دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 61 دانشجو
بهروز صفایی زاده
23 روز پیش
بسیار عالی توضیح می دهند. ولی نیاز هست قبلش دوره تئوری و عملی یادگیری ماشین بررسی کرده باشید
فرهاد نظری
4 ماه پیش
ممنون. واقعا دوره خاص و مفیدی بود. فقط یک توصیه به دوستان دانشجو کنم: این دوره به هیچ عنوان برای شروع دیتاساینس یا یادگیری ماشین مناسب نیست. ولی اگه دیتاساینتیست هستید حتی جونیور هم هستید این دوره رو پیشنهاد میکنم ببینید
محمدحسان شریعتی
9 ماه پیش
دوره بسیارجذاب و مفیدیه مخصوصا به لحاظ سطح مطالبی که گقته میشه ولی خب تمرین ها خیلی دیر به دیر چک میشن مثل اکثر دوره های دیگه مکتب خونه
سیدمحمد رضوی زادگان
1 سال پیش
دوره خیلی خوب و باحالیه و مفاهیم مهمی اشاره میشه زیاد تمرکز روی این نیست که همه چیز یاد داده بشه چون اون موقع هم دوره طولانی میشد هم یکم غیر منطقی میشه ولی اینکه موارد مختلف و مهمی ارائه میشه باعث میشه کسایی که به هر موضوع علاقه دارن بتونن با اون آشنا بشن و دیگه خودشون بیشتر در اون مورد تحقیق کنن و یادبگیرن اوایل یکم چون مفاهیم کلی زیاده شاید خسته کننده باشه ولی یکم صبوری کنیم به مرور بهتر میشه با تشکر از اساتید این دوره❤️
دانشجوی دوره
2 سال پیش
محتوا دوره بسیار کاربردی و عالی هستش
ساسان عباسی
2 سال پیش
اگر تجربه کار با داده یا انجام پروژه های داده محور داشته باشید، به خوبی متوجه میشید که مطالبی که این تیم ارائه میدن، تجربه بیش از ۱۰ سال مدیریت، انجام و حل چالش پروژه های گوناگون هست که به خوبی به اشتراک گذاشتن. بسیار دقیق، کاربردی و دسته بندی شده. به نظر من کمتر تیمی پیدا میشه که این اطلاعات رو به اشتراک بذاره، دمتون گرم واقعا














