×
ribbon

آموزش مقدمه‌ای بر کارآفرینی استارتاپی و سرمایه‌گذاری جسورانه

جذب سرمایه‌گذار فرآیندی فوق‌العاده دشوار و زمان بر است. این امر به ویژه برای مشاغل نوپا می‌تواند سخت‌تر باشد، زیرا آن‌ها فاقد سابقه تجارت هستند. اما در اینجا چند توصیه برای کمک وجود دارد. اگر ... ادامه

ارائه دهنده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
3.5 (20 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  40 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  7 ساعت ویدئو - 33 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  6 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

پیش‌نیاز‌ها

پیش نیاز علمی خاصی برای این دوره وجود ندارد.

سرفصل‌های دوره آموزش مقدمه‌ای بر کارآفرینی استارتاپی و سرمایه‌گذاری جسورانه

فصل اول - مقدمه

در این فصل سه ویژگی مقیاس‌پذیری، ایده‌محوری و استفاده از دانش نوین به عنوان ویژگی‌های اصلی یک استارتاپ شرح داده می‌شوند. پس از آن چالش‌های اساسی که موسسین استارتاپ با آن مواجه‌اند از جمله کمبود سرمایه، قوانین دست و پاگیر و ... بیان می‌شوند و چگونگی برخورد با این چالش‌ها مطرح می‌شود.

  مقدمه
"06:56  
  استارتاپ چیست-1
"12:02  
  استارتاپ چیست-2
"02:39  
  مقیاس‌پذیری-1
"13:40  
  مقیاس‌پذیری-2
"10:38  
  پروژه میانی 1 (الزامی)
 5.6%    
"180:00  
  تابع هزینه‌ای استارتاپ‌ها
"17:21  
  کوئیز 1
 3.3%    
"01:00  
  پروژه میانی 2 (الزامی)
 4.4%    
"180:00  
  ایده‌محوری
"09:23  
  پروژه میانی 3 (الزامی)
 10%    
"180:00  
  استفاده از دانش نوین
"11:56  
  کوئیز 2
 23.3%    
"07:00  
  ویژگی‌های استارتاپ موفق
"04:13  
  تعریف استارتاپ موفق
"11:44  
  چرا موسسین باید شکست ناپذیر باشند - قوانین دست و پاگیر
"12:53  
  چرا موسسین باید شکست ناپذیر باشند - کمبود سرمایه
"08:35  
  چرا موسسین باید شکست ناپذیر باشند - رقبا
"10:12  
  پروژه میانی 4 (الزامی)
 13.3%    
"180:00  
  فرهنگ درون استارتاپ - 1
"10:26  
  فرهنگ درون استارتاپ - 2
"13:47  
  ورود به بازار با تست کوچک
"07:49  
  معایب بزرگ شروع کردن
"04:44  
  تناسب محصول با بازار هدف - 1
"11:06  
  تناسب محصول با بازار هدف - 2
"11:52  
  اهمیت بازخورد گرفتن از بازار و چرخش
"10:39  
  تمرکز
"09:02  
  مزیت بازیگر اول بودن
"08:21  
  کوئیز 3
 40%    
"12:00  
  فایل دوره مقدمه ای بر کارآفرینی
"00:05  
فصل دوم - تیم‌سازی

در این فصل به معیارهای انتخاب هم‌بنیان‌گذاران مناسب، ساخت فرهنگ درون استارتاپ، ایجاد انگیزش در تیم و نحوه‌ی ایجاد چسبندگی کارکنان به استارتاپ پرداخته می‌شود.

  دلایل شکست استارتاپ‌های ایرانی
"06:00  
  تیم‌سازی
"09:57  
  ویژگی‌های مدیر عامل حرفه‌ای
"12:13  
  ویژگی‌های مدیر فنی
"08:10  
  مدیر بازاریابی
"08:14  
  اهمیت تیم خوب
"03:13  
  انگیزش و درگیر کردن منافع فرد به سازمان
"06:48  
  کوئیز 4
 100%    
"04:00  
فصل سوم - تحقیقات بازار

در این فصل اهمیت تحقیقات بازار و انواع روش‌های آن بیان می‌شود. همچنین در ادامه با توجه اهمیت داشتن اندازه بازار بزرگ برای سرمایه‌گذاران، نحوه محاسبه اندازه بازار و سهم از بازار شرح داده می‌شوند.

  تحقیقات بازار
"13:00  
  انواع داده‌ها در تحقیقات بازار و روش‌های تحقیقات بازار
"07:42  
  طراحی پرسش‌نامه
"09:37  
  پیش‌بینی از بالا به پایین
"11:33  
  پیش‌بینی از پایین به بالا
"06:06  
  کوئیز 5
 47.4%    
"03:00  
  پروژه میانی 5 (الزامی)
 52.6%    
"240:00  
فصل چهارم - رشد و درآمد

استارتاپ‌ها معمولا در مسیر خود با دوراهی رشد و درآمد روبرو می‌شوند، در این فصل استراتژی‌هایی که یک استارتاپ می‌تواند در چنین شرایطی دنبال کند شرح داده می‌شوند.

  مدل‌های درآمدی
"15:47  
  استراتژی‌های قیمت‌گذاری
"04:06  
  شاخص‌های کلیدی عملکرد استارتاپ
"14:57  
  رشد یا درآمد
"05:12  
  هک رشد
"05:31  
  کوئیز 6
 33.3%    
"03:00  
  پروژه میانی 6 (الزامی)
 66.7%    
"360:00  
فصل پنجم - جذب سرمایه

استارتاپ بدون داشتن سرمایه کافی شانس کمی برای رشد و موفقیت دارد. در این فصل سرمایه‌گذاران حاضر در اکوسیستم استارتاپی معرفی می‌شوند. نحوه‌ی ارائه موثر به سرمایه‌گذار و مذاکره با سرمایه‌گذار برای بیشینه‌سازی منافع بیان می‌شود و همچنین دانش‌هایی که برای جذب سرمایه لازم است موسسین داشته باشند بیان می‌شود.

  جذب سرمایه
"11:56  
  روش‌های تامین مالی استارتاپ و انواع سرمایه‌گذار
"08:09  
  مدیریت سرمایه جذب شده
"08:05  
  مذاکره با سرمایه‌گذار
"06:07  
  سرمایه‌گذاران جسورانه در ایران
"04:46  
  ویژگی‌های ارائه خوب
"08:46  
  مراحل بعدی جذب سرمایه
"08:10  
  ویژگی‌های پیش‌بینی مالی خوب
"02:42  
  ارزش‌گذاری استارتاپ
"04:56  
  کوئیز 7
 100%    
"04:00  
پروژه نهایی

این فصل مربوط به پروژه نهایی دوره می‌باشد.

  پروژه نهایی (الزامی)
 100%    
"600:00  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

جذب سرمایه‌گذار فرآیندی فوق‌العاده دشوار و زمان بر است. این امر به ویژه برای مشاغل نوپا می‌تواند سخت‌تر باشد، زیرا آن‌ها فاقد سابقه تجارت هستند. اما در اینجا چند توصیه برای کمک وجود دارد. اگر شما یک ایده کسب‌وکار درخشان دارید و اکنون برای اجرای آن به پول نیاز دارید.

اینجا جایی است که سرمایه‌گذاران تجاری  می‌توانند به کمک شما بیایند. سرمایه‌گذاران منبع ارزشمندی برای کارآفرینان هستند که حمایت مالی را برای پروژه‌های خود ارائه می‌دهند. با این حال، متقاعد کردن آن‌ها برای همراهی با یک پروژه می‌تواند یک چالش سخت باشد. در اینجا، چند نکته مفید درباره نحوه جذب سرمایه‌گذار را خواهید یافت.

1. ابتدا کسب و کار خود را اصلاح کنید.

قبل از جذب سرمایه‌گذار، مطمئن شوید که شرکت یا پروژه شما در بهترین شکل ممکن است. یکی از راه‌های انجام این کار، شرکت در شتاب دهنده استارتاپ است. یک شتاب دهنده معتبر مزایای زیادی به همراه دارد: می‌توانید شبکه خود را گسترش دهید و مشکلاتی را که در حین کار روی ایده خود تجربه کرده‌اید برطرف کنید. برخی از شتاب دهنده‌ها شهرت بسیار خوبی دارند، به این معنی که شرکت در این برنامه‌های خاص می‌تواند سرمایه‌گذاران آینده را تحت تاثیر قرار دهد و آن‌ها را به سمت کار شما جذب کند.

2.  یک برند قوی آنلاین بسازید.

مطمئن باشید که سرمایه‌گذاران قبل از سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار شما، تحقیقات لازم را درباره شما انجام می‌دهند، بنابراین باید مطمئن شوید که آنچه در اینترنت پیدا می‌کنند مثبت است. اگر بتوانید قبل از شروع کار، حامیان زیادی برای خود ایجاد کنید، باعث می‌شود سرمایه‌گذاران دید مثبتی به شما پیدا کنند. همچنین سایت و شبکه‌های اجتماعی شما باید به‌روزرسانی و حرفه‌ای باشند تا از برداشت اولیه مثبت اطمینان حاصل شود.

3. از دیدگاه سرمایه‌گذار به مسائل نگاه کنید.

پیش بینی کنید که آن‌ها در مورد پروژه یا شرکت شما چه فکری خواهند کرد و مطمئن شوید که سؤالات احتمالی و نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کنید. اگر سرمایه‌گذاران با بخشی از کار شما مخالف بودند، به صحبت‌های آن‌ها توجه کنید و در تفکر خود تجدید نظر کنید.

4. شواهد را نشان دهید.

وقتی صحبت از مبلغ هنگفتی به میان می‌آید سرمایه‌گذاران معمولا ریسک نمی‌کنند. در عوض آن‌ها معمولا اطلاعات و شواهد زیادی از شما می‌خواهند تا متقاعد شوند که روی پروژه شما سرمایه‌گذاری کنند. متاسفانه دستیابی به این امر در مراحل اولیه دشوار است زیرا شما هنوز سرمایه‌گذاری برای کار خود پیدا نکرده‌اید و به قدر کافی شناخته شده نیستید. با این حال، این کار غیر ممکن نیست.

5. برای کسب و کار خود ارزش قائل شوید.

اگر ارزش زیادی برای کسب و کار خود قائل نباشید، سرمایه‌گذاران معتبر به سرعت از بین می‌روند، به خصوص که هیچ تضمینی وجود ندارد که همه چیز آنطور که شما امیدوارید به نتیجه برسد. بنابراین برای کاری که انجام می‌دهید ارزش و احترام قائل باشید تا نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب کنید.

6. مطمئن شوید که برنامه‌های شما سرمایه‌گذاران را قادر به کسب درآمد می‌کند.

این انگیزه اصلی هر سرمایه‌گذاری خواهد بود. آن‌ها به احتمال زیاد می‌خواهند بازدهی قابل قبولی را در سرمایه‌گذاری خود طی چند سال ببینند. شما باید نشان دهید که چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد.

7.  یک طرح تجاری معتبر داشته باشید.

اگر می‌خواهید توسط یک سرمایه‌گذار معتبر جدی گرفته شوید، این نکته بسیار مهم است. سرمایه‌گذاران افراد پرمشغله‌ای هستند، بنابراین ابتدا به نکات کلیدی، خلاصه و اعداد سرفصل نگاه می‌کنند. اگر این مورد قانع کننده‌ای برای سرمایه‌گذاری در پروژه شما نیست، سعی کنید حتما آن را اصلاح کنید.

8.زمان کافی را صرف پیش بینی‌های مالی خود کنید.

بدیهی است که این موارد در طرح تجاری شما مشخص خواهد شد. در غیر این صورت باید حساب سود و زیان و ترازنامه را به صورت حرفه‌ای محاسبه کنید. سعی کنید حداقل برای سال اول یک پیش بینی ماه به ماه انجام دهید.

9.  به اندازه نیاز پول بخواهید.

سرمایه‌گذاران می‌خواهند بدانند که شما بعد از چند ماه پول بیشتری از آن‌ها نمی‌خواهید، بنابراین شما باید بتوانید با بررسی دقیق نیازهای سرمایه‌گذاری خود، نشان دهید که وضعیت مالی و شرایط خود را به درستی ارزیابی کرده‌اید.

10.تحقیق کنید و حرفه‌ای عمل کنید.

قبل از اینکه سرمایه‌گذاران را ملاقات کنید، در مورد آن‌ها اطلاعات کسب کنید. روی این تمرکز کنید که چرا آن‌ها می‌خواهند در تجارت شما سرمایه‌گذاری کنند. همچنین مودب، آگاه و معتبر باشید. سرمایه‌گذاران به اندازه کسب‌وکارها روی مالکان نیز سرمایه‌گذاری می‌کنند، بنابراین باید به توانایی‌های شما اطمینان داشته باشند و احساس کنند که می‌توانند در آینده با شما کنار بیایند.

این نکته به خصوص برای جذب سرمایه‌گذار خارجی بسیار مهم است زیرا آن‌ها شناخت زیادی از شما و نحوه کارتان ندارند بنابراین در نگاه اول شما باید در نظر آن‌ها قابل اعتماد باشید.

11. نقاط ضعف خود را بشناسید.

همه انسان‌ها نقاط ضعف دارند، بنابراین صادق باشید و یک راه‌حل مناسب ارائه دهید تا مطمئن شوید که نقاط ضعف شما آسیب جدی یا مانعی برای کسب و کارتان ایجاد نمی‌کند.

12.  وقتی نوبت به سرمایه‌گذاران می‌رسد، خارج از چارچوب فکر کنید.

وقتی به سرمایه‌گذاران تجاری فکر می‌کنید، لزوماً نباید افراد ثروتمند را تصور کنید. این روزها، اشکال مختلفی برای جایگزین بودجه در دسترس است. برای مثال، شاید نیاز پروژه شما با سرمایه‌گذاری گروهی رفع شود. همچنین پلتفرم‌های آنلاینی وجود دارد که با هدف  تطبیق افراد علاقه‌مند برای سرمایه‌گذاری طراحی شده‌اند این افراد در صورت رضایت از پروژه شما می‌توانند روی کارتان سرمایه‌گذاری کنند. 

13.  بر اصالت خود تأکید کنید.

سرمایه‌گذاران احتمالاً پیشنهادهای زیادی را دیده‌اند، به این معنی که احتمالاً از پیشنهادات قدیمی خسته شده‌اند. شما باید به آنچه که پروژه‌تان را منحصر به فرد می‌کند، متمایل شوید و بر اصالت کار خودتان تأکید کنید. بنابراین باید توضیح دهید که چه چیزی ایده شما را از دیگران متمایز می‌کند؟ چه کاری انجام می‌دهید که هیچ کسب و کار دیگری در بخش شما انجام نمی‌دهد؟ سرمایه‌گذاران تجاری باید احساس کنند که بخشی از پروژه شما هستند.

جمع بندی :

هنگامی که این توصیه‌ها را پذیرفتید و آن‌ها را عملی کردید، برای جذب سرمایه‌گذار بسیار آماده خواهید بود. با این حال، اگر فوراً موفق نشدید، ناامید نشوید و با گذشت زمان، پشتکار و کار سخت، مطمئناً سرمایه‌گذار عالی برای پروژه خود پیدا خواهید کرد. از این که تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاس‌گزاریم. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت مکتبخونه مراجعه فرمایید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمدرضا فرحی

محمدرضا فرحی، در سال 1383 برای تحصیل در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه صنعتی شریف شد. وی پس از آن تحصیلات خود را در رشته اقتصاد در مدرسه اقتصاد تولوز فرانسه و در رشته فایننس در دانشکده تحصیلات تکمیلی اقتصاد بارسلونا ادامه داد.

سه سال پیش پس از بازگشت به ایران، ایشان به عنوان مشاور معاون وزیر راه و مشاور رییس هیأت مدیره بیمه البرز فعالیتِ کاری خود را آغاز کرد و در ادامه به عنوان مدیر مالی، به شرکت سرمایه‌گذاریِ رهنما پیوست. وی تجربه گرانقدر ارزش‌گذاری و تعیین برنامه سرمایه‌گذاری، طراحی برنامه اعطای سهام به پرسنل، کمک به اداره بهینه هیأت مدیره و تعیین شاخص‌های کلیدی رشد، طراحی مدل درآمدی و غیره را در ده‌ها استارتاپ دارد.

آقای فرحی در سال 1395 استارتاپ بیمه بازار را پایه‌گذاری کرد، و اکنون رییس هیأت مدیره در این شرکت است. ایشان همچنین به صورت ماهانه‌ با همراهی سازمان بورس و انجمن سرمایه‌گذاران خطرپذیر ایران، کارگاه‌های مختلفی مانند ارزش‌گذاری، مذاکره سرمایه گذار - استارتاپ، Stock Option و غیره برای مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاری عمومی و خصوصی برگزار می‌کند.

کانال تلگرامی مدرس

صفحه لینکدین مدرس

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران  ( نظر)

صفحه 1 از
مهدی شریفان 1402-03-09
دوره بسیار خوبی است. مدرس محترم بیان خوبی داشته و علاوه بر تسلط نظری بر مباحث، با ذکر تجریبات خود بر غنای مطالب افزوده اند متاسفانه، تنها اشکال این دوره، خدمات منتورینگ و تاخیر در رسیدگی به موقع، به پروژه های ارسالی است. امیدوارم در آینده ای نزدیک این مشکل نیز مرتفع شود
محمد مجيد اوريادى زنجانی 1401-11-19
با سلام و احترام. ضمن سپاس از استاد گرامی و دست اندرکاران مکتب خونه، محتوا و تدریس بسیار عالی و کاربردی است. این دوره را به علاقمندان توصیه می کنم.
محمد عباسی 1401-07-02
بعد از 10 سال تدریس و همچنین گذراندن دوره های بسیار می توانم در یک کلام بگویم طراحی و اجرای دوره عالی و بسیار کاربردی است. به کار بردن واژه ها و اصطلاحات انگلیسی هم مزیت های ویژه این دوره است تا بدون جستجوی زیاد و البته قبل از مرعوب شدن در محیطهای استارتاپی با صرف زمان کم با این فضا آشنا شویم. دقت شود که این دوره مقدماتی است و انتظارات ما باید مطابق سطح دوره در نظر گرفته شود.
سعید هدیه لو 1400-10-13
این دوره به صورت نسبتا جامعی تمامی سرفصل های مطرح در یک کارآفرینی استارتاپی را آموزش داده و شما با گذراندن دوره های دیگر استاد فرحی جزو متخصصین اکوسیستم استارتاپی می شوین. با تشکر از استاد گرانقدر محمدرضا فرحی و پلتفرم گرانبها مکتبخونه
داود نصیری ده سرخی 1400-03-04
دوره جالبیه بنظرم دید خیلی خوبی بهمون میده
عمار حسینی 1399-08-04
بسیار مطالب جذاب و خوبی بود اما انتقادی که هست بیشتر مثال هاشون در حوزه ی کامپیوتر و آی تی بود و ای کاش مثال هایی خارج از این حوزه میزدن .
امیرحسین اصغری 1399-05-04
دوره ای بسیار جذاب و آموزنده ای سات ولی باید اعتراف کنم که قیمت های دوره ها خیلی بالا هستن و من شخصا از تخفیف این دوره استفاده کردم و این دوره رو خریدم . ممنون میشم از عوامل مکتبخونه که این تخفیفات رو ادامه بدن خیلی دوره باحالیه و همینطور آموزه
پویا پارسا 1399-08-19
یکی از با سواد ترین آدم های حوزه استارتاپی ایران که تا حالا دیدم که در حین تدریس یک بحث با مثال های کاربردی فراوان بحث رو به خوبی جا می اندازه البته جا برای طرح تمرین های دقیق تر و بهتر به نظرم وجود داره
مهراسا امیری 1399-08-23
سلام مطالب که اموزش داده شدن خیلی عمق نداشتن ولی با توجه به مقدماتی بودن دوره کیفیت نسبتا قابل قبول بود .
حسین قربانی رنانی 1399-07-05
خیلی خوشم نیومد چرا که مدرس اصلا فنون درس دادن را بلد نیست خیلی خشک و بی روح درس میده و اصلا تحرکی انگار نداره و این برای مخاطب خسته کننده هست
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم. موارد مطرح شده جهت بررسی بیشتر به بخش مربوطه ارسال شد. در صورت نیاز به پیگیری بیشتر با شما در ارتباط خواهیم بود.
طاهر آسیابی حقی 1400-12-26
نظرم را در فصل اول در تالار گفتگو مطرح کردم. این دوره برای افرادی که تازه فارغ التحصیل شده اند یا دانشجو باشند خوب است دوباره به چالش ریاضی کشیده شوند. در بازار کار فکر نکنم
هادی اولاد دمشقیه 1399-08-20
سلام. من متاسفانه نتونستم با این دوره ارتباط برقرار کنم. اکثر مطالب یا تجربه شخصی مدرس است و یا مطالبی است که با خواندن یک کتاب ساده در مورد استارتاپ میشد به این مطالب دست یافت. انتظار بیشتری میرفت که متاسفانه رضایت من از این دوره جلب نشد.
مکتب‌خونه
هادی عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم موارد مطرح شده جهت بررسی به بخش مربوطه ارسال شد. لطفا جهت توضیحات بیشتر به ایمیل پشتیبانی پیام دهید. info@maktabkhooneh.org

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟
بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  40 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  7 ساعت ویدئو - 33 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  6 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام