دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 25 دانشجو
علی نمازی کلش
26 روز پیش
این دوره بسیا پرمحتوا و عالیه توصیه میکنم ببینید
حسین کتابی
1 ماه پیش
بسیار دوره عالی بود واقعا راضی بودم
الهه نوشاد
1 سال پیش
سلام.من الهه نوشادهستم.ممنون از زحماتتون . چطور میتونم به کدهایی که در طول برنامه دارید اجرا میکنید دسترسی داشته باشم؟
احمد اسدی امجد
1 سال پیش
بسیار عالی. استاد مطالب را کاملا شفاف و روان و مسلط بیان می کنند. با تشکر از استاد و تیم مکتبخونه
محمدرضا رضايي قهرمان
1 سال پیش
سلام دوستان، دوره خوبي است و نكات تكميلي زيادي براي يادگيري تنسورفلو داره؛ البته به شرطي كه قبلا با مباحث تنسورفلو آشنا بوده باشيد و خود استاد گرامي هم به اين نكته اذعان نموده اند. آرزوي موفقيت براي همتون
علیرضا پرچمی
2 سال پیش
دوره تکمیلی خوبیه. برای من که مفید بود. فقط تو دوره قول چند تا مصاحبه هم داده میشه که این مصاحبه ها وجود ندارن و متوجه نشدم اصلا وجود استاد دوم برای چه منظوری ثبت شده در این درس؟











