امتیاز و نظرات کاربران
2.4
از مجموع 11 امتیاز
5نظر1 سال پیش
آشنایی خوبی با این حوزه پیدا میکنید، تدریس هم روان و همچنین مخاطبهایی با زمینه غیر بیولوژی هم قادر به ارتباط برقرار کردن با دوره خواهند بود، اما نیازه که کمی آشنایی پیدا کنید خودتون با فصول اول.
سینا صیفوری
1 سال پیش
دوره خوب و جمع وجوری هست ولی نیاز به کمی پیش زمینه در این حوزه داره. من خوشم اومد.
محمد جوهری اهر
1 ماه پیش
متشکرم از زحمات مدرس، اما راضی نبودم از توضیحات ایشون و مسلط نبودن.
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
برای طراحی مدل های فارماکوفوری بایستی از نرم افزار sybylX استفاده شود. توضیحات بسیاره ساده و ابتدایی است
دانشجوی دوره
1 سال پیش
مطالب بسیار سطحی و بدون کاربرد صدا ضعیف
حسین نوراللهی







