دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 5 دانشجو
مجید جودکی
1 ماه پیش
عالی بود ولی افسوس که جلسات نیمه دوم دوره وجود ندارند.
دانشجوی دوره
2 سال پیش
عالی بود
دانشجوی دوره
6 سال پیش
سلام.عالی،ضمن تشکراززحمات همه کسانی که درمجموعه مکتب خونه دستی دارند.ایشان باعث افتخاراست.درپناه حق سلامت وموفق باشید.عذرخواهی میکنم،لطفادرضبط جلسات دقت بیشتری شود.ممنون ازهمگی.
سید محمود شجاعی کیاسری
6 سال پیش
سلام دوره بسیار مفید و مناسبی بود. امیدوارم زودتر جلسات بعدی هم برکزار و ارائه شود. با تشکر










