آموزش REST API برای مبتدیان - Retrofit و اندروید

poster
پیش‌نمایش دوره

آیا تابه‌حال برایتان سوال شده که چطور می‌توانید محتوای موجود در سرور را به اپ خود منتقل کنید؟ آیا می‌خواهید نحوه دریافت و مصورسازی داده‌های JSON را بیاموزید؟ آیا علاقمندید که نحوه کار با کتابخانه ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
Vyara Georgieva

برگزارکننده:

Udemy
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 اجرای فراخوان‌های HTTP با استفاده از کتابخانه اندروید Retrofit

 Get کردن محتوای APIها

 کار با صدها API

 مصورسازی داده‌های دریافت شده از APIها

 کار با داده JSON

 دریافت مشخصات احراز هویت برای اپ‌ها

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش REST API برای مبتدیان - Retrofit و اندروید

معرفی
محتوای اضافه
  نحوه دسترسی به صدها API
"06:14  
  گام‌های نخس دریافت اطلاعات API اینستاگرام
"07:29  
  نحوه شروع به استفاده از API جیمیل
"04:27  

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

 آیا تابه‌حال برایتان سوال شده که چطور می‌توانید محتوای موجود در سرور را به اپ خود منتقل کنید؟ آیا می‌خواهید نحوه دریافت و مصورسازی داده‌های JSON را بیاموزید؟ آیا علاقمندید که نحوه کار با کتابخانه Retrofit در اندروید را بیاموزید؟ اگر بله پس این دوره برای شماست!

 برای شروع، با برخی از اصطلاحات رایج مانند HTTP، URL، Retrofit، GET/POST/PUT و Delete آشنا می‌شویم. تمامی توضیحات به زبان ساده برای درک بهتر بیان شده. سپس دو پروژه از صفر با استفاده از دو API مختلف (Stackoverflow API و Github API) ایجاد می‌کنیم.

 در پایان هر بخش شما خواهید آموخت که چگونه یادگیری را فراتر از دوره ادامه دهید و حرفه‌ای‌تر با داده‌های خود کار کنید. سپس یک گام فراتر می‌رویم و به شما صدها API دیگر را نشان می‌دهیم که می‌توانید با آنها به‌رایگان کار کنید.

 با هم از سه روش اجازه دسترسی (Authentication) به API مختلف گذر خواهیم کرد، احراز هویت اینستاگرام، جیمیل و Wordnik. در پایان دوره شما قادر خواهید بود که به چندین روش از صدها API مختلف استفاده کنید.

درباره استاد

Vyara Georgieva
ویارا هفت سال است که تدریس می‌کند و همیشه از اشتیاق مردم برای کسب دانش جدید الهام می‌گیرد. آسان گرفتن، اصلی اساسی است که اون دنبال می‌کند. به گفته او این کار، هر نظریه یا مفهوم پیچیده‌ای را روشن و به راحتی قابل اجرا می‌کند. در حال حاضر، ویارا نویسنده فنی و توسعه‌دهنده اندروید است و هدفش ایجاد محصولات نرم‌افزاری آموزشی است. قبل از ورود به حوزه فناوری، او بیش از ۷ سال زبان انگلیسی را به عنوان زبان خارجی تدریس کرده است. تدریس چیزی است که همچنان اشتیاق او باقی مانده است - زیرا مردم نیاز دارند که به آنها توضیح داده شود، نشان داده شود و کمک شود تا شروع به صحبت کنند. او بیش از ۴ سال است که دانش‌آموزان را برای امتحانات کمبریج FCE و CAE آماده می‌کند. در عین حال، دانش‌آموزان بزرگسال او در سطوح مختلفی بوده‌اند - از یادگیری الفبا (A0) تا سطح پیشرفته (C1).

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.