آموزش انگلیسی کاربردی در مورد فرودگاه

poster
پیش‌نمایش دوره

تصور کنید که قرار است از کشوری خارجی که زبان مردمش را نمی‌دانید به ایران برگردید و باید در میان شلوغی و هیاهوی مسافران تک تک مراحل پرواز را طی کنید (از گرفتن کارت پرواز، ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه

برگزارکننده:

مکتب‌خونه
سطح: مقدماتی
 پلاس

سرفصل‌های دوره آموزش انگلیسی کاربردی در مورد فرودگاه

آموزش انگلیسی کاربردی: فرودگاه
  پیش نمایش
مشاهده
"04:20  
  در فرودگاه- 1
"07:18  
  در فرودگاه- 2
"11:02  
  در فرودگاه- 3
"09:55  
  در فرودگاه- 4
"12:10  
  در فرودگاه- 5
"14:11  
  مکالمه- موقعیت واقعی 1
"02:31  
  مکالمه- موقعیت واقعی 2
"03:20  
  مکالمه- موقعیت واقعی 3
"02:49  
  در هواپیما- 1
"07:50  
  در هواپیما- 2
"10:33  
  مکالمه- موقعیت واقعی 4
"06:48  

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

تصور کنید که قرار است از کشوری خارجی که زبان مردمش را نمی‌دانید به ایران برگردید و باید در میان شلوغی و هیاهوی مسافران تک تک مراحل پرواز را طی کنید (از گرفتن کارت پرواز، چک کردن پاسپورت و عبور از بخش امنیتی گرفته تا پیدا کردن گیت‌های پرواز) تا نهایتا بتوانید سوار هواپیما شوید. حضور در فرودگاه‌ها، حتی در کشور خودتان نیز می‌تواند استرس‌زا باشد. فارغ از مبداء یا مقصد سفر، زبان انگلیسی در تمام فرودگاه‌های دنیا استفاده می‌شود. اگر در حال یادگیری زبان باشید، رفتن به خارج از کشور و نیاز به مکالمه انگلیسی در فرودگاه می‌تواند استرس سفر را دو چندان کند. حتی اگر از سطح مناسبی از زبان انگلیسی برخوردار باشید، درک و فهم اصطلاحات و لغات مربوط به مکالمات انگلیسی در فرودگاه می‌تواند بسیار دشوار باشد.
در این دوره‌ی آموزش انگلیسی کاربردی که با محوریت فرودگاه ارائه می‌گردد، اصطلاحات و کلمات متداول در فرودگاه را یاد خواهید گرفت و با تماشای شبیه‌سازی مکالمه در موقعیت‌های واقعی، با اعتماد به نفس و مهارت بیشتری به مکالمه درباره‌ی مسائل مرتبط با مباحث فرودگاهی خواهید پرداخت.
  
در این مجموعه سعی کرده‌ایم تمام مراحلی که مسافر در فرودگاه طی می‌کند را پوشش دهیم و واژگان و عبارات مرتبط با مکالمه انگلیسی در فرودگاه را آموزش دهیم. 
در انتهای دوره‌ی آموزش انگلیسی در مورد فرودگاه، ویدیویی با محوریت تلفظ ارائه شده‌است، که شما را با نحوه‌ی تلفظ صحیح عبارات رایج مرتبط با موضوع فرودگاه آشنا می‌کند. با تماشای چندباره‌ی آن و تمرین و تکرار می‌توانید مانند یک native speaker  در مورد مسائلی که در فرودگاه به آن برمی‌خورید و موضوعات مربوط به آن به راحتی صحبت کنید، توانایی خود در برقراری ارتباط با کارکنان بخش‌های مختلف فرودگاه بهبود ببخشید و در صورت بروز حوادث غیرمعمول و غیر‌منتظره با اعتماد به نفس بیشتری برخورد کنید. 

مباحث دوره‌ی آموزش انگلیسی کاربردی در مورد فرودگاه شامل موارد زیر است:


• بیان کردن مقصد و خرید بلیط

• تحویل بار 

• بخش امنیت فرودگاه

• فرود هواپیما

• موضوعات مربوط به محیط درون هواپیما (بیان نیازها و ... )


ویژگی‌های دوره‌ی آموزش انگلیسی کاربردی در مورد فرودگاه :


در این دوره از ویدیوهای آموزشی زبان انگلیسی کاربردی، به گردآوری اصطلاحات و عبارات مربوط به فرودگاه پرداخته‌ایم، مثل تعاملات و اتفاقاتی که ممکن است در مراحل مختلف سوار شدن به هواپیما با آن‌ها برخورد کنید و مجموعه‌ی کاملی تدارک دیده‌ایم تا شما به مکالمه انگلیسی فرودگاه تسلط پیدا کنید.
چینش ویدیوها به گونه‌ای است که شما در ویدیوهای ابتدایی عبارات و لغات جدید را با تکرار و تمرین می‌آموزید و سپس در بخش بعدی، در یک مکالمه‌ی شبیه‌سازی شده، با کاربرد و نحوه‌ی ادای عبارات در شرایط واقعی آشنا خواهید شد.


دوره‌ی آموزش انگلیسی کاربردی در مورد فرودگاه مناسب چه کسانی است؟


• این دوره به گونه‌ای تنظیم شده که زبان‌آموزان در سطح‌های انگلیسی مختلف، از مقدماتی گرفته تا سطح پیشرفته بتوانند از آن بهره ببرند.

• کسانی که به دنبال راه‌‌حلی مقطعی هستند و فرصت یادگیری زبان انگلیسی از پایه را ندارند.

• کسانی که قصد مهاجرت و یا مسافرت به کشور‌های خارجی دارند.

• کسانی که مهارت کافی در اسپیکینگ ندارند.

 

 

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher پرهام خدابخش مقدم

پرهام خدابخش مقدم، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و دارنده مدرک dip TESOL از LTTC  (London Teacher Training College) هستند. ایشان تدریس دوره‌های زبان عمومی، IELTS ،FCE ،CAE را در شركت‌ها و مؤسسات مختلف مانند شکوه، ایران استرالیا، آفرینش و ... در کارنامه کاری خود دارند. از دیگر سوابق ایشان می‌توان به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و بخش زبان انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اشاره كرد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher سمیرا پیام‌وش

سرکار خانم سمیرا پیام‌وش مدرس زبان انگلیسی با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تدریس در سطوح مختلف، برگزارکننده‌ی دوره‌های مکالمه، Free Discussion، FCE، CAE و آیلتس در مؤسسات آموزشی مختلف مانند شکوه و غیره هستند. ایشان بیش از هفت سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی در خارج از کشور را در کارنامه‌ی خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی