آموزش اصول انیمیشن‌سازی دوبعدی (دوبله تخصصی)

با دنبال کردن اصول اولیه انیمیشن‌سازی، می‌توانید کاراکترهایی بسازید که به طور طبیعی با محیط پیرامون خود تعامل برقرار می‌کنند، احساسات طبیعی از خود نشان می‌دهند و نحوه حرف زدن و راه رفتنشان قانع کننده ...

به‌روزرسانی: ۱۴۰۳/۱۰/۳۰

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

اصول طراحی در انیمیشن

مهارت‌های خلاصه‌گویی، استوری بورد و طرح‌ریزی

مهارت‌های فیزیک انیمیشنی، اغراق، حرکت اضافه و سکون

مهارت‌های کشش، همپوشانی و دنباله‌ها، راه رفتن و دویدن

مهارت‌های دیالوگ تصاویر، بند انگشتی، بازیگری و انیمیشن‌سازی

محتوای دوره

11 فصل 35 جلسه 3 ساعت ویدیو
مقدمه
طراحی
خلاصه‌گویی، استوری بورد و طرح‌ریزی
اشکالات فنی
فیزیک انیمیشنی
پیش بینی، حرکت اضافه و سکون
کشش، همپوشانی و دنباله‌ها
راه رفتن و دویدن
دیالوگ
تصاویر بند انگشتی، بازیگری و انیمیشن‌سازی
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

آموزش‌ها از مقدماتی شروع می‌شوند.

آشنایی با نرم‌افزارهای انیمیشن دوبعدی رایج مثل Flash یا Adobe Animate به یادگیری بهتر شما کمک میکند.

درباره دوره

با دنبال کردن اصول اولیه انیمیشن‌سازی، می‌توانید کاراکترهایی بسازید که به طور طبیعی با محیط پیرامون خود تعامل برقرار می‌کنند، احساسات طبیعی از خود نشان می‌دهند و نحوه حرف زدن و راه رفتنشان قانع کننده است.

در این دوره به شما یاد می‌دهیم چگونه یک کاراکتر و صحنه خوب بکشید و قبل از شروع به کار، برای انیمیشن خود یک استوری بورد بسازید. در این آموزش اصولی مانند پیش‌بینی و فشردگی و کشیدگی را بررسی خواهیم کرد که به کاراکترها یک حس وزن و انعطاف‌پذیری می‌دهند.

همچنین به شما نشان می‌دهیم که چگونه چرخه‌های راه رفتن و دیالوگ را انیمیشن‌سازی کنید. در نهایت به شما آموزش می‌دهیم چگونه تصاویر بند انگشتی صحنه را از ابتدا تا انتها تهیه کنید تا قبل از اینکه مصمم به رندر کردن شوید، بتوانید حرکت را از قبل برنامه‌ریزی کنید.

این آموزش‌ها در محیط نرم‌افزار Flash (فلش)یا همان Adobe Animate ساخته شده‌اند، اما در تمام برنامه‌های انیمیشن‌سازی دوبعدی قابل اجرا هستند.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Dermot O' Connor
Dermot O' Connor
9 دوره
4 دانشجو

Dermot O'Connor سابقه ساخت انیمیشن دستی و دیجیتال را در Don Bluth دیزنی و Warner Bros دارد. اوکانر در سال ۱۹۸۸ وارد صنعت انیمیشن شد و به مدت یک سال برای استودیو Don Bluth در ایرلند کار می‌کرد، در طول این مدت او انیمیشن دستی سنتی را فرا گرفت، در اواسط دهه ۹۰ او چند دوره آموزشی تعاملی را برای استودیوهای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive کارگردانی کرد و روی پروژه‌هایی نظیر ۱۰۱ سگ خال‌دار و تیمون و پومبا کارکرد. او در سال ۲۰۰۰ با نرم‌افزار Flash آشنا شد و شروع به انیمیشن‌سازی برای Warner Bros و دیزنی در لس‌آنجلس و FatKat animation در کانادا کرد در حال حاضر او اکنون مشغول کامل‌کردن فیلم کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای خود است که کاملاً با Flash انیمیت شده است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Dermot O' Connor

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.