آموزش کسب درآمد با مشاوره

poster
پیش‌نمایش دوره

با مشاوره میلیونر شو! در این دوره شما با نکات عالی و تأیید شده در بحث مشاوره و با نکات طلایی و ایده‌های جدید آشنا خواهید شد، هدف از این دوره این هست که شما ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
1 (2 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:39 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:39 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با کار مشاوره

 نکات طلایی مشاوره

 معرفی ایده‌های کسب‌وکار

 تقویت ارتباط کسب‌وکار

سرفصل‌های دوره آموزش کسب درآمد با مشاوره

مشاوره و نکات

در این فصل شما با مشاوره، نکات یادگیری مشاوره و همچنین نکات مهم در مشاوره را یاد خواهید گرفت، همچنین با تکنیک‌های صحبت‌کردن در خصوص ارائه محصول به مشتری آشنا می‌شوید.

  معرفی مشاوره
"03:55  
  مثال‌های مشاوره
"17:24  
  نکات مشاوره‌ای - قسمت اول
"11:29  
  نکات مشاوره‌ای - قسمت دوم
"16:13  
  نکات مشاوره‌ای - قسمت سوم
"12:01  
تقویت گفتگو

 در این فصل شما یاد خواهید گرفت چگونه گفتگو و ارتباط خود را قوی کنید و برای این کار از چه تکنیک‌های استفاده کنید.

  تمرینات و نکات گفتگو
"14:47  
فروش محصول

 در این بخش شما یاد خواهید گرفت که در چه زمینه‌ای موفق هستید و می‌توانید تمام محصولاتی که پیشنهاد داده می‌شود رو بفروشید.

  معرفی ایده‌ها
"17:07  
پیشرفت کار
  ایده پیشرفت کاری
"06:27  

درباره دوره

با مشاوره میلیونر شو!

در این دوره شما با نکات عالی و تأیید شده در بحث مشاوره و با نکات طلایی و ایده‌های جدید آشنا خواهید شد، هدف از این دوره این هست که شما بتوانید در مرحله اول یک مشاور خوب و در مرحله بعدی بتوانید در کسب‌وکار خود بی‌نظیر باشید، در ویدئو تمرکز بیشتر روی نکته‌ها است؛ ولی این دوره دارای جزوه نیز است. برای یادگیری بهتر سعی کنید نکته‌ها و ثانیه به ثانیه ویدئو ها و جزوه رو مطالعه کنید، چون دوره به‌صورت فشرده است، و حتماً نکته‌برداری کنید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher زانا رضایی

مهندس زانا رضایی یکی از عضوهای فعال دانشگاه کردستان، و باتجربه 7 سال کسب‌وکارهای نوپا و بیزینس‌های بزرگ هستند، همچنین ایشان دارای مدرک اچ پی فاندیشن در کسب‌وکارهای نوپا و مدرک‌های متعدد در کسب‌وکار و برنامه‌نویسی هستند، ایشان دارای مدرک توسعه‌دهنده بیزینس‌ها در دوره‌های کورسرا، و همچنین یک نظریه‌پرداز در اخترفیزیک هستند که با کسب رتبه +B در ای او پی هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
مریم مرادی 1402-11-22
دوره به طرز بدی ضبط شده بود. من به عنوان یه یادگیرنده خیلی بهتر صحبت میکنم. دوره در شرایط استاندار ضبط نشده بود و معلوم بود مدرس هیچ تمرینی برای تدریس انجام نداده. صدا به سختی به گوش میرسید و انگار صدای ایشون از ته چاه میومد. کاش دوره ها رو قبل از بارگزاری مشاهده بکنید و یا مسئولی رو برای این که ویدئو ها رو از نظر کیفی صحت سنجی کنه استخدام کنید. با بارگزاری آموزش های بی کیفیت به برند خودتون آسیب میزنید. از مدرس دوره هم خواهش میکنم دفعات بعد برای مخاطب ارزش قائل شده و برای کسب درامد دوره ای که قادر به تدریسش نیست رو ضبط نکنه. امیدوارم پیگیری بشه.
علیرضا جهانگیری 1402-07-21
فکاهی بود من خیلی از شما دوره خریدم تا حالا و برام نسبت به سایر تولید کنندگان آموزشی اولویت داشتین. ولی دیدن این آموزش کلا ذهنمو نسبت به برند شما ریخت بهم !!!! کسی نیست تو مجموعه مکتبخونه که قبل از لانچ محصول، فقط یکبار ویدئوها رو ببینه؟ فقط پیشنهاد می کنم خودتون یکبار ببینید که چیو دارید می فروشید. همین
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ با سپاس از نظر شما، موارد مطرح شده جهت بررسی به بخش مربوطه ارسال شد. در صورت نیاز به پیگیری بیشتر با شما در ارتباط خواهیم بود.

دوره‌های پیشنهادی

poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  1:39 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:39 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)