دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 211 دانشجو
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
فن بیان عالی.مطالب فوق العاده
محمد مهدی حسینی آشتیانی
1 سال پیش
دوره بسیارعالی با تشکر از مدرس عزیز
محسن مهدوی اصل
1 سال پیش
دوره بسیار خوبی بود مرسی از تیم مکتب خونه .
هدیه رستمیان
5 سال پیش
بیان مدرس بسیارعالی بود. تسلط ایشون بی نظیر بود. دوره بسیار خوبی بود.
سئودا سیدمعصومیان چرندابی
5 سال پیش
بسیار کاربردی و خوب بود دوره تدریس استاد هم خیلی عالی و قوی و واضح بود
علی رحیمی مقدم
5 سال پیش
تدریس خوب - محتوای کاربردی - آزمون های استاندارد.











