گذشته هنوز گواهی صادر نشده

ستاره سادات خادمی

ستاره سادات خادمی

3 سال پیش

سوالات خیلی سخت و پیچیده بودن

محبوبه محمدجانی

محبوبه محمدجانی

گواهینامه

آموزش کاربرد بالینی لیزر در پزشکی

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط دانشگاه صنعتی شریف صادر می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد. (صدور و ارسال این مدرک تا شش ماه بعد از فارغ التحصیلی زمان خواهد برد.)

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

آموزش اصول کاربردی لاغری با دستگاه‌های پزشکی
113 دانشجو
4.6 (9)
گواهینامه
799,000 تومانء
مکالمه انگلیسی در سفر
موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

مدرس: جمعی از اساتید موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

908 دانشجو
3.7 (3)
30٪
839,000 587,300 تومانء
تعیین سطح زبان انگلیسی

مدرس: جمعی از اساتید

56,432 دانشجو
4 (40)
رایگان
سیگنال و سيستم
دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

مدرس: مسعود بابایی زاده

30,942 دانشجو
4.8 (203)
رایگان

درباره استاد

هادی نظری مهرو
هادی نظری مهرو
2 دوره
916 دانشجو

جناب آقای هادی نظری مهرو، دکترای فیزیک پزشکی و فوتونیک و دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف هستند. ایشان بیشتر از 15 سال تجربه عملی کار با لیزر پزشکی در ارتباط مستقیم با پزشکان سراسر ایران را داشته‌اند. همچنین در طراحی و ساخت لیزرهای پزشکی و به عنوان مشاور در زمینه لیزر برای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف فعالیت دارند. علاوه بر تالیف دو کتاب فیزیک مدرن و درسنامه الکترونیک دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف، دوره‌های تخصصی لیزر در آزمایشگاه فیزیک پزشکی و لیزر را زیر نظر استاد محترم جناب آقای دکتر احمد امجدی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف گذرانده‌اند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟

بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

صدور گواهی‌نامه از سوی دانشگاه شریف چقدر زمان می‌برد؟

صدور گواهی‌نامه‌ی رسمی از سوی دانشگاه شریف با توجه به پروسه‌های اداری، دورکاری پرسنل دانشگاه و زمانبر بودن فرآیند امضا توسط اساتید دانشگاه حداقل 4 ماه زمان خواهد برد. مکتب‌خونه به محض صدور گواهی‌نامه از سوی دانشگاه، آن را برای شما ارسال خواهد کرد. در صورت نیاز فوری، می‌توانید گواهی موقت پایان دوره را با ارسال درخواست به ایمیل info@maktabkhooneh.org دریافت نمایید.