آموزش بازاریابی سیاسی انتخابات

بازاریابی سیاسی انتخابات را باید نوعی از ارتباطات سیاسی بدانیم که در نهایت به ارتقای ارتباطات میان کمپین انتخاباتی و مردم منجر خواهد شد و به عبارتی دیگر، فرایندی است که در آن از اصول ... ادامه

4.5 (2 رای)
55 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آگاهی از شیوه‌های صحیح فعالیت کمپین انتخاباتی

آشنایی با روش‌های کسب اطلاعات از صحنه رقابت انتخاباتی

آماده‌‌‌سازی کمپین انتخاباتی

اطلاع از شیوه‌های صحیح تبلیغات و بازاریابی انتخاباتی

محتوای دوره

3 فصل 8 جلسه 1:05 ساعت ویدیو
اطلاعات محیطی
فعالیت‌های درونی کمپین
فعالیت‌های عمومی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

بازاریابی سیاسی انتخابات را باید نوعی از ارتباطات سیاسی بدانیم که در نهایت به ارتقای ارتباطات میان کمپین انتخاباتی و مردم منجر خواهد شد و به عبارتی دیگر، فرایندی است که در آن از اصول و تکنیک‌های بازاریابی در جهت معرفی، برندسازی و تبلیغات نامزد و سیاست‌های وی، و نهایتاً جلب نظر و آرای مردم استفاده می‌شود.

برقراری ارتباط بهتر با شهروندان، ایجاد شناخت صحیح‌تر از نامزد در جامعه، افزایش توجه عمومی به مسائل موردنظر کمپین انتخاباتی و بالابردن احتمال پیروزی در انتخابات از پیامدهای بهره‌گیری از بازاریابی سیاسی انتخابات هستند. 
در بازاریابی سیاسی انتخابات، ابتدا بر محیط انتخاباتی اشراف پیدا می‌کنیم، سپس به ساخت کمپین پرداخته و پس از آن با عموم مردم ارتباط مؤثر برقرار می‌کنیم تا بتوانیم در ابتدا آنها را به رأی‌دهندگان بالقوه تبدیل کرده و پس از آن آرای رأی‌دهندگان را به سمت صندوق نامزد خودمان هدایت کنیم.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش استراتژی بازاریابی رقابتی
270 دانشجو
4.7 (14)
529,000 تومانء
آموزش اصول و فنون مذاکره و متقاعدسازی
841 دانشجو
4.3 (30)
509,000 تومانء
آموزش ارتباط موثر و حل تعارض
3,562 دانشجو
4.2 (185)
گواهینامه
30٪
779,000 545,300 تومانء
آموزش تاثیرگذاری بر افراد
University of Michigan

University of Michigan

مدرس: Maxim Sytch

976 دانشجو
4.2 (12)
159,000 تومانء

درباره استاد

مانی محرابی
مانی محرابی
2 دوره
201 دانشجو

مانی محرابی، مدیر گروه مطالعات بازاریابی آویژه، عضو هیئت علمی اندیشکده روابط بین‌الملل، نویسنده، مدرس و تحلیلگر سیاست بین‌الملل است. وی به عنوان تحلیلگر ارشد سیاست بین‌الملل در خبرگزاری های ملی و بین المللی فعالیت دارد و از صاحب نظران این حوزه محسوب می شود. از آثار محرابی می‌توان به "کتاب بازاریابی سیاسی انتخابات" به عنوان نخستین کتاب آموزش بازاریابی سیاسی انتخابات در ایران و نیز "کتاب نویسنده خلاق" به عنوان نخستین اثر آموزشی نویسندگی خلاق بر مبنای ادبیات فارسی اشاره نمود. مانی محرابی همواره به عنوان صاحب نظر در زمینه‌های فوق به سخنرانی در رویدادهای ملی و بین‌المللی پرداخته که به‌عنوان نمونه می‌توان به نمایشگاه ایران اکسپو (نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای صادراتی ایران)، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و ... اشاره نمود. وی نخستین مدرس بازاریابی سیاسی انتخابات در ایران است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.