دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 12 دانشجو
محمد امین تبریزیان سیچانی
1 روز پیش
خیلی واقعا خوب شرح میدن
امیرحسین فتاحی
1 ماه پیش
دوره خوبی بود نفوذ کلام اساتید نشان دهنده فهم صحیح آنان از مفهوم سیاستگذاری و حکمرانی بود و شیوه آموزش عالی بود عجیبه این دوره با استقبال مواجه نشده! به علاقه مندان حوزه علوم سیاسی و حکمرانی توصیه می کنم
زهرا اسدی
2 سال پیش
سلام بسیار تشکر میکنم بابت برگزاری این دوره با سرفصل های ارزشمند. بنده خدود ده روز پیش ثبت نام کردم اما پیامی ارسال نشد و متاسفانه از شروع دوره اطلاع ندارم چون دوره مهمی هست ممنون میشم به بنده اطلاع دهیدسپاسکزارم
مصطفی یحیوی
3 ماه پیش
سلام خیلی خوبه بخصوص استفاده از لغات فارسی خدا قوت
فراگیر حکمتی
1 سال پیش
بر اساس زمینه محور بودن حکمرانی، در کنار عوامل تعیین کننده ساختارگرایانه نظیر نهاد، ساختار وفرآیندها مولفه های عامل محور نظیر افراد، باورها، ارزش ها، آگاهی جمعی/ روح جمعی و ... هم در تعریف وارد خواهند شد.
حسینعلی ربیعی
2 سال پیش
دوره بسیار خوب و کاربردی است، به خط مشی گذاران و مدیران دولتی توصیه می شود در این دوره شرکت نموده و دانش خود را افزوده و با استفاده از ابزارهای حکمرانی معرفی شده در دوره، جهت حل مشکلات کشور اقدام نمایند. با سلام و احترام؛ دوره آموزش مبانی سیاستگذاری و حکمرانی را شرکت نمودم، و پروزه را ارسال نموده ولی هنوز بعد از گذشت چند ماه هنوز در دست بررسی است. به خاطر این دیگر انگیزه ای برای شرکت در دوره های مکتب خونه ندارم. با تشکر و سپاس فراوان.













