امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 42 امتیاز
20نظر12 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
19 روز پیش
عالی بود
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
عالی استاد شمشیری .پیشنهاد میکنم همراه این دوره کتاب خوده استاد هم تهیه کنید
محمد مهدی شیخی
4 ماه پیش
دوره ی مفیدی و بود و مطالب به صورت خلاصه و کاربردی بیان میشن. برای امتحان از این دوره استفاده کردم و به طور کامل درس رو متوجه شدم. ارزش خرید و وقت گذاشتن رو داشت.
مهراسا مهدوی
8 ماه پیش
بسیار عالی
دانشجوی دوره
8 ماه پیش
خیلی خوب و کاربردی بود. بسیار ساده و شیوا توضیح میدهند و آدم لذت میبره. از ابتدا مقدمات تدریس کردن و به مطالب اصلی نقشه کشی رسیدن.اگرسطح آموزش براتون سواله،این دوره همون نقشه کشی صنعتی 1 دانشگاه هست و تمام مطالبش رو پوشش داده. مزیت این آموزش تسلط بالای مدرس هست که در طول آموزش خودش رو نشون میده.
دانشجوی دوره
10 ماه پیش
عالی هستش فقط اگر پاسخ تمرین ها قرار داده بشه واقعاخوب میشه
دانشجوی دوره
1 سال پیش
با درود بسیار عالی و سلیس وکاربردی ممنون از شما و استاد و مجموعه خوبتان. وتخفیف خوبی که بابت این دوره داذید. سپاس
امیرحسین منصور
1 سال پیش
دوره خیلی کاملی بود برای امتحان دانشگاه ازش استفاده کردم و راضی بودم
دانشجوی دوره
2 سال پیش
این اموزش شامل نقشه کشی 1 و2 هست یا فقط نقشه کشی 1. من رشتم مکانیک هست
امیرحسین فلاحی
2 سال پیش
خیلی خوب و جامع بود. تمام مطالب نقشه کشی 1 در دانشگاه به صورت کامل تدریس شده است.
احمدرضا رحیمی مقدم
2 سال پیش
برای درس نقشه کشی دانشگاه ار این آموزش استفاده کردم. خیلی کامل بود و تونستم نمره خیلی خوبی بدست بیارم. ممنون از مکتبخونه که انقد خوبه :)
ایلیا کلایی
2 سال پیش
حرف نداشت، عالی تر از عالی
دانشجوی دوره
2 سال پیش
تمام آنچه که از نقشه کشی نیاز داشتم در این آموزش بود. ممنون
محمد شمس
2 سال پیش
بسیار جامع وکامل بود
دانشجوی دوره









