دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 33 دانشجو
پوریا طاهری
2 روز پیش
با سلام و عرض خداقوت خدمت استاد این دوره یکی از دوره های خوبی بود که تهیه کردم و تا به اینجا همینکه میتونم خودم رو به روسی معرفی کنم عالیه مشکلی که من میبینم اینه که استاد حیلی روی تلفظ ها خیلی تاکید ندارند و این برای زبان سختی مثل روسی مشکل محسوب میشه ولی برای شروع یادگیری زبان روسی همین دوره کافیه متشکر از استاد
دانشجوی دوره
8 روز پیش
عالی
وحید صادقی
12 روز پیش
بسیار عالی است ممنون
دانشجوی دوره
23 روز پیش
بهترین.
تینا چاوشی
24 روز پیش
دوره ی خوبیه
سینا امینی
1 ماه پیش
واقعا دوره فوق العاده ایی هستش









