آموزش انگلیسی کاربردی در مورد حمل و نقل

poster
پیش‌نمایش دوره

امروزه دانستن زبان انگلیسی یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت به حساب می‌آید. برای کسانی که قصد مسافرت یا مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند داشتن دانش زبان یک نیاز ضروری است. برای بسیاری از افراد، ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه

برگزارکننده:

مکتب‌خونه
3 (3 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس

سرفصل‌های دوره آموزش انگلیسی کاربردی در مورد حمل و نقل

انگلیسی کاربردی در مورد حمل و نقل
  پیش‌نمایش
مشاهده
"01:03  
  حمل و نقل - حرف اضافه
"08:17  
  حمل و نقل - مکالمه 1
مشاهده
"01:23  
  حمل و نقل - مکالمه 2
"01:39  
  حمل و نقل - مکالمه 3
"01:25  
  موقعیت مکانی
"09:09  
  موقعیت مکانی - مکالمه 1
"01:03  
  موقعیت مکانی - مکالمه 2
"01:23  
  موقعیت مکانی - مکالمه 3
"01:05  
  آدرس
"07:39  
  آدرس - مکالمه 1
"00:54  
  آدرس - مکالمه 2
"00:55  
  آدرس - مکالمه 3
"00:44  
  تلفظ
"06:21  

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

درباره دوره

امروزه دانستن زبان انگلیسی یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت به حساب می‌آید. برای کسانی که قصد مسافرت یا مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند داشتن دانش زبان یک نیاز ضروری است. برای بسیاری از افراد، مشغولیت‌های کاری و اجتماعی مانع از شرکت در کلاس‌های حضوری زبان می‌شود. اینجاست که کلاس‌های غیرحضوری نقش مهمی را در برآورده کردن نیازهای زبان‌آموزان بازی می‌کند. در دسترس بودن دوره‌ها همیشه و همه جا، قیمت‌های مناسب و عدم نیاز به حضور مرتب و سر وقت زبان‌آموز در کلاس‌ها مهمترین عواملی است که باعث می‌شوند که کلاس‌های آنلاین هر روز متقاضیان بیشتری پیدا کنند. 

مکتب‌خونه دوره‌های کوتاه آموزش زبان انگلیسی را برای زبان‌آموزان علاقمند فراهم نموده است که شرکت کردن در این دوره‌ها می‌تواند نیازهای ضروری زبان آموزان در سطوح مختلف و موقعیت‌های متفاوت واقعی را برآورده سازد. زبان‌آموزان با یادگیری کلمات و عبارات متناسب با موضوعات متفاوت و همچنین چگونگی به کارگیری صحیح آنها به صورت ساده و کاربردی می‌توانند گام بزرگی در راستای پیشرفت در جهت یادگیری زبان بردارند و برای مسافرت و مهاجرت آماده شوند.

در این کورس‌ها مدرس کلمات و عبارات را با ذکر مثال برای زبان‌آموزان توضیح می‌دهد و از آنها می‌خواهد که با تکرار و تمرین و ساختن مثال با دوره پیش روند. این شیوه تدریس باعث ایجاد ارتباط مناسب بین مدرس و زبان‌آموز می شود و زبان‌آموزان بدون استرس و نگرانی حاصل از حضور در کلاس‌های حضوری قادر خواهند بود در منزل یا محل کارشان به راحتی با تکرار و تمرین نتیجه قابل قبولی حاصل کنند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher پرهام خدابخش مقدم

پرهام خدابخش مقدم، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و دارنده مدرک dip TESOL از LTTC  (London Teacher Training College) هستند. ایشان تدریس دوره‌های زبان عمومی، IELTS ،FCE ،CAE را در شركت‌ها و مؤسسات مختلف مانند شکوه، ایران استرالیا، آفرینش و ... در کارنامه کاری خود دارند. از دیگر سوابق ایشان می‌توان به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و بخش زبان انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اشاره كرد.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher سمیرا پیام‌وش

سرکار خانم سمیرا پیام‌وش مدرس زبان انگلیسی با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تدریس در سطوح مختلف، برگزارکننده‌ی دوره‌های مکالمه، Free Discussion، FCE، CAE و آیلتس در مؤسسات آموزشی مختلف مانند شکوه و غیره هستند. ایشان بیش از هفت سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی در خارج از کشور را در کارنامه‌ی خود دارند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
محمدامين باقرخاني 1400-08-16
دوره ي خيلي خوب و كاربردي اي بود. ممنونم از اساتيد.
وحید احمدی 1399-06-04
ممنون خیلی خوب آموزش میدید.

دوره‌های پیشنهادی

در این کورس کلمات و عبارات ضروری درباره شیوه‌های مختلف حمل و نقل، چگونگی تهیه بلیط، پرس و جو درباره زمان و چگونگی حرکت وسایل نقلیه عمومی، آدرس پرسیدن و آدرس دادن و غیره آموزش داده شده است. زبان‌آموزان با کمک گرفتن از این کورس و مطالعه و تمرین کافی قادر خواهند بود نیازهای خود را در زمینه حمل و نقل برطرف سازند. آنها همراه با مدرسین موقعیت های مختلف را تجربه می کنند و می‌آموزند که چگونه از دانش خود در جهت ایجاد ارتباط با دیگران استفاده نمایند.

ضروری است که زبان‌آموزان گرامی می‌بایست که همراه و همگام با مدرس پیش روند، تکرار کنند و جمله بسازند. در صورت نیاز جملات خود را بنویسند و باز هم تکرار کنند. به این ترتیب در روند آموزش زبان و یادگیری مبحث (transportation)  و کلمات مربوط به آن در حد ضرورت خواهند آموخت وبا خاطری آسوده و بدون نگرانی از بابت ارتباط با دیگران به سفر خواهند رفت.