آموزش تعمیر تهویه مطبوع DIY

poster
پیش‌نمایش دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.* به دورهٔ تعمیرِ خودکارِ سیستم تهویه مطبوع خوش آمدید! آیا از عرق ریختن در روزهای سوزانِ تابستان یا پرداختِ قبض‌های تعمیرِ ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
Thomas Arguello

برگزارکننده:

Udemy
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با چرخه تبرید سیستم تهویه مطبوع

 یادگیری عیب یابی اولیه برق سیستم تهویه مطبوع

 شناخت اجزای سیستم تهویه مطبوع

 تشخیص و انجام تعمیرات جزئی سیستم تهویه مطبوع

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند. صرفا برای انجام دوره به صورت عملی نیاز به ابزارهای اولیه و یک مولتی متر قابل اعتماد دارید.

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.*

به دورهٔ تعمیرِ خودکارِ سیستم تهویه مطبوع خوش آمدید!

آیا از عرق ریختن در روزهای سوزانِ تابستان یا پرداختِ قبض‌های تعمیرِ سنگین برای درست کار کردن سیستم تهویهٔ مطبوع‌تان خسته شده‌اید؟ دیگر جستجو نکنید، چون ما این دورهٔ جامع را طراحی کرده‌ایم تا شما را با دانش و مهارت‌های لازم برایِ تعمیرِ سیستمِ خنک‌کننده‌تان با اطمینان، توانمند سازیم.

در این دوره، رمزگشایی از کارکرد سیستم‌های تهویهٔ مطبوع را انجام می‌دهیم، اجزای آنها را آشکار می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چگونه این اجزا با هم کار می‌کنند تا خانهٔ شما را راحت نگه‌دارند. چه یک مبتدیِ کامل باشید و چه یک تعمیرکارِ علاقه‌مندِ خودکار، آموزش‌های گام‌به‌گام و نکات تخصصیی ما شما را در فرایند تعمیر راهنمایی می‌کند و تضمین می‌کند که از اشتباهات رایج و هزینه‌های گزاف اجتناب کنید.

شما نه تنها در هزینه‌ی تماس با متخصصان صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه رضایت حل مشکل به دست خودتان را نیز به دست می‌آورید. به علاوه، دانشِ نگهداری از سیستمِ تهویهٔ مطبوع را به دست می‌آورید که باعث افزایش طولِ عمر و بهینه‌سازی عملکرد آن می‌شود.

تعمیرِ خودکار سیستم تهویهٔ مطبوع به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد تا به خصوص در فصول اوج نیاز به خنک‌کننده، که ممکن است تکنسین‌های حرفه‌ای سر کار باشند، بلافاصله به مشکل رسیدگی کنید.

ماموریتِ ما مجهز کردن شما به ابزارهای لازم برای تشخیص، عیب‌یابی و تعمیر مؤثر مشکلات رایج سیستم تهویهٔ مطبوع است. از مقابله با اجزای فرسوده و مشکلاتِ کمپرسور تا رسیدگی به خرابی فن و نقصِ ترموستات، ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

درباره استاد

Thomas Arguello
Thomas Arguello دارای 29 سال سابقه کار در صنعت HVAC است. او همیشه در حل مسئله مهارت داشته است و به همین دلیل صنعت گرمایش و تهویه مطبوع برای او مناسب بوده است.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.