دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 70 دانشجو
سارا قنبریان
1 ماه پیش
خیلی خوب تدریس میکنن ایشون👌
آرش مقصودی
5 ماه پیش
انقد ایشون با سواد و محترم هستن آدم از دیدن تدریسشون کیف میکنه واقعا دستخوش 👏🏻🔥
یاسین گراوند کريمي
1 سال پیش
به عنوان دانشجویی غیر مستقیم ایشون...یکی از 1000 استاد برتر سیستم دجیتال هستن
محمد صادق ابوسعیدی
1 سال پیش
در سه کلمه : عمیق ، مفهومی و فراگیر با اختلاف بهترین استاد مدار منطقی!
نگار خلیلی
2 سال پیش
خوب و اموزنده است.
فاطمه خسروی
3 سال پیش
استاد بیان شیوا و قابل فهمی دارند، طرح درس هم که کامل هست و مثال ها هم به اندازه هستند. من نتونستم توی کلاس درس دانشگاه چیزی متوجه بشم و این دوره برای من مفید بود.










