آموزش میکروکنترلر ARM

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره، زبان قابل فهم و بی تکلف مدرس، جامعیت و پروژه‌محور بودن آن است. در این دوره، پس از ذکر مقدمات هر بخش، یک پروژه‌ی عملی هم مورد آموزش قرار می‌گیرد. ... ادامه

2.8 (97 امتیاز)
1,504 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

9 فصل 30 جلسه 7 ساعت ویدیو
فصل اول - آشنایی با میکروکنترلرها
فصل دوم - مقدمات برنامه‌نویسی به زبان C
فصل سوم - نصب و راه اندازی نرم افزار های مورد نیاز
فصل چهارم - GPIO
فصل پنجم - افزودن کتابخانه به نرم افزار و راه اندازی LCD
فصل ششم - وقفه ها
فصل هفتم - پروتکل ارتباطی USART
فصل هشتم - مبدل انالوگ به دیجیتال
فصل نهم - تایمر و کانتر

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره، زبان قابل فهم و بی تکلف مدرس، جامعیت و پروژه‌محور بودن آن است.

در این دوره، پس از ذکر مقدمات هر بخش، یک پروژه‌ی عملی هم مورد آموزش قرار می‌گیرد. بسیاری از این پروژه‌ها، در صنعت استفاده می‌شوند.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

2.8

از مجموع 97 امتیاز

9 نظر

2 سال پیش

من خودم قبلا برنامه نویسی با میکروکنترلر AVR کار کرده بودم. و با این دوره خیلی راحت تونستم برای میکروکنترلرهای آرم برنامه نویسی انجام بدم. تعجب میکنم چرا حجم نظرات منفی هست. فکر می‌کنم کسانی که راضی نبودند، افرادی هستند که تا حالا برنامه نویسی کار نکردند و انتظار داشتند با یه دوره چند ساعته برنامه نویس بشن!!! برنامه نویسی برای میکروکنترلرها خیلی گسترده هست. و نیاز به وقت و کسب تجربه هست. این دوره برای معرفی و کلیات برنامه نویسی آرم عالی بود.

رضا دادخواه تهرانی

رضا دادخواه تهرانی

3 سال پیش

باسلام و درود کارآمد ترین دوره میکرو کنترلر آرم بود و به نظرم کسانی که انتقاد کردند به دنبال یادگیری عمیق نبودند ازینرو منتظر بودند همه چیز را دیکته شده یاد بگیرند علم و یادگیری آن باید با آزمون و خطا باشدوگرنه علم نیست. انتقاد دلسوزانه ای که میتوانم خدمت استاد پوراسلامی عرض کنم این هست که در توضیح بعضی موارد و مباحث ایشان ذهن و تجربه مخاطب را در حد خودشان فرض میکنند و این باعث سردرگمی بعضی عزیزان دانشجو شده و میشود. باتشکر فراوان

یوسف محمودی صدر

یوسف محمودی صدر

4 سال پیش

دوره بسیار سطحی و حتی صدای مدرس بسیار ضعیف و انگار مدرس می خواهد سریع بحث رو تموم بکنه. وسط دوره رهاش کردم و بیخیالش شدم.

سامان شاه سیاه

سامان شاه سیاه

4 سال پیش

سلام به نظرم خیلی دوره خوبی نبود پشتیبانی آن چنان هم که در تیزر می گن خوب نیست من حتی نتونستم نرم افزار های این دوره رو خوب خروجی بگیرم حتی در چند سیستم هم امتحان کردم ولی نشد از استاد دوره هم سوال کردم ولی پاسخ ها خیلی کوتاه و بی فایده اند پاسخ هایی که خودم از قبل راه هاش رو رفته بودم. لذا این دوره چندان بهم کمک نکرد چالش های زیادی داشت ای کاش استاد محترم این چالش ها رو در خود دوره می گفتن که البته نبود با این حال تشکر از زحماتتون

سیدمحمدرضا پورهاشمی

سیدمحمدرضا پورهاشمی

3 سال پیش

مدرس دوره ضعیف است. جواب سوالات مطرح شده را نیز نمی دهد. به کلی گویی و حل چند مساله اکتفا کردند به طوریکه در بهترین حالت ما فقط حل همان چند مساله را یاد میگیریم و اگر با مساله جدیدی روبرو شدیم هیچ ایده ای نداریم. از پروتکل های ارتباطی زیادی هم که میکرو دارد تنها به ذکر USART اکتفا کردند. در کل راضی نبودم.

مهران فرمانی

مهران فرمانی

3 سال پیش

اصلا دوره کاربردی نبود ، مدرس خیلی خیلی ضغف داشت .من حدود یک هفته طول کشید تا بتونم برنامه رو درست نصب کنم . کاشکی می شد هزینه دوره رو میتونستم پس بگیرم . از گروه مکتبخونه تقاضا دارم حتما روی کیفیت مدرسین دقت داشته باشن

سعید نداف دشت بیاض

سعید نداف دشت بیاض

نظرات بیشتر

گواهی‌نامه

آموزش میکروکنترلر ARM

پس از گذراندن محتوای دوره به صورت آنلاین (بدون دانلود) در سایت مکتب‌خونه، در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین ها و پروژه های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل اشتراک‌گذاری در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

درباره استاد

پوریا پوراسلامی
پوریا پوراسلامی
0 دوره
0 دانشجو

ایشان دانش‌آموخته کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی و دانشجوی کارشناسی ارشد الکرونیک دیجیتال دانشگاه تهران و دارای سابقه تدریس دوره‌های ARM و AVR انجمن علمی رباتیک دانشگاه‌های مختلف، و همینطور فعال در صنعت و پروژه های صنعتی هستند. علاقه‌مند به حوزه‌ی اینترنت اشیا و برنامه‌نویسی میکروکنترلر‌ها و مدرس دوره‌های رباتیک هستند. علاوه بر این در پروژه‌های صنعتی با انواع میکروکنترلر‌ها حضور داشته‌اند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟

بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.