آموزش انیمیشن‌سازی دوبعدی: مبانی چرخه‌های راه رفتن (دوبله تخصصی)

چهار حالت اصلی در یک چرخه راه رفتن وجود دارد و ترتیب انیمیشن‌سازی آنها بسیار مهم است. در این آموزش انیمیشن‌سازی دوبعدی، مقدمه‌ای از اصول پایه تمام چرخه‌های راه رفتن را بررسی خواهیم کرد. این ...

به‌روزرسانی: ۱۴۰۳/۱۰/۳۰

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

چرخه‌های راه رفتن

یادگیری اصول راه رفتن

یادگیری انیمیشن‌سازی راه رفتن از بغل و روبرو

آمادگی برای ورود به بازار کار و دنیای انیمیشن‌سازی

محتوای دوره

5 فصل 17 جلسه 1:01 ساعت ویدیو
مقدمه
اصول راه رفتن
انیمیشن‌سازی راه رفتن از بغل
انیمیشن‌سازی راه رفتن از روبرو
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

توصیه می‌شود پیش از این دوره، دوره‌های " مبانی انیمیشن‌سازی " و " اصول انیمیشن‌سازی دوبعدی " دیده شوند.

درباره دوره

چهار حالت اصلی در یک چرخه راه رفتن وجود دارد و ترتیب انیمیشن‌سازی آنها بسیار مهم است. در این آموزش انیمیشن‌سازی دوبعدی، مقدمه‌ای از اصول پایه تمام چرخه‌های راه رفتن را بررسی خواهیم کرد. این اصول اولیه برای تمام کارآموزان انیمیشن مفید است، صرف نظر از اینکه از چه نرم‌افزاری استفاده می‌شود.

در ابتدا حالت‌ها را بررسی می‌کنیم (نقاط تماس، پایین، گذر و بالا) و همچنین تصمیم‌هایی که درباره زمان‌بندی، نرخ فریم و تعیین موقعیت (به طور سنتی، چرخه‌های راه رفتن را می‌توان در یک جا یا در کنار هم انیمیشن‌ سازی کرد) باید بگیریم. در فصل‌های بعدی، راه رفتن یک شخصیت را از کنار و همچنین از روبرو انیمیشن‌سازی می‌کنیم.

این دو پروژه به شما فرصتی می‌دهند تا با تکنیک‌های انیمیشن‌سازی مانند ایجاد ژست‌ها و حالات In-Between آشنا شوید و مشکلات قوس‌ها و زمان‌بندی‌ها را رفع کنید.

- همراه با کتابچه الکترونیک 55 صفحه‌ای کاملا فارسی و قابل چاپ شامل آموزش مصور تکنیک‌های آموزشی مبانی چرخه‌های راه رفتن

آموزش‌های این دوره مستقل از نرم‌افزار هستند و به مبانی و اصول پایه‌ای علم انیمیشن می‌پردازند که این مهارت‌ها و فنون با تمام نرم افزارهای انیمیشن‌سازی دوبعدی و سه‌بعدی سازگار است.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Dermot O' Connor
Dermot O' Connor
9 دوره
4 دانشجو

Dermot O'Connor سابقه ساخت انیمیشن دستی و دیجیتال را در Don Bluth دیزنی و Warner Bros دارد. اوکانر در سال ۱۹۸۸ وارد صنعت انیمیشن شد و به مدت یک سال برای استودیو Don Bluth در ایرلند کار می‌کرد، در طول این مدت او انیمیشن دستی سنتی را فرا گرفت، در اواسط دهه ۹۰ او چند دوره آموزشی تعاملی را برای استودیوهای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive کارگردانی کرد و روی پروژه‌هایی نظیر ۱۰۱ سگ خال‌دار و تیمون و پومبا کارکرد. او در سال ۲۰۰۰ با نرم‌افزار Flash آشنا شد و شروع به انیمیشن‌سازی برای Warner Bros و دیزنی در لس‌آنجلس و FatKat animation در کانادا کرد در حال حاضر او اکنون مشغول کامل‌کردن فیلم کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای خود است که کاملاً با Flash انیمیت شده است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Dermot O' Connor

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.